Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12699
View
136
Reply

[Jenayah] Pondan glamer diburu polis sebab tayang kopek palsu kepada 2 kanak-kanak pada pukul 2 pagi

[Copy link]

Author: Makcik.Kiah    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-6-2021 02:07 PM | Show all posts
umbut replied at 10-6-2021 01:19 PM
Dia ni dah gila. Obses buat muka badan tapi tetap huduhsssss... Sajat tu cun ler jugak lepas overhau ...

Kan. Mula mula masa tak tahu sajat tu sebenarnya wanita berbelalai, pernah jugak terfikir yang boleh tahan jugak lah muka dia ni. Tapi lepas tahu dia ni dah buat renovation, terasa jugaklah aku ni ada masalah ke sampai tersuka tengok dia ni.

Tapi lepas tahu sajat ada adik perempuan dan muka adik dia sebijik macam sajat, so baru rasa lega sikit. So takde lah rasa bersalah sangat pernah ada perasaan suka tengok dia dulu tu. Nampak sangat lah yang sajat ni terinspirasi dengan kecantikan adik perempuan dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bahaya betul sosial media ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:11 PM | Show all posts
wanawina replied at 10-6-2021 12:29 PM
mushroom tu dadah sis. tapi meols tak ingat nama chemical dia.

psychedelic mushroom?
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
AI syak ini mesti diumpan supaya si pondan ada atasan kukuh ditangkap polis
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
~boolean replied at 10-6-2021 12:42 PM
benda ni lah patut diberi perhatian sebab melibatkan budak2 bawah umur...
tapi netizen lagi sentap  ...

Yup, netizen bodoh dgn kata2 acik muhaya pun nak trigger lebih.entah apa2 tah.huhu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:44 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:47 PM | Show all posts
Catpaw replied at 10-6-2021 09:32 AM
mushroom tu ape... macam ketum ke?


Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:49 PM | Show all posts
itu akau kata, geng2 lgbt ni bahaya lebih dari terrorist.

elok kene serbu dgn komando je, tembak smpai lunyai
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Jilakernya pondan2 ni..elok ditangkap siat2 kulit perah asam limau.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana nak buru nak hapus tengoklah pemerintah sekarang. Byk semburit. Melayu semakin layuuuuuuuu. Bangsa yang suka  hedonisme...
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:24 PM | Show all posts
Aduh, bejad ini bencong. Masa anak-anak diajak ngobrol porno. Ndak usah diladenin manusia abal-abal kayaq ini. Dicuekin aja, sama kayaq di Indonesia ada bencong Lucinta Luna pura-pura hamil anak bule.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 10-6-2021 02:44 PM

Dah amik mushroom...mula merepek kt twidder,ckp guna lutut..pastu anxiety..pastu ckp org xpaham dia...pastu bunuh diri...
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:33 PM | Show all posts
hyunniesSS501 replied at 10-6-2021 02:24 AM
sedey kan. vangang punya pondan 2 ekoq nih
bila budak tu tanya k*t* besar tu brp inci pura2 ...

Purak2 terkejut, ngan budak2 pun jadi melayan dua pondan ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:34 PM | Show all posts
See... once a man always a man
sbb tu la ai takbole bertoleransi bab wanita jadi2an nak hak saksama dgn biological women.
privilege dia org sbg lelaki terbawa2 sampailah jd pompuan. dia ingat kebal ke buat mcm2 bila dah tukar jantina.
harap ponen sekor nih ditangkap dan nasihatkan dia agar betulkan sket nenen dia tuh. dah mcm tetek org utan jah.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:36 PM | Show all posts
wanawina replied at 10-6-2021 04:29 AM
mushroom tu dadah sis. tapi meols tak ingat nama chemical dia.

Ic tq, rosaknya budak ni baru form3 ngabihkan duit beli dadih. Nanti weng tak dapat duit dikerat maknye pula
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:40 PM | Show all posts
Selagi diberi perhatian selagi tu dia akan terus buat perangai untuk tarik perhatian
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:48 PM | Show all posts
Decaffeinated replied at 10-6-2021 11:47 AM
Acik2 jangan hanya kecam pihak berkuasa tak ambil tindakan, sharelah what is the offence?

sama2 k ...
Seksyen 12(1) Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017

Berkomunikasi secara seksual dengan kanak-kanak
12. (1) Tertakluk kepada subseksyen (3), mana-mana orang
yang
(a) berkomunikasi secara seksual dengan seseorang kanakkanak; atau
(b) menggalakkan seseorang kanak-kanak untuk berkomunikasi
secara seksual,
dengan apa-apa cara, melakukan suatu kesalahan dan hendaklah,
apabila disabitkan, dihukum dengan pemenjaraan selama tempoh
tidak melebihi tiga tahun.
(2) Bagi maksud seksyen ini, seseorang dikatakan berkomunikasi
secara seksual jika
(a) komunikasi itu atau mana-mana bahagian komunikasi itu
adalah berhubung dengan aktiviti yang bersifat seksual;
atau
10 Rang Undang-Undang
(b) mana-mana orang yang munasabah akan berpandangan
bahawa mana-mana bahagian komunikasi itu adalah
seksual.
(3) Seseorang tidak boleh disabitkan atas kesalahan di bawah
seksyen ini jika komunikasi itu adalah bagi maksud pendidikan,
sains atau perubatan.


Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998

233. Penggunaan tidak wajar kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian, dll.
(1) Seseorang yang
(a) dengan menggunakan mana-mana kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian
atau perkhidmatan aplikasi secara sedar
(i) membuat, mewujudkan atau meminta-minta; dan
(ii) memulakan penghantaran,
apa-apa komen, permintaan, cadanganatau komunikasi lain yang lucah, sumbang,
palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati,
menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau
(b) memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi,
sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi
mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan
dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana
orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik,
melakukan suatu kesalahan.
(2) Seseorang yang secara sedar
(a) dengan menggunakan suatu perkhidmatan rangkaian atau perkhidmatan aplikasi
memberikan apa-apa komunikasi lucah bagi maksud komersial kepada mana-mana orang;
atau
(b) membenarkan suatu perkhidmatan rangkaian atau perkhidmatan aplikasi di bawah
kawalan orang itu untuk digunakan bagi suatu aktiviti yang diperihalkan dalam perenggan (a),
melakukan suatu kesalahan.
(3) Seseorang yang melakukan suatu kesalahan di bawah seksyen ini apabila disabitkan boleh
didenda tidak melebihi lima puluh ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi satu
tahun atau kedua-duanya dan hendaklah juga boleh didenda selanjutnya satu ribu ringgit bagi setiap
hari kesalahan itu diteruskan selepas pensabitan.



Sumber:
https://www.mcmc.gov.my/skmmgovmy/media/General/pdf/akta588bm.pdf

https://www.kpwkm.gov.my/kpwkm/uploads/files/Dokumen/Akta/BILL%20RUU%20KESALAHAN%20SEKSUAL%20KANAK-KANAK%202017.pdf

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:50 PM | Show all posts

Tq sis siap attach video ilmiah jesse serabai lagik

Banyak jugak ek magic mushroom ni, boleh kutip makan sendiri jangan lupa buat wasiat dulu mana tau terlebih weng terus ke alam balik mata


Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:52 PM | Show all posts
Friska replied at 10-6-2021 03:24 PM
Aduh, bejad ini bencong. Masa anak-anak diajak ngobrol porno. Ndak usah diladenin manusia abal-abal  ...

Lucinta hamil anak alien dong ah.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2021 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Punya bang*** tayang susu tidak siap tu. Cubalah ajar budak tu benda elok sikit..bodoh tul 2 ekor pondan ni. Aku paling sensitif dgn berita yg melibatkan budak2 yang gigih cuba dirosakkan oleh manusia tidak bertamadun di dunia ni. Bodoh piang. Satu lagi yg paling aku benci..apahal orng2 indon gila sex gi ubah kartun upin ipin tu jadi kegilaan sex bingai otak letak dekat tempurung lutut. Dah tau upin ipin seumpama tu dibuatnya taik otak lembu paling bangang jadi kartun sex. Bodoh punya manusia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list