Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
3600
View
37
Reply

Remy Ishak Minum Air, Netizen Pula Yang Dahaga

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-6-2021 02:10 PM | Show all posts |Read mode
Jika sudah diberikan rezeki memiliki wajah kacak, buatlah apapun, pasti akan menancap pandangan ramai.


Itu yang berlaku kepada Remy Ishak apabila aksinya sedang menyedut sejenis minuman telah mencairkan hati ramai pengikut Instagram, khususnya golongan wanitanya.




Foto: IG


Difahamkan, foto tersebut dimuat naik bagi tujuan mempromosikan sebuah jenama minuman berasaskan kopi.


Rata-rata netizen menyifatkan Remy sangat kacak dalam foto yang dimuat naik dalam Instagramnya itu.




  



Lebih lucu, ada yang menulis komen bahawa foto tersebut mampu membekalkan tenaga tanpa minum minuman yang dipromosikan Remy.


Tak mengapa jika saya tidak minum, Tengok gambar sahaja sudah beri tenaga, tulis seorang netizen.


Aduh, tiba-tiba haus kopi pula selepas nampak foto ini, komen seorang lagi pengikut Instagramnya.




  



Hebat betul penangan Remy. Mungkin selepas ini boleh beri lagi macam-macam jenis produk kepadanya, pasti laku keras!


Dengarnya ramai sudah merindui lakonan Remy dalam kaca televieysn, bila agaknya akan kembali berlakon drama atau filem? -CARI


Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 02:35 PM | Show all posts
Bangla minum air pun pompuan blh tergoda yah
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 02:41 PM | Show all posts
Yay, ade pun berita netizen hari ni.
Netizen merembes xde ke?
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape je yg masih hadap dgn remy ni..ade lg ke...
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 03:22 PM | Show all posts
Edited by nolya at 24-6-2021 03:27 PM
JohnyEnglish replied at 24-6-2021 02:35 PM
Bangla minum air pun pompuan blh tergoda yah

This is not any simple Bangla u know. This Bangla is made in heaven. Jgn jealous, kay.  Hahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 03:22 PM | Show all posts
JohnyEnglish replied at 24-6-2021 06:35 AM
Bangla minum air pun pompuan blh tergoda yah

hahahaha! siotnya!
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 03:28 PM | Show all posts

dulu org pelik sbb ape lelaki melayu suka MF.lani aku pun pelik pasai apa pompuam melayu suka remy.bkn hensem mana pun
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau di bangladesh kira kacak la kot dia ni. Tp di malaysia ni so so aje.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 04:03 PM | Show all posts
toxicated replied at 24-6-2021 03:53 PM
Kalau di bangladesh kira kacak la kot dia ni. Tp di malaysia ni so so aje.

Kahkahkahhhh! tersembur latte aku di petang hari ni dik oiii...rugi
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
toxicated replied at 24-6-2021 03:53 PM
Kalau di bangladesh kira kacak la kot dia ni. Tp di malaysia ni so so aje.

Nak gelakkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Pujaan hati kanda...
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 05:46 PM | Show all posts
JohnyEnglish replied at 24-6-2021 03:28 PM
dulu org pelik sbb ape lelaki melayu suka MF.lani aku pun pelik pasai apa pompuam melayu suka remy ...

Bak kata P. Ramlee......., lawa tiada, manis ada. Ketarikan Remy tu ada pada 'bangla'nya. Lakonan Remy pun taklah mengecewakan. Rambut kini pun dah tak sama itam maka citarasa pun tentu lain2 kan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
toxicated replied at 24-6-2021 03:53 PM
Kalau di bangladesh kira kacak la kot dia ni. Tp di malaysia ni so so aje.

Tak lama lagi dapat lah pangkat Dato Seri macam pak tiri & benggali kapet aka pak mentua Lopak.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dah x ada keja nitezen, org tu minum pun boleh jadi gitu ye, aje pelik kome ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
JohnyEnglish replied at 24-6-2021 03:28 PM
dulu org pelik sbb ape lelaki melayu suka MF.lani aku pun pelik pasai apa pompuam melayu suka remy ...

Rahsia dia pada senyum senget dia tu x ada la hensem sgt tp tggi ado, macho xmcm kpop, senyum dia tu yg buat dia hensem
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia x hensem mana pun
Tp cukup maskulin utk jadi jantan
Ade org x suka yg putih2 comel 'bersih'
Suka ala2 remy KJ bront
Gittew.....tall dark hensem aura
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 08:19 PM | Show all posts
JohnyEnglish replied at 24-6-2021 02:35 PM
Bangla minum air pun pompuan blh tergoda yah

Walau bangla, kalau dah ensem, tetap la ensem. Melayu hudoh, dengan bangla ensem, tetaplah org nak tgk bangla yang ensem. And, xperlu la kot bunyi nak downgrading bangsa bangla tu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
JohnyEnglish replied at 24-6-2021 02:35 PM
Bangla minum air pun pompuan blh tergoda yah

tu la iols pelik.. helok x mata pompuan tu?
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau tengok in real life handsome tak remy ishak ni ek
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kadang hensem, kedang kepam
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list