Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
2681
View
28
Reply

[Tempatan] Ketua Pengarah KPT didakwa langgar SOP, lancar majlis di hari raya

[Copy link]

Author: ResellerMaxis       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-5-2021 10:45 PM | Show all posts |Read mode


Ketua Pengarah KPT didakwa langgar SOP, lancar majlis di hari raya


Ketua Pengarah Pendidikan Tinggi Profesor Datuk Dr Husaini Omar didakwa melanggar SOP Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) apabila menyertai majlis hari raya pada hari raya pertama bersama pemimpin dan pelajar di Universiti Putra Malaysia (UPM).


Menurut sumber, turut serta bersama mantan Naib Canselor Universiti Malaysia Kelantan itu adalah Timbalan Naib Canselor Akademik dan Pengantarabangsaan yang menjalankan fungsi Naib Canselor UPM dan Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar dan Alumni.

Majlis itu turut disertai oleh pemimpin kanan Kesatuan kakitangan Am Universiti Putra Malaysia (KAPERTAMA).


Program yang berjalan pada 13 Mei 2021 itu turut melibatkan mahasiswa dan pengurusan UPM.

Ketua Pengarah KPT itu telah melancarkan sendiri program yang berlangsung dalam suasana warna warni di Kolej Kediaman ke 10 UPM itu dengan jamuan hari raya dan penyampaian sumbangan untuk mahasiswa.

Sebelum ini, Majlis Keselamatan Negara telah menetapkan SOP ketat bagi melawan Covid-19 yang antara segala perhimpunan rasmi atau tidak rasmi kerajaan dan swasta adalah tidak dibenarkan samasekali.

Aktiviti sosial yang dimaksudkan termasuk majlis resepsi, perkahwinan, persidangan, doa selamat dan banyak lagi tersenarai dalam senarai tidak dibenarkan oleh MKN.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-5-2021 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Akan buka kertas siasatan
MSN pun bhuat majlis raya kalo x silap
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Mostly yang buat hal semua ada kaitan dengan gomen..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh macam keldai. Takkan SOP raya pun dia orang tak faham?
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Like seriously ???? Speechless betul dgan org2 gomen PN ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaa,  bulan puasa haaritu berapa banyak kementerian buat majlis buka puasa...
Diam2 sudah katanya. Sop kelaut dari atas sampai bawah
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:37 PM | Show all posts
mcm biasa..siasat..siasat smp AJM..pastu NFA..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:46 PM | Show all posts
Huhuhu..puaihh...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:48 PM | Show all posts
takpaa... kes naik ka apa kaa.. tuding jari ke rakyat.. done.. apa susah.. macai2 tukang jilat taik pun buat propaganda sama kununnn rakyat tak ikot SOP ka apa kaa...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes lopak pegi Nilai aritu dh habis siasat kewwww
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 12:00 AM From the mobile phone | Show all posts
silencekiller replied at 15-5-2021 11:48 PM
takpaa... kes naik ka apa kaa.. tuding jari ke rakyat.. done.. apa susah.. macai2 tukang jilat taik  ...

Tu la sifir puak2 kayangan... untung jd kayangan buat jahat kt msia ni berbanding jd rakyat buat jahat, cepat je kau dpt hukuman...klu kayangan pung pang rizalman je
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak patut tak patut.

Di manalah letaknya kepemimpinan melalui teladan?
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 02:41 AM From the mobile phone | Show all posts
bodoh betul orang2 gomen ni.. naik speechless dibuatnya..
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 06:00 AM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 15-5-2021 10:59 PM
Akan buka kertas siasatan
MSN pun bhuat majlis raya kalo x silap

Moga kakak aku pun kena dende jugak. Kohkoh.. mungkin dia pun ade mai
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 07:18 AM | Show all posts
pelik betul org gomen ni kan..x kisah la kementerian atau jabatan apa..suka nau buat2 majlis2 camnih..or lupa plak..ni semua masuk KPI laknat korang kan
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang x reti bahasa kan....apa x de org bagitau diorg tak boleh buat majlis ke...takkan x dak sorang pon yg alert..ke mmg nak protes kat gomen abahkau
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 07:35 AM | Show all posts
atasan pun tak ikut arahan...
ni lak nak paksa rakyat marhaen...
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 07:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Professor tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 08:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak malu betul org2 yg langgar SOP ni
Degil tak boleh bincang
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 08:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah berbuih ckp tak boleh ziarah. Ni siap majlis hari raya?? Kenot brain la org gomen yg still nk buat majlis ni
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list