Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
1523
View
17
Reply

Takut Tengok Ramai Artis Meninggal Sebab C19, Nikita Mula Amal Solat Tahajud

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-7-2021 06:23 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon, Nikita Mirzani menyedari banyak hikmah yang berlaku di sebalik serangan pandemik Covid-19 yang kian meningkat di Indonesia.


Melihatkan ramai rakan artis yang meninggal dunia akibat wabak itu membuatkan Nikita semakin rajin beribadah.




Kredit foto: IG Nikita




Saya melihat ramai rakan artis meninggal dunia secara tiba-tiba, saya menjadi takut.


Saya belum bersedia dan mempunyai hobi baru sekarang iaitu solat Tahajud, katanya seperti dilaporkan Suara.com.


Perubahan yang berlaku pada dirinya kerana dia tidak mahu mati dalam usia muda.


Janda anak tiga itu mengaku menjadi takut dengan situasi sekarang sehingga rajin menunaikan solat pada waktu malam.


Ujar pelakon berusia 35 tahun itu, kematian adalah nasihat paling berguna.


Dia yang tampil dengan imej baharu dan sudah berhijab turut bimbang anak-anaknya menjadi yatim piatu sekiranya dia dijemput pulang ke negeri abadi lebih awal.




Sumber: Utusan
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Yeke dia dah berhijab? Tgk ig dia masih free hair. Psl dia mula tahajud tu betul. Dia pi umrah few yes back, tutup aurat kejap then bugil balik. I hope dia istiqomah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
i kenal nikita willy nikita ni i x knl
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan Minah ni ke yg bikin gempak buat statment nak konsert kat nerala sebb dapat jumpa Micheal Jackson...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Sok ni covid hilang, tudung ko pun melayng
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
susah nk percaya dia ni. tp klu betul berubah bagus la
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan dah ada ke benang yg sama?
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 10:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah kalau benar
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Lah, kesiannya. Dunia dia cuma takat sekeliling dia je ke {:dot
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni sejenis tibaiunta jgk kan
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 11:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapakah rakan artis yg dah meninggal sb c19?
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
side eye jelaa.. tengok lepas kobid apa cers.
walaupun tu bukan masalah aku haha
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Smoga dapat hidayah
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.. Semoga iolls pun rajin2 bangun bertahajud juanlepas nie...
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 01:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Sape artis yg ramai meninggal sebb covid tu?Anyway smoga sheols istiqamah.Alhamdulillah kalau betul
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 01:57 AM From the mobile phone | Show all posts
X berapa kenal sangat retis indon. LCB,BCL tu je tau.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 02:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalo betul baguslerr
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 10:58 AM | Show all posts
Kalau betul rajin solat malam, harap2 berubah la jadi lebih sopan lepas ni.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list