Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4187
View
72
Reply

Menteri2 dan ahlil2 politik yang dah terkena tulahan COVID19

[Copy link]

Author: fahdramli    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-1-2021 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Kongsikan MP2 yang dah terkena tulahan COVID19, dan macam mana depa boleh dapat.?? Depa kan 'kayangan'  lain la kita ni, marhaen memang la mudah dijangkiti....
Screenshot_20210120_130111.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-1-2021 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Thread yang bagus

Admin pun boleh kot merge semua thread lama yg berkenaan
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak limah sadique smlm dh minta maaf zahir batin sbb kna covid, kluster isketambola kot
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:11 PM | Show all posts
Dlm bnyk2 Menteri/politician yg kena agak2 yg mana bakalan PRK..?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:16 PM | Show all posts
harap2 ada yg arwah...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 20-1-2021 01:11 PM
Dlm bnyk2 Menteri/politician yg kena agak2 yg mana bakalan PRK..?

Rengas???
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Sumpahan rakyat marhaen ke....tu???
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Merentan la bini bongsu kalo rengas prk
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
We want moreeeee politikus kena covid.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-1-2021 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
jalfa replied at 20-1-2021 01:44 PM
Merentan la bini bongsu kalo rengas prk

Kalaj rengas GOL, merentas la adik bongsu, dah tak leh balik sekolah di Paris nu
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 01:49 PM | Show all posts
So yg kena covid ni semua mmg terbukti la tak ikut SOP khuenst tu psal mendapat....
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:05 PM | Show all posts

aminn      
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:24 PM | Show all posts

Jgn teruja sangat mengamini.  Allah sentiasa mendengar.  Adakah awak fikir Allah suka?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Si tajudin p.salak tu baru2 ni ade jupe zahid dgn najib gak
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:31 PM | Show all posts
Dah alang2 membuat tajuk sedemikian,  listkan aje le nama2 mereka politicians yg  sudah kena c19 dan juga yg sudah sembuh.  At least rakyat tau  mereka yg  dah terkena,  sbg satu makluman.  

Semoga DG KKM  dn angkatan tenteranya the frontliners  dijauhi  drp C19.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:33 PM | Show all posts
Edited by tripleid at 20-1-2021 02:38 PM




Dua hari lepas mesyuarat tanpa pelitup, hari ini dah sah kena Covid-19

Oleh ARIF ATANJanuary 20, 2021 12:58 pm 0https://malaysiadateline.com/


Ahli Parlimen Pasir Salak Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman hari ini disahkan positif Covid-19.

Pengarah Pilihan Raya Umno itu dikesan menghadiri mesyuarat dua hari lalu bersama dengan Presidennya, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Turut hadir ialah Datuk Seri Najib Tun Razak yang menghadapi empat tuduhan memperoleh suapan berjumlah RM2.3 bilion dana 1MDB dan 21 tuduhan pengubahan wang haram yang melibatkan jumlah yang sama.



Tiga gambar yang tular di media sosial itu dirakam sendiri oleh Tajuddin dengan dua daripadanya aksi swafoto wakil rakyat berkenaan bersama Zahid dan Najib.

Satu gambar lagi memaparkan 10 individu lain dalam pertemuan yang kesemuanya tidak memakai pelitup muka.

Difahamkan pertemuan yang mengabaikan prosedur operasi standard (SOP) demi mencegah penularan Covid-19 itu berlangsung di ibu pejabat Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di ibu negara.





Semalam, Ahli Parlimen Padang Rengas, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz disahkan positif Covid-19.

Tajuddin yang juga Pengerusi Prasarana Malaysia Bhd dan Nazri duduk bersebelahan dalam satu sidang media pada 12 Januari lalu.

Menerusi Facebook rasmi Tajuddin, pengelola media sosial itu memaklumkan pemimpin Umno berkenaan melakukan ujian saringan semalam.

Sehubungan itu, pihak Tajuddin menyeru mereka yang mempunyai kontak rapat dengan wakil rakyat tersebut eloklah melakukan ujian saringan Covid-19.

Datuk Seri Haji Tajuddin memohon maaf di atas sebarang kesulitan dan berterima kasih kpd semua pihak yang mendoakan beliau, menurut catatan itu lagi.



Difahamkan, Tajuddin yang tidak menunjukkan sebarang simptom pada masa ini masih berada di rumahnya di Bukit Damansara.

Namun, anak kepada Tajuddin memberitahu, ayahnya menjalani saringan semalam selepas Nazri disahkan positif, lapor Astro Awani.

Dalam tempoh empat bulan sejak Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah pada September tahun lalu, sekurang-kurangnya 29 ahli politik pelbagai parti dijangkiti Covid-19.

Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:42 PM | Show all posts
Level kayangan ni ingat diorang kalis covid kot, macam diorang kalis hukuman.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:43 PM | Show all posts
nolya replied at 20-1-2021 02:24 PM
Jgn teruja sangat mengamini.  Allah sentiasa mendengar.  Adakah awak fikir Allah suka?

taktaulah saya encik RBA saya belum sampai langit
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kluster politaik.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by xy_daen at 20-1-2021 06:28 PM

Senarai Menteri/Timbalan Menteri, MP, ADUN, Senator, Positif COVID19 setakat Ini :

1. YB Senator Datuk Seri Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri = Menteri di JPM (Hal Ehwal Agama)
2.Jeffery Kitingan = MP Keningau.
3. Robert Tawik = ADUN Bingkor.
4. Mustapha Mohamed =MP Jeli.
5. Rina Harun = MP Titiwangsa.
6. Mohd Syahbuddin Hashim = ADUN Galas.
7. Abd Aziz Yusof = ADUN Nenggiri.
8. AminolHuda Hassan = ADUN Parit Yaani.
9. Zahidi Zainol Abidin = MP Padang Besar.
10. Hamzah Zainuddin = MP Larut* *ICU*
11. Tengku Razaleigh Hamzah = MP Gua Musang.
12. Yaakob Sapari = Senator.
13. Idris Ahmad = Senator.
14. Nazri Aziz = MP Padang Rengas.
15. Halimah Mohamed Sadique = MP Kota Tinggi.
16. Ahmad Said = ADUN Kijal
17.Tajuddin Abdul Rahman = MP Pasir Salak.


Boleh update sini....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list