CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 10758|Reply: 45

‘Anju Kembali Pujuk Saya Untuk Membantunya, Saya Bersetuju Sebab Masih Sayangkan Dia’ – Khazrul Elzey

  [Copy link]
Post time 21-2-2024 11:41 AM | Show all posts |Read mode






Usahawan yang dikenali sebagai Datuk Seri Khazrul Elzey memberitahu hubungannya dengan pelakon Zarina Anjoulie sebagai tunang selama ini hanyalah satu kepalsuan dan sekadar gimik yang dirancang wanita itu.


Memetik laporan Kosmo, Khazrul berkata, dia bersetuju untuk menuruti permintaan Zarina kerana mahu melonjakkan kembali nama wanita tersebut. Di samping itu, dia mengakui masih menyimpan perasaan sayang terhadap pelakon filem ‘Ular’ itu.


"Begini ceritanya, tentang pertunangan itu, semuanya hanyalah satu rancangan Anju (panggilan Zarina) untuk melonjakkan semula namanya.


"Sebenarnya selepas enam bulan kami putus tunang iaitu sekitar Ogos tahun lalu, Anju kembali memujuk saya untuk membantunya. Jadi saya bersetuju sebab masih sayangkan dia".


Berbicara lebih lanjut, Khazrul meluahkan rasa serba salah kerana berbohong.


"Apabila saya pulang daripada mengerjakan haji dan mula mendekatkan diri dengan agama, timbul rasa berdosa dalam diri. Sebab selama ini saya telah menipu ramai orang termasuk keluarga.


"Kalau boleh hentikan awal, sebab itu saya berani untuk dedahkan perkara sebenar".


Pada masa yang sama, Khazrul berkata dia terbuka untuk menjadikan Anju sebagai isterinya, namun terdapat halangan apabila hubungan mereka tidak mendapat restu daripada ibu wanita itu sendiri.


"Anju ada cakap bahawa dia masih sayangkan saya dan mahu kami kembali bersama. Saya okey dan terbuka untuk menerimanya. Namun yang menjadi penghalang hubungan kami, ibunya tidak boleh menerima saya disebabkan isu pergaduhan kami sebelum ini sehingga putus tunang.


"Jadi ibu dia tidak boleh maafkan saya. Hubungan kami tidak mendapat restu orang tua."


Dakwanya lagi, dia mengambil keputusan untuk mendedahkan perkara sebenar, tanpa pengetahuan pelakon itu.


  



"Saya dedahkan perkara ini diluar pengetahuan Anju. Saya tidak berhubung dengannya. Saya pun tidak tahu sama ada dia marah kepada saya atau tidak.


"Lepas saya dedahkan, sudah tentu saya lega sebab sudah terlepas daripada melakukan dosa. Sebab saya bukan sahaja berbohong pada diri sendiri, tetapi juga kepada keluarga dan masyarakat. Sampai bila saya nak berbohong dan berbuat dosa? Lebih baik saya hentikan".


Sumber: Kosmo/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 11:44 AM | Show all posts
bodohnya jantan ni...yg pompuan tu dah mmg2 tak betul.
elok lah tu.......
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah, walaupun kau pun niat kekonon nak kawin jugak finally dengan si Anju tu kan..
Dan Anju pun garik je.. Acah je tu nak buat marketing cmtu tuk lonjakkan nama, padahal spesis kemaruk nak jantan je..
Main sebat, asalkan boleh je Anju ni janji ada jantan..
Nasib laa mak dia wise, x restu sebab tengok cmne toxic dan xde otak je dedua ni waktu gaduh dulu buka aib itu ini..
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Ala... Kalo ckp dh kna candu ngn pussy pon org paham jaaaaaa..
Haih
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:24 PM | Show all posts
macam macam lah
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:28 PM | Show all posts
Dah puas kene sedut, terus xde pertimbangan
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-2-2024 12:49 PM | Show all posts
Edited by tipah89 at 21-2-2024 12:53 PM

jantan ni dari awal dah nampak redflag dia, so apa nak heran keluar statement mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Tipula ko x beepeluk bermalam dgn dia selama ni...ke dua2 suci..
Euwwww dasar jantan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 01:15 PM | Show all posts
Kau dah sedap, tiberrrr........
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiba2 rasa diri berdosa? Bodoh punya botak Macam baru lahir semalam
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Her mother did the right thing
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp aku x phm apa dia cerita?
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:42 PM | Show all posts
Fathia tersenyum sinis......
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:56 PM | Show all posts
tp kurus betul dia skrg nih .. ada nampak kat fb dia tgh promot beg alip sukri ...
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
So mak anju was right
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
ReginaGeorge replied at 21-2-2024 01:15 PM
Tiba2 rasa diri berdosa? Bodoh punya botak  Macam baru lahir semalam

Dah dpt lettew. Tu yg tiber dtg berdosa. Masa air kt kepala , terima je apa anju buat
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 02:02 PM | Show all posts
bodohje dua2
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:32 PM | Show all posts
Ada effect ke Datuk ni kat Anju sebagai influencer? Macam Anju dapat benefit secara personal jer.
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:39 PM | Show all posts
so sebenarnye dolu tu tak pernah bertunang la?
murahnye ko anju
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
dah merasa memasing..sama je dua2 xde beza
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 07:35 AM GMT+8 , Processed in 0.066278 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list