Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
1234Next
Return to list New
6496
View
74
Reply

Abang Sado Perjelas Bukan Sengaja Nak Seksi Masa Suntik Vaksin

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-6-2021 05:13 PM | Show all posts |Read mode
Dalam usaha membasmi wabak Covid-19 di negara ini, ramai dalam kalangan kita tidak sabar-sabar untuk menerima suntikan vaksin.


Namun, lain pula cerita jejaka ini apabila foto dia menerima suntikan dos pertama vaksin di ibu negara pada Jumaat lalu dikecam segelintir netizen.








Menurut Anas Dzulkefflee, 26, dia tidak menyangka tindakannya membuka sebahagian baju yang dipakai menjadi perdebatan netizen di media sosial.


Dia yang mesra disapa Anas bagaimanapun ada penjelasan tersendiri di sebalik tindakannya itu.


"Salah saya tak semak aplikasi MySejahtera. Jadi saya lambat dapat tahu mengenai tarikh dan masa suntikan vaksin.


"Giliran saya 9 malam, saya dapat tahu sebelum pukul 9 pada hari sama. Saya dah nervous, masa tu saya ambil saja baju apa yang ada.


"Saya pakai sweater dan terus ke pusat vaksinasi yang ditetapkan," ujarnya ketika dihubungi mStar pada Isnin.


Menurut Anas, dia selepas itu berkongsi foto suntikan vaksin ke laman Instagram dengan niat untuk memberi mesej positif kepada orang ramai.


Namun katanya, dia tidak ambil hati dengan komen negatif yang mempertikaikan tindakannya pada waktu itu.


"Kebetulan gambar tu follower saya yang ambil. Saya post sebagai tanda apresiasi. Saya buka baju pada waktu itu pun untuk mudahkan kerja petugas suntikan vaksin.


"Gambar itu juga saya nak kongsi mesej positif, nak galakkan orang ramai suntik vaksin. Di kapsyen, saya kongsikan mengenai supplement yang diamalkan. Tapi ada segelintir individu lihat gambar saja, tak baca mesej sebenar.


"Kalau nak kata saya nak tunjuk badan, ia sebenarnya bukanlah badan saya yang paling cantik pun. Dengan keadaan sekarang tak boleh pergi ke gim, tiada apa saya nak tunjuk pun," jelasnya lagi.


Namun kata Anas yang memiliki lebih 70,000 pengikut di Instagram, dia memohon maaf jika ada yang mempertikaikan soal aurat dirinya.


Jauh di sudut hati kata Anas, dia cuma mahu berkongsi perkara baik dan mengajak masyarakat untuk tidak takut menerima suntikan vaksin.








"Saya terima komen dengan hati terbuka. Kalau mengenai aurat ke apa, saya minta maaf.


"Dalam keadaan nervous dapat tahu last minute, tiada siapa faham perasaan saya pada waktu itu. Tak rasa macam diri sendiri.


"Walaupun bersedia terima vaksin, tapi saya terbaca macam-macam sebelum ni. Sebab tu saya risau dan takut.


"Tapi Alhamdulillah tiada kesan sampingan. Mungkin juga sebab saya banyak ambil pemakanan tambahan dan sebagainya," ujarnya yang menetap di Ampang, Selangor.


Bercerita mengenai dirinya, anak bongsu daripada empat beradik itu merupakan seorang ejen insurans dan juga jurulatih kecergasan.


Kata Anas yang juga model sambilan, dia sudah dua tahun menceburi bidang insurans dan memiliki lapan tahun pengalaman sebagai jurulatih kecergasan.


Untuk rekod, foto Anas yang menerima suntikan itu pada awalnya dikongsi di Instagram miliknya sebelum ia ditularkan individu lain di Twitter.




Sumber: mStar
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Aurat pusat ke lutut.. hmmm ada ke wanita2 sibuk komen sb bgetaq mutiara korsani ????
Ioolls rsa biasa jah..  {:question
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
{:yameteh{:yameteh{:yametehbio kan je la
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
agaknya dr yg cucuk tu tgh fikir apa ye
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
muntah...bole je ko cover sikit dada tu or bukak sebelah lengan je pastu tutup la dada tu. dh terbukak mcm tu gigih plak amik gambar kan
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
gi mosaic pusat tu cam takde fungsi je haha
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 06:35 PM | Show all posts
Awat tak pakai tshir ja.. org lelaki senang bukan cam org pompuan.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
iyolah tu walau ig ko semedang nayang badan.
laki macam ko harus ngadap cermin memuja diri dua tiga jam sebelum keluar, khens?

motipppp aku stalk ig dia?

{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:23 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:23 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:24 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:24 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:25 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:27 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:28 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:29 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:30 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2021 07:32 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list