Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4347
View
53
Reply

Wany Hasrita Tak Suka Pakai Ketat, Tak Kisah Kalau Baju Selalu Kena Kutuk

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-1-2021 11:34 AM | Show all posts |Read mode
Penampilan penyanyi Wany Hasrita sering menjadi perhatian malah pakaiannya di malam Separuh Akhir Muzik Muzik (SFMM35) pada 15 Disember tahun lalu juga menjadi kritikan netizen sehingga menjadi trending di media sosial.


Menerima kritikan netizen terhadap pemilihan pakaiannya, Wany atau nama sebenarnya Nurshazwany Hasrita memberitahu dia akan lebih berhati-hati memilih pakaian yang sesuai untuk program TV.


Biarpun pemilihan fesyen akan mengikut kehendak penonton, namun penyanyi berusia 29 tahun ini tetap akan mengekalkan konsep dirinya yang tidak gemar memakai pakaian mengikut bentuk badannya.




  



  



"Kali ini, saya akan lebih berhati-hati dalam soal pemilihan pakaian. Bagi saya, yang paling penting saya selesa pakai dan sebenarnya saya perlu mengambil komen-komen orang juga.


"Orang nak tengok cantik dan mesra TV... jadi, kita kena cari juga pakaian yang orang pandang nampak cantik dan sesuai. Benda ini saya masuk dalam senarai pemilihan pakaian.


"Tak semestinya kita kena ikut diri kita saja kan dan pemilihan pakaian, Insya-Allah masih mengekalkan diri saya sebagai Wany Hasrita tapi akan lebih dilihat mesra penonton.


"Saya ada juga minta pendapat stylish untuk nak seimbangkan dengan konsep tapi apa yang patut saya rasa this is Wany, tak perlu diubahlah macam saya memang tak suka pakai ketat sangat dan tak nak ikut bentuk badan," katanya kepada mStar.


Foto: IG






Sebelum ini, Wany yang menggayakan gaun berwarna merah jambu oleh pereka fesyen Behati dengan gaya tudung aneh seakan-akan pakaian mandi Muslimah iaitu burkini.


Netizen berpendapat bahawa padanan gaun merah jambu dengan tudung berwarna putih yang digayakan oleh penyanyi Menahan Rindu itu tidak ubah seperti kuih apam dan putik kapas.


Dalam pada itu, berkongsi mengenai persiapan menjelang Anugerah Juara Lagu ke-35, Wany memberitahu dia dan penyanyi Datuk Jamal Abdillah sudah berbincang mengenai konsep serta susunan lagu duet mereka, Belenggu Rindu.




  



Menurut Wany, dia ingin melakukan persiapan sebaik yang mungkin dan menganggap persembahan di pentas AJL kelak merupakan peluang untuk membuktikan dirinya mampu menyanyi secara langsung.


"Untuk final, kami ada melakukan perbincangan dari segi konsep persembahan dan susunan lagu. Buat masa kini, tak banyak yang kami tukar dan ikut susunan lagu asal yang sememangnya dah sedap.


"Sudah tentu, saya ada ambil kelas vokal yang berjalan seperti biasa dan bagi saya, persiapan kali ini kena lebih 200 peratus sebab dah dua tahun tak jejak kaki di pentas AJL.




  



"Jadi, saya anggap ia satu peluang untuk saya buktikan kepada semua orang yang saya mampu untuk menyanyi secara live," ujarnya.


AJL35 sepatutnya berlangsung pada 7 Februari depan di Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), Shah Alam terpaksa ditunda ke tarikh yang belum ditetapkan berikutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-1-2021 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasalah wany. Netizen Malaysia kan sume serba x kne...ade je bnde nak kritik..bnyk sngt mase nak kecam & komen kat IG retis2 ni lagi2 time PKP 2.0 ni..ko x kan bole puaskan hati sume org.yg penting kekalkan imej muslimah ko tu & kurangkan gedik..tpi mmg x dinafikan baju Mase sfmm ritu mmg huduh. Sory wany
P/s : x Saba nak tggu single wany ciptaan Amylea since lagu2 wany mostly best2
#bukanfanwany..haha..mcmla wany bace
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 12:15 PM | Show all posts
tak pakai baju ketat is ok.. tapi perlu ke pakai yg huduss???
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena ada image consultant yg betul. Kalau ikut rupa dan badan mcm wany ni senang je masuk apa je fesyen. Tinggi pun ya, badan slim and muka pun comel jugak. Invest la sikit part imej
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Takpe lah baju tak lawa
Tapi baik dgn Mak
Siapkan rumah bagai
Mcm Siti Lijah
Janji tak melacur & memondan
Ehhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju x ketat x semestinya hodoh..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak nak pakai ketat takpa la tp cuba la jangan pakai baju pelik2
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak ketat tu maksudnya bahagian lengan longgar, bahagian dada pun longgar, pinggang pun tak nampak.
Bukan bahagian atas ketat bawa kembang setaman.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 01:12 PM | Show all posts
tak ketat takpe tp yg pakai baju hodoh/buruk rupanya...
kena memilih skit dek wani..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
pakai tudung renang ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
TerataiMelur02 replied at 16-1-2021 01:03 PM
Tak ketat tu maksudnya bahagian lengan longgar, bahagian dada pun longgar, pinggang pun tak nampak.
...

Setuju.
Ada je baju dia yg ketat..
Kbai
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Oooo lavender Big Bird, ingat2
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya semua baju longgar dan tak ketat tu hodoh n buruk.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Tengok la dahlia shazwan as reference untuk baju tak ketat, tapi masih boleh bergaya. Part tudung, iols nampak beliau slow-slow untuk labuhkan. Good for her
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 02:16 PM | Show all posts
Semoga dik Wani istiqomah sehingga kita ke jinjang pelamin nti..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 16-1-2021 12:15 PM
tak pakai baju ketat is ok.. tapi perlu ke pakai yg huduss???

Betul.. Hopefully dia x jd mcm tok ti
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
lantakkk kau lahh dikkkj
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 03:25 PM | Show all posts
shida81 replied at 16-1-2021 02:19 PM
Betul.. Hopefully dia x jd mcm tok ti

iols suka baju2 tokti masa dia mudo2 je pon..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheols dah hajah kan
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2021 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp yg skirt pepel bulu ayam tu baju ketat apa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list