Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
803
View
3
Reply

Usah Pertikai Gila

[Copy link]

Author: Aking       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-1-2021 03:05 PM | Show all posts |Read mode

Kaka janjikan elemen kejutan dalam persembahan lagu Gila nanti.


Harian Metro

Syafil Syazwan Jefri
syafil.syazwan@hmetro.com.my

WALAUPUN Anugerah Juara Lagu 35 (AJL35) ditunda, kehangatan serta debaran malam anugerah berprestij tetap dirasakan lebih-lebih lagi oleh barisan artis yang akan tampil membuat persembahan.

Bagaimanapun, masih ada suara-suara yang meluahkan rasa ketidakpuasan hati tatkala lagu kegemaran masing-masing tidak layak berjuang di pentas AJL35.

Lebih parah, ada juga yang mempertikai keputusan juri profesional dan menganggap sesetengah lagu yang bakal dipertandingkan tidak layak antaranya lagu Gila yang dinyanyikan Kaka Azraff, Loca B dan Noki K-Clique.

Kaka berkata, sebagai penyanyi, dia menghormati dan meraikan perbezaan pendapat dalam kalangan pencinta muzik tanah air.

"Kami menghormati pendapat orang lain. Apabila lagu Gila diumumkan layak, saya sebagai penyanyi bersyukur kerana ini adalah satu pencapaian.

Namun, pasukan kami pun tak pernah bersembang atau berbincang mengenai perkara ini," katanya.

Bagi Noki yang juga komposer lagu ini, dia tidak menolak hakikat bahawa lagu ini mungkin tidak difahami semua orang.

"Lagu ini ada maksudnya yang tersendiri. Mungkin orang tak faham apa maksud yang tersirat dalam lagu ini. Kalau mereka faham, saya yakin, mereka pasti boleh menerima kehadiran lagu ini," katanya.

Mengulas mengenai persediaan menuju AJL35, Kaka tidak boleh berkongsi terlalu banyak mengenai kejutan yang bakal ditampilkan.

"Saya tak boleh kongsikan terlalu banyak mengenai kejutan yang akan kami lakukan. Yang pasti, kami nak bawa penonton untuk masuk ke dunia yang berbeza menerusi persembahan kami," katanya.

Selain Noki, lagu Gila juga turut mendapat sentuhan Loca serta Ezra Kong.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-1-2021 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
lagu baru berapa minggu dlm carta.. ehh tiberrr dpt masuk sfmm
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2021 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Layan je lagu ni..best
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2021 01:29 AM | Show all posts
anugerah malaysia biasa la dik... masalahnya anugerah oversea tu pun level2 gitu jugak...
oscar dengan emmy je pun yang kekonon pilih yang terbaik jah... lain2 macam kids choice awards... tahi choice awards... semua tu sama level je dengan anugerah malaysia...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list