Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
11466
View
86
Reply

"Dalam Gaduh Cerai Pun Mengandung Lagi" - PU Abu Timang Anak Lagi?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-5-2021 03:01 PM | Show all posts |Read mode
Perkonsian sebuah gambar bayi di Instagram Pencetus Ummah Abu Sufyan atau PU Abu dibanjiri tanda tanya netizen.


Biarpun tidak mendedahkan identiti bayi berkenaan, ramai menganggap si kecil itu anak PU Abu dan isterinya, Ain Afini yang dirujuknya dua tahun lalu.




Kredit foto: IG




Di ruangan komen, walaupun ramai yang mengucapkan tahniah, ada juga yang menuntut PU Abu memberikan penjelasan mengenai kehadiran bayi berkenaan.


Tidak mahu menjadi fitnah pula jika netizen memandai membuat telahan.




Kredit foto: IG




Bagaimanapun, hasil tinjauan di ruangan komen ramai mengiyakan bahawa bayi berkenaan anak Ain dan buktinya ada di video dimuat naik Instagram @bazaarlokal yang menunjukkan Ain berbadan dua.




  



Justeru, netizen menyindir PU Abu biarpun dalam krisis rumah tangga, mereka masih sempat 'buat anak'. Namun, ada juga menyebelahi pasangan itu dan menasihati orang ramai supaya tidak terlalu menyibuk hal rumah tangga orang.





Kredit foto: IG




Apapun, tahniah PU Abu. Comel anaknya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 10-5-2021 03:03 PM | Show all posts
jadi mmg rujuk betul la dia dgn Aini tu?
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul la si Hana ckp Abu n Ain lama dah rujuk semula. So now Abu n Hana tk mau rujuk buat kali ketiga dah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah kena buang,kutip balik?xleh hidup tanpa jantan?hrp2 jgn laa lps ni habuk ni bt hal cari betina lain plak..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tembakan padu tepat
Tu yg shoot aja jd
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 03:17 PM | Show all posts
untung la dapat pompuan asal berlaki..
buat la macam mana pun disembah disanjung..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Pergi mampos laa.. Senang..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 03:57 PM | Show all posts
kerja kau memantat je ke apa??

menabur benih je ke mcm mana..

yatohann.. buruk perangai kau kan..

menoreh 24/7 gamoknya.. asal gaduh onz... kesudahnya

ramai la anak2 perangai mcm kau... membazir tau hanjinggg
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini br btl pencetus ummah. Bertambah sorang lg ummah dia cetus.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
kakakgarang replied at 10-5-2021 03:57 PM
kerja kau memantat je ke apa??

menabur benih je ke mcm mana..

Bulan puasa ni kak. Nak memaki pun tunggu lps buka.haha
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
mamastoney replied at 10-5-2021 03:06 PM
Betul la si Hana ckp Abu n Ain lama dah rujuk semula. So now Abu n Hana tk mau rujuk buat kali ketig ...

yg mencaras aritu yg mana 1 eh? Hana ke Ain ni? lupa dah
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:21 PM | Show all posts
otai_g replied at 10-5-2021 04:17 PM
Bulan puasa ni kak. Nak memaki pun tunggu lps buka.haha

geram nok... mencabar betul..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Abu yas ni sume jenis kxntol tebal kot.. Muka pon lbh kurang je kepam busuk masam tp tu la yang buat mantan bini2 repeat rujuk. Lol
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
otai_g: Ini br btl pencetus ummah. Bertambah sorang lg ummah dia cetus.

Hahahaha... Masalahnya kepammmm.. Pastu sejenis xde manfaat.. Tunggang je reti..

To ain, welcome to Bella Club membership 008
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak bini yg mana?
Oh kira rujukla tp diam2 takut netizen perli ke huhu

Tapi sebaiknya laa diwar2kan kang jd pitnoh plak.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:33 PM | Show all posts
Normabaru replied at 10-5-2021 04:24 PM
Hahahaha... Masalahnya kepammmm.. Pastu sejenis xde manfaat.. Tunggang je reti..

To ain, welco ...

siap ada nombor membership 008 tu...
hihiihi..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Klau pasni si abu buat hal lg, sendiri mau ingatla.. anak2 dah berderet, yg susahnya ko juga.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah ain, comei anak2 ain
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:50 PM | Show all posts
konsepnya memang gaduh pastu berbaik pastu mengandung
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan sampai jadi mcm lelaki yg kahwin 4 ada 28 anak tu dah laa ya.. Yang penting, tahu tanggungjawab, bagi nafkah ya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list