Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1954
View
18
Reply

[Dunia] Isteri tikam suami pasal gambar perempuan lain dlm hp suami. Rupanya gambar sendiri masa muda. The End

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-1-2021 06:28 PM | Show all posts |Read mode
Rupanya gambar sendiri, kerana cemburu wanita tergamak tikam suami
Agensi
Januari 24, 2021 18:07 MYT

SONOR, Mexico: Gara-gara cemburu buta apabila melihat gambar suaminya yang disangkanya bersama wanita lain, seorang isteri mengambil keputusan untuk menikam suaminya berulang kali dengan sebilah pisau.
Namun sangkaannya meleset apabila mendapati gambar yang disimpan di telefon bimbit itu sebenarnya adalah gambar dirinya sendiri beberapa tahun lalu.
Kejadian tragis itu dilaporkan berlaku di Cajeme, Sonor, Mexico, pada Jumaat.
Memetik laporan media antarabangsa, wanita itu yang dikenali sebagai Leonora N telah ditahan polis kerana mencederakan suaminya, Juan N.

Menurut polis, Leonora bertindak sedemikian kerana menyangka suaminya telah curang dengan dirinya selepas menemui beberapa keping gambar suaminya bersama seorang wanita 'lebih muda' di telefon bimbitnya.
Namun Juan menjelaskan semua itu hanyalah salah faham kerana gambar yang dijumpai itu adalah gambar lama mereka berdua ketika sedang bercinta yang didigitalkan untuk dimuat naik ke dalam telefon suaminya.
Polis kemudiannya menahan Leonora selepas mendapat laporan daripada jiran terdekat yang mendengar pergaduhan mereka berdua.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-1-2021 06:34 PM From the mobile phone | Show all posts
hahaha.....bodoh..
gambar sendiri pun tak kenal...
ni mesti skrg lemak dah lilit badan....
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 06:47 PM | Show all posts
mata dah rabun ka??
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 07:37 PM | Show all posts
jahat gila perempuan  mexico . seganas ganas sista vokuru pun main batu seremban je
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Pernah npk nama Mi Amor kat hp laki aku
Aku pun mcm eh!!!!
Rupa2nya no aku sdr kah3
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 07:41 PM | Show all posts
Ikutkan sangat perasaan marah tampa siasat betul2 sendiri jugak yang susah
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 07:57 PM | Show all posts
kekdahnye ko selim melim ke dulu tapi sekarang dah gundu cam babi? so kalo letak ko sebelah babi pon ko tak kenal ko hengat dua2 babi gitu?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 07:58 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 08:28 PM | Show all posts
AshKetchum replied at 24-1-2021 07:57 PM
kekdahnye ko selim melim ke dulu tapi sekarang dah gundu cam babi? so kalo letak ko sebelah babi pon ...

Hahahaahahahaha.. kejam... puas aku ketawa... tq
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Pompuan kalo akal tak singkat bukan pompuan namanya
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 08:55 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 08:56 PM | Show all posts
dizekni replied at 24-1-2021 08:51 PM
Pompuan kalo akal tak singkat bukan pompuan namanya

ahli korga pompuan uncle dizek termasuk sekali ka?
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 10:41 PM | Show all posts
Ini memang cerita kelakar seram, x pasal-pasal si suami yang tidak salah apa-apa cedera ditikam
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 24-1-2021 08:56 PM
ahli korga pompuan uncle dizek termasuk sekali ka?

Termasuk

itu la hakikatnya

bukan penghinaan, fitrah dah begitu
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2021 11:37 PM | Show all posts
ya,,, ya , faktor usia !
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2021 07:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Takkan rupa berubah secara mendadak utk pompan dlm masa beberapa tahun je?
Ke itu rupa lama dia?
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2021 12:37 PM | Show all posts
nasib dia tak 'bobbit'kan laki dia..kalo tak, haru...
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2021 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde la gemuk...  tu mesti gambar time high school
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2021 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Mampu ke husband dia nk terima dia balik lepasni???nyaris hilang nyawa sebab salah faham
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list