CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 11444|Reply: 24

Masalah rumah tangga, Operator kilang maut disyaki dikelar suami

[Copy link]
Post time 10-6-2024 08:10 AM | Show all posts |Read mode






KLANG – Masalah rumah tangga berlarutan sejak dua tahun lalu membawa kepada tragedi berdarah membabitkan seorang operator kilang yang dikelar suaminya di kediaman mereka di Pangsapuri Palma, Bandar Botanik di sini, kelmarin.


Dalam kejadian kira-kira pukul 7 pagi itu, mangsa berusia 28 tahun itu mempunyai 12 kesan hirisan luka dan kelar antaranya di telinga, dagu dan leher.


Kejadian menyayat hati itu dimaklumkan sendiri adik suspek yang membuat panggilan kecemasan kepada polis.


Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Cha Hoong Fong berkata, hasil pemeriksaan pihaknya menemui mangsa terbaring di atas katil rumah berkenaan dengan kesan kelar di leher dan tangan kanannya.


Katanya, siasatan awal mendapati mangsa dan suspek yang berusia 31 mempunyai seorang cahaya mata iaitu bayi perempuan berusia enam bulan.


“Bagaimanapun didapati mereka mempunyai masalah rumah tangga sejak dua tahun perkahwinan mereka,” katanya di sini.


Beliau memaklumkan, suspek yang juga pemandu lori direman selama tujuh hari bermula semalam hingga 14 Jun depan bagi membantu siasatan.


“Kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan” jelasnya.


Terdahulu, insiden tersebut turut tular menerusi video berdurasi 33 saat di laman aplikasi X.


Sementara itu, seorang penduduk berusia 50-an yang enggan dikenali berkata, dia terkejut melihat kawasan berkenaan dipenuhi polis pagi kelmarin.


“Saya pada awalnya menyangka mungkin hanya kes biasa sebelum mengetahui ia melibatkan kes bunuh.


Sumber -KOSMO!ONLINE
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Bangsa apakah? Innalillah.  Berhantu la rumah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Erk anak kecik lagi baru 6 bulan

Kat indo skrg ni tgh kecoh kes polis bakar laki dia yg juga polis lepas cek belen gaji laki tinggal 800rb jer

Masalah umah tangga biarlah berakhir dgn penceraian bukannya pembunuhan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 10-6-2024 09:09 AM
Erk anak kecik lagi baru 6 bulan

Kat indo skrg ni tgh kecoh kes polis bakar laki dia yg juga polis  ...

dia saspek lakinya blanje skandal ke sbb apa??
kot bayar expenses itu ini kat msia ni yg tgl baki rm50 pun ada
dahsyat sgt bini pun

***ada mslh rumahtangga 2thn dah....ujung2 ada bby umur 6bulan
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
syamzana replied at 10-6-2024 01:24 AM
dia saspek lakinya blanje skandal ke sbb apa??
kot bayar expenses itu ini kat msia ni yg tgl baki ...

Sorang tu ja anak meka. Ok la.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah.

Tatau nak komen apa. Simpati dengan mangsa domestik violence.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-6-2024 09:36 AM | Show all posts
kat klang dengan kelar-kelar ni, probably kelly..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 09:37 AM | Show all posts
dah tak suka cerai jer lah wei... pehal ko nak bunuh anak orang ... kesian anak ko dah tak der ibu.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Lenkali reporter bagi la berita penuh motif bunuh...aiyooo
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 10-6-2024 09:36 AM
kat klang dengan kelar-kelar ni, probably kelly..

betul, bangsa ni la..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:05 AM | Show all posts
Apa la yg dipikirnya. Anak 6 bulan tu hilang mak ayah serentak. Mak meninggal, ayah ke dalam la jawapnya.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
mabuk todi la tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 01:39 PM | Show all posts
hrp dok dlm penjara mereput dlm tu jantan x guna ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai. Kesiannya
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dua tahun kawin pun dah byk problem, maknanya tak compatible la tu
Bodoh sgt sampai bunuh2 jln penyelesaiannya
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
sian baby tu mak mati ayah plak dlm penjara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
bunuh je la lahanat ni
dah tak suka berpisah je la...
sampai berbunuhan bagai kau jgk yg ke dalam
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu sebab lah orang perempuan takut nak kahwin sekarang ni. Terkahwin dengan lelaki psycopat bila marah duk kerat kerat orang naya oiii.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 04:26 PM | Show all posts
Pergh kawin cinta duit dan sex semuanya dah... tapi semua itu tak menjamin hubungan yang baik lelaki dan permpuan yg berkekalan...

Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 05:20 PM | Show all posts
asmurai replied at 10-6-2024 04:00 PM
Itu sebab lah orang perempuan takut nak kahwin sekarang ni. Terkahwin dengan lelaki psycopat bila ma ...

bukan takut nak bersuami....tapi lagi pilih hidup sendirian....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 54715 Replies : 108
‘Renovate Rumah Boleh, Beli Tudung Tak Boleh’ – Disindir Netizen Di TikTok, Syamimia Respon ‘Wah Cantik Bahasa’
dio5774‘Renovate Rumah Boleh, Beli Tudung Tak
Views : 18557 Replies : 115
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 231988 Replies : 4205
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 20727 Replies : 48
Lawak edisi PDPR
MistrezHermanazLawak edisi PDPR
Views : 22719 Replies : 93
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12663 Replies : 71
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92358 Replies : 1013
Fahmi’s public call-out of MCMC chief unnecessary, says Zaid
mojarean_XFahmi’s public call-out of MCMC chief u
Views : 2424 Replies : 0
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 39352 Replies : 328
(QUIZ) Which Disney Princess Are You Based on What You Eat?
Ladyreverie(QUIZ) Which Disney Princess Are You Bas
Views : 27839 Replies : 103

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 11:39 PM GMT+8 , Processed in 0.726516 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list