Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1159
View
10
Reply

Zizi Kirana Teruskan Amalan Tutup Aurat Sepanjang Ramadan

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-4-2021 01:22 PM | Show all posts |Read mode
Ramadan kali ini merupakan tahun ketiga penyanyi Zizi Kirana meneruskan amalan menutup aurat bagi menghormati bulan mulia ini.


Sama seperti tahun sebelumnya, Zizi atau nama sebenar Nur Fazelah Mad Tahil, 36, berkata dia mengenakan tudung itu atas kerelaaan diri sendiri.




Foto: IG




"Alhamdulillah tahun ketiga saya masih sama... bulan ramadan ini saya teruskan bertudung.


"Sama seperti yang saya pernah katakan sebelum ini... saya mohon orang ramai mendoakan yang baik-baik. Manalah tahu saya akan bertudung terus selepas ini," katanya kepada mStar.


Sebelum itu menerusi Instagram, penampilan Zizi dengan mengenakan tudung dan memakai jubah menerima pujian pengikut.




  



Rata-rata memuji tindakan Zizi menutup aurat sepanjang Ramadan dan berharap imej itu dikekalkan buat selama-lamanya.


"Zizi ni paling cantik masa bulan Ramadan... pakai tudung dan sebagainya, harap dia dapat istiqamah dan cantik sampai bila-bila.


"Subhanallah cantik sangat... sejuk mata kami memandang!" tulis pengikut pada ruangan komen.


Bercakap mengenai karier seni, penyanyi lagu Eh ini berkata Ramadan kali ini dia sibuk menjalani penggambaran drama dan pembikinan video muzik lagu raya.


  



"Aktiviti Ramadan kali ini agak sibuk berbanding tahun sebelum ini, bulan puasa ini saya lebih banyak di set penggambaran drama.


"Selain itu saya juga perlu menyiapkan pembikinan MV lagu raya dalam masa terdekat. Semoga semua urusan ini dipermudahkan. InsyaAllah.


"Saya juga baru lancarkan dua lagu sempena Ramadan ini iaitu Syafaat kolaborasi bersama kumpulan Unic dan lagu Ramadan bersama Hafiz Hamidun," ujarnya. -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-4-2021 01:45 PM | Show all posts
Tahniah zizi..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
So?



Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia nak post kat ig dia lantak dia lah. Jangan jemput suruh bagi ceramah sudah!
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Kira macam artis indon la nihh..abis posa goyang gerudi balik.
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Skrh ni semua nk kumpul  pahala byk byk apa salahnya.... korg je xberubah lg kekekeke
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh x klu yg btudung ni xyah jd retis

Ntah la mcm bawak imej yg buruk... dah jd benda biasa bila ppuan btudung pakai baju ketat lpstu tgoyang2 gedik2 mnyanyi....

Dedulu sblm yuna najwa mana ada retis pop btudung bagai
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 03:59 PM | Show all posts
dia ni dah 36 tahun ke.. nampak mcm 20an gitu haha.. lawa pakai tudung ada iras cheta
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
September14 replied at 15-4-2021 03:53 PM
Boleh x klu yg btudung ni xyah jd retis

Ntah la mcm bawak imej yg buruk... dah jd benda biasa bil ...

tu lah. bukan nak menidakkan bakat tapi mcm menjadi menjadi .  yg ada biar brrjoget terkinja kinja. haiz.   
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Zizi buat la tadarus. Suara tu dahla sedap
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:20 PM | Show all posts
kosenya jah nk doakan ko tiap2 tahun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list