CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

Bekas Yang di-Pertua Negeri Sarawak, Tun Abdul Taib Mahmud meninggal dunia.Al fatihah

  [Copy link]
Post time 21-2-2024 11:33 AM | Show all posts
bakalan popcorn bertahun2 pasni..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 11:35 AM | Show all posts
innalillah tak tahu nak react macam mana. nak sedih ke tak.yang pasti episod 1 akan bermula. yang hari tu preview je..
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 21-2-2024 09:26 AM
ya...org pompuan tak tahu yg dlm bubis tu sebenarnya ada udara yg dpt memanjangkan usia lelaki...se ...

Ko kann... tred Maula Amin scammer tersohor pun boleh terkait dengan puting.
Tengok la kaler bibir kawan tu pink ke tak.

-Ipan The Nips Hunter, Tante Girang Destroyer.
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:41 AM | Show all posts
al fatihah
semoga diampunkan segala dosa2 arwah

kena ingat waktu hisab di mahsyar kelak si kaya/pemimpin akan lbh lama dihitung segala harta dunia dan amanah yg ada didunia..dari yg kecil hingga yg besar pasti disoal
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Thunderclouds at 21-2-2024 11:47 AM

Tered org mati kna rogol ngn kesah² dubur, qubul & pelir pulak dah

Acik² porom never fail to entertain larr

Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah.

Katanya byk aset dah transfer ke ragad kan. So no drama rebut2 harta la?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-2-2024 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahi wainna ilaihirojiun...semoga Allah SWT mengampuni dosa2 nya dan merahmatinya...

Kesusahan sakit didunia dah abis..walau xde kesusahan harta benda..dikuburan dan diakhr tempatnya, xtau lg...msg2 adala bahagian msg2 ye dok...cumanya bila ko pernah jd pemimpin..bertambah harta kaya raya tp tetap xdpt bawa msk kubur utk rasuah malaikat Mungkar Nakir...maka den nasihat kalau ada anak menantu cucu cicit penama diats baca forum yg sememeh ni, kehkehkeh....doalah byk2 tuk ayah,datuk moyang ko... mudah-mudahan urusannya baikla juga ..tp tahla...den xtau...
.sayonara atuk...bersemadilah di barzah yg disitu akan diketahui terus tempat kita diakhirat sana...kenikmatan atau kecelakaan..yg pasti...PERGI INI TAK AKAN KEMBALI KEDUNIA BUAT SELAMA-LAMANYA...

Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
emera replied at 21-2-2024 10:47 AM
Meninggal jua… ingat harta byk2 tu dia boleh beli nyawa.

Mana popcorn?

Ingatkan dia nk rasuah malaikat suruh postpone cabut nyawa dia lambat lg sket
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
haliamerah replied at 21-2-2024 11:30 AM
macam mana arwah jumpe jodoh dgn isteri yg skearang ni ek?

Ada porumer cakap dulu adik-beradik dia yang perkenalkan, mungkin untuk memperalatkan si Ragad ni untuk mendapatkan harta dia, sekali Ragad tu lebih licik, semua dapat kat dia, melopong adik-beradik dia.
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin la den nak tambah sikit...mungkin kut2 blh sedekah sikit reta dekat rakyat Msia..sorg dpt RM 500,000 pun dah okay sgt2... mana tau dgn kebaikkan begini...errrrrr barzah atuk aman damai...of course klu den dpt..den pun akan doakan dirinya walaupun den tau doa den bukan makbul sgt pun.... kehkehkeh so kalau ramai2 doa...kan baik...
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
salimrock replied at 21-2-2024 11:31 AM
dia ada mention ke dia vegetarian?




Team i selalu meeting dengan team sarawak gomen and their subsidiaries (for whatever reason, jangan tanya plizzzzzzzz )


So weols tau ler dia vegetarian... and he likes cute stuff (kecuali hajjah ragad).. mcm sayur2 dia makan mcm carrot ke apa pun kena carve bentuk udang etc.. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Triple_8 replied at 21-2-2024 11:59 AM
Ada porumer cakap dulu adik-beradik dia yang perkenalkan, mungkin untuk memperalatkan si Ragad ni  ...

I pun terbaca ni.. tp yang i baca tu kata nya beradik ragad yang cucuk jarum asal nya...
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhhh lupa nak cakap



Innalillahi wainna ilaihi rojiun
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Gianna111 replied at 21-2-2024 11:35 AM
innalillah tak tahu nak react macam mana. nak sedih ke tak.yang pasti episod 1 akan bermula. yang ha ...


Haritu trailers

Official vs non-official (fan base) trailer
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:09 PM | Show all posts
Innalillahi wainna ilaihi rojiun
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 21-2-2024 12:04 PM
Ehhhh lupa nak cakap



Saya pun terlupa juga, tapi biarlah. Sebab Tuhan saya kata ucapan itu untuk disebut masa kita ditimpa bala. Saya tak pasti ini bala untuk kita atau bukan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 21-2-2024 11:24 AM
Mak mertua tu dah bau tanah gigih cintakn rete lg sggup tu drag smpai 10thn

Kalo arwah jj membawa ke 10 thn kesnya...ini mau 20 thn ke?tua la plam ragad..
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Millionaire lah ragad balik syria..ke duduk london lepas ni..
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 21-2-2024 11:19 AM
kpd sesapa yg kata biadab la apa laa.read the fuckin room laa.sejak bila ketua menteri kena kaya jad ...

Aku dah kata dah dulu... Asal meninggal je pemimpin rakus terang terang sakau hak rakyat ni kompommmnn bila meninggal je jgn bukak aib... Yihhhh
Aku tengok acik porem masih ada yang bersopan santun lagi mendoakan arwah.. tapi terbakar kampung nampak asap nya...terbakar hati sapa lah yang tau khennn
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 21-2-2024 12:01 PM
Team i selalu meeting dengan team sarawak gomen and their subsidiaries (for whatever reason, janga ...

Tak cukup org yg hidup(mantan) ko, ko fitnah....org yg dah mati pun ko nak fitnah?

Dasar hanjeng ler ko...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 06:25 AM GMT+8 , Processed in 0.062157 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list