CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 35073|Reply: 258

Fathia Latiff Kongsi Foto Peluk, Dukung Dengan Aiman Hakim Ridza – ‘Akan Berhenti Selepas Awak Minta Maaf’

  [Copy link]
Post time 20-2-2024 11:40 AM | Show all posts |Read mode






Pelakon Fathia Latiff sekali lagi menuai perhatian ramai apabila berkongsi foto bersama aktor Aiman Hakim Ridza di Instagram (IG) miliknya.


Menerusi akaun miliknya, Fathia memuat naik foto didukung dan memeluk erat suami kepada pelakon, Zahirah MacWilson. Namun, foto itu difahamkan ketika mereka bercinta sekitar tahun 2013.








Selain itu, wajah Fathia, 36, seakan disunting kerana jauh berbeza daripada keaslian.


Berdasarkan kapsyen, Fathia menulis, ‘akan berhenti selepas awak (Aiman) meminta maaf kepada saya di khalayak ramai.‘ (will stop after you apologies to me in public)


Bagaimanapun, di ruangan komen, rata-rata netizen menggesa pemilik nama Nur Fathia Abdul Latiff untuk berhenti daripada menggangu kebahagiaan rumah tangga Aiman dan Zahirah.








Di samping itu, ada juga wargamaya yang bersimpati dengan keadaan kesihatan pelakon drama Darah Panas.


Sebelum ini, Aiman dan Fathia pernah menjalin hubungan cinta selama dua tahun, namun mereka berpisah pada 2015.


Aiman dan Zahirah mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2020 dan dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Isaac Raees yang kini berusia dua tahun.


Pasangan ini juga bakal menimang cahaya mata kedua selepas memaklumkan berita gembira di Instagram pada pertengahan Disember lalu.


Sumber: Instagram/OhBulan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-2-2024 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Dapat laki sendiri nanti baru dia stop agaknye...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 11:46 AM | Show all posts
Tayang tek dulu baru  saya maafkan - Akim (bukan nama sebenar)
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 11:48 AM | Show all posts
walaupun sheols pakai cap dlm gambar tu. tetap nampak hauk ye eyebags sheols.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Shes really sick
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 11:53 AM | Show all posts
Edited by sukanyanyi at 20-2-2024 11:55 AM

hastaga.. ingat dah senyap dah. mmg dugaan yerk jahirah nandun anak kedua, ex kpd laki buat comeback tetiba.
tp mujur bukan masih santik dan waras. so idok le tergugat. annoyed ade ler.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-2-2024 11:54 AM | Show all posts
Edited by sayurmayur88 at 20-2-2024 12:15 PM


minta kita dijauhkan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm muka PS plak yg dukung blkg tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-2-2024 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
bkn die ke tglkn eman? dh knp eman kne mtk ampun?

pegila buat rawatan eyebag.

jahirah jugak chill kt rumah buat pizza dgn anak

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:03 PM | Show all posts
KamikuP replied at 20-2-2024 11:46 AM
Tayang tek dulu baru  saya maafkan - Akim (bukan nama sebenar)

azroy bkn nama sebenar menjongkong yang arif...bahahahahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sangap laki orang
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
KamikuP replied at 20-2-2024 11:46 AM
Tayang tek dulu baru  saya maafkan - Akim (bukan nama sebenar)

Yg kat bingo tu takde tayang tek ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:17 PM | Show all posts
aku tak ingat sape tah tulis dlm forum ni, bukan ker dia yg kantoi and aiman tinggalkan dia
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Diorang bercinta sakan sgt ka, kata dalam artikel tu 2 tahun je
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:21 PM | Show all posts
buat tak tau je sudah..
dia jadi macam tu sebab tollolwers melayan..
cuba semua unfollow biar dia hidup sorang..
hilang la gila tu nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:24 PM | Show all posts
kalau eman saman dia ni agak2 eman boleh menang x
semak nya la hai hidup kena kacau gini
jgn smp dia buat kacau kt umah ko eman
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-2-2024 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by DottieDot at 20-2-2024 01:00 PM

Menda laa hang ni Fathia hoi..
Dah kau jugak yang tinggalkan Aiman tu sampai mamat tu down apa semua..
Sayang, padahal dulu dikenali bukan sebab cantik semata tapi bakat lakonan sekali..
Sekarang ni, orang pun xtau nak benci ke annoyed ke kesian atau simpati meluat ke ape kat ko..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:47 PM | Show all posts
Edited by nolya at 20-2-2024 12:56 PM

Semoga Zahirah sabar dan pedulikan saja kesah lama Aiman. Kemesraan Aiman-Fathia terjadi ketika Zahirah tiada kaitan antara mereka. Cerita lama yg tak harus dipedulikan.

Ketika sedang hamil anak kedua, jgn biarkan sindiran Fathia menjadi racun yg mengocakkan perasaan dn minda Zahirah. Apa niat Fathia tunjukkan foto2 kemesraan lama kalau tidak dgn niat untuk menggoncang kedamaian rumahtangga Aiman-Zahirah. Jelas Fathia kecewa, cemburu, sakit hati kerana Aiman tidak memilih dia sbg pasangan hidup.Sabar Zahirah...... jgn baca, jgn tengok foto apa2 kat mana2, anggap itu kesah zaman 'jahiliah' mereka. Semoga Zahirah tetap tenang dn menanti kelahiran anak kedua. Selamat berbahagia dn berkeluarga.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:52 PM | Show all posts
Dia nak click bait je tu..jgn dilayan..kan tengah jual produk tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel dia dlm gambar kena dukung tu.. tapi gambar yg pakai cap tu nampak pipi jatuh dah..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-7-2024 07:11 AM GMT+8 , Processed in 0.293895 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list