Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
4944
View
33
Reply

"Saya Tak Nak Dituduh Jadi Punca Kluster" - Adik Ipar Shahida Positif Covid-19

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-12-2020 04:46 PM | Show all posts |Read mode
Usahawan Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid menjalani kuarantin kendiri selepas menjadi kontak rapat kepada pesakit Covid-19 yang juga merupakan adik iparnya.


Nur Shahida memaklumkan perkara itu menerusi sebuah video dimuat naik di Instagram, hari ini.




Kredit foto: IG Shahida




Menerusi video tersebut, kelihatan Nur Shahida menjalani proses saringan Covid-19 secara pandu lalu di sebuah lokasi yang tidak dinyatakan.

"Alhamdulillah dah dua kali saya swab test iaitu pada 30/11 dan yang terbaharu semalam 3/12 dan kedua-dua test PCR saya negatif," katanya.


Sementara itu, Nur Shahida yang merupakan isteri kepada usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri berkata, hanya dirinya dikenakan kuarantin kendiri.


Ini kerana ahli keluarga yang lain tidak pernah berjumpa dengan adiknya dan isteri dalam tempoh terdekat.


Terdahulu, Nur Shahida memohon orang ramai tidak menyebarkan berita palsu selain berhenti mendiskriminasikan pesakit Covid-19.




  



Jelasnya, setiap yang berlaku adalah ujian daripada Allah s.w.t. dan pasti mempunyai sebab tertentu untuk dijadikan pengajaran.  

"Saya maklumkan supaya tidak ada pihak yang mengambil kesempatan cuba mengaitkan saya menuduh menjadi punca kluster tertentu," katanya.




Sumber: ProjekMM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-12-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila kayangan kena.. Kita kena doa dorg cpt sihat..bila marhaen kena.. Kena kecam non stop oleh acik netizen.cis!
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 04:52 PM | Show all posts
ok la tu kurantin sendiri, banglo besar kan...
xde hal ler...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 04:54 PM | Show all posts
lain lak muka dia dalam pic bergelang tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
kechikchomel replied at 4-12-2020 04:54 PM
lain lak muka dia dalam pic bergelang tu

Filter hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Yelahhh{:dot
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
asal swab tu gap 3 hari? bukan day 1 dgn day 13 ke patut
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
bakingsoda: asal swab tu gap 3 hari? bukan day 1 dgn day 13 ke patut

Duit byk,bayo jelaa brp kali nak swab.. xpuas hati g situ,dia p tmpt lain plak..adeapedeheyyyy...hulur jah..setakat 300,400,500,600 tu celah gigi jah{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 4-12-2020 03:49 PM
Bila kayangan kena.. Kita kena doa dorg cpt sihat..bila marhaen kena.. Kena kecam non stop oleh acik ...

Alip kena siap mopti video call doakan. Marhaen hado?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree replied at 4-12-2020 06:10 PM
Alip kena siap mopti video call doakan. Marhaen hado?

Khuennsss... So lady bila lg nk g try masuk spital? Kehkehkeh
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Normabaru at 4-12-2020 06:20 PM
bakingsoda replied at 4-12-2020 05:22 PM
asal swab tu gap 3 hari? bukan day 1 dgn day 13 ke patut


Tula.. Apsal beza tarikh swab x  sama.. Alif pny kes pon sama gk.. Instead of 14hari admitted dia dh kua on 12th day
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 4-12-2020 05:18 PM
Khuennsss... So lady bila lg nk g try masuk spital? Kehkehkeh

Cisssssssss daku xhingin pon mopti call
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
xde sape bukak benang ke pasal laki dia tipu wani tu.. wani yg badan besar tu.. iols tgk ig tokpit td
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh caya ke diorg ni kuarantin tak kuar rmh bagai? Malas mak nak husnuzon
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 09:00 PM | Show all posts
Eh jgn pandang negatif eh.
Sedap je kan korang ke sana ke mari.
Pastu bile ade terkait, eh, jgn salahkan kami.
Blah la weh.
Sblm ni lg pun dh pandang negatif dah kt kau sekeluaga
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Citer Wani camne?? Harap lawyer wani bantu wani saman dorang ni juta2 ..dasar berniaga penipu
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
nordin84 replied at 4-12-2020 08:32 PM
xde sape bukak benang ke pasal laki dia tipu wani tu.. wani yg badan besar tu.. iols tgk ig tokpit t ...

I nk bukak tadi tp malas .. tgh tggu forumer bukak bena g i x sabar nk sumpah seranak
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Diorang ni kenapa ek? Tiap 2-3 hari nak masuk berita, hamlau pathetic sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku ingat si alip dgn bini dia bagus, rupanya 2x5 bengong. Wahai alip sokri tunaikan janji mu pada si wani comel. Ko buat zalim orang, kalau orang tu doa pada Allah, inshaAllah tak selamat kau dunia akhirat alip.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Tolong kuarantin wlupun hari hari kau buat swap test
aku tahu kau merayap aku minta netijen baling telur dekat muka kau
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list