Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
583
View
10
Reply

minum susu anak cirit, brand ni ok ke?

[Copy link]

Author: diyana00937       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-9-2021 02:48 PM | Show all posts |Read mode

slm gais, nk tnye ada x mana2 ibubapa pnh cube susu nih?ank ak umo 2 cuba smlm. mencirit sehari, warna hijo. ada yg anknya terkena begini jugak?
Capture.PNG

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 03:26 PM | Show all posts
ade.. bagi dari anak sulung... dulu gigih bagi susu mahal.. yelah anak 1st..ujung2 semua tak masuk..pakai dugro je dari sulung sampai ke anak bongsu.. alhamdulillah ok je
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
biasa tengok susu ni kaler putih..dlm gambar tu mcm lain sket kalernya..ke yang ada perisa ni..?

anak buah minum susu ni juga. anak yang 1st n 2nd ok serasi. yang 3rd Jadi sembelit.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 05:34 PM | Show all posts
tgk pada kesesuaian anak anda. susu  ini ok, tapi itu biasa klau anak cirit-birit. x perlu risau
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-9-2021 04:51 PM | Show all posts
kikuri replied at 14-9-2021 03:26 PM
ade.. bagi dari anak sulung... dulu gigih bagi susu mahal.. yelah anak 1st..ujung2 semua tak masuk.. ...

Tq kasi feedback ya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-9-2021 04:52 PM | Show all posts
SyazwanaAzmimi replied at 14-9-2021 05:34 PM
tgk pada kesesuaian anak anda. susu  ini ok, tapi itu biasa klau anak cirit-birit. x perlu risau

ok terbaik la cam ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-9-2021 04:55 PM | Show all posts
besi_kelabu replied at 14-9-2021 03:45 PM
biasa tengok susu ni kaler putih..dlm gambar tu mcm lain sket kalernya..ke yang ada perisa ni..?

...

ooo ya ke? saya kan buat kajian lebih lanjut mengenai produk ni...tq




















Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2021 10:16 PM | Show all posts
susu ni kena ikut kesesuaian anak...
anak saya 2 tahun gak..
minum dugro cirit2 gak..
so skrg minum fernleaf full cream, baru ok..cde cirit...
kena try n error..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2021 11:34 AM | Show all posts
Anak saya dah minum dugro 2 tahun, belum ada masalah. yang jenama lain dia makan sering sembelit. tapi semua orang x sama, hati2
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2021 11:40 AM | Show all posts
Edited by Musafamious at 17-9-2021 04:00 PM

Dulu guna fernleaf, anak complain dia rasa x enak, dah tukar dugro baru puas.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2021 03:53 PM | Show all posts
boleh, sudah anak ke-3 semua minum dugro hari2 x ada masalah. apabila tukar jenama lain baru ada sembelit
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list