CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 22371|Reply: 93

Lama Menghilang, Ira Kazar Kongsi Foto Bersama Anak Kecil Jadi Perhatian

  [Copy link]
Post time 10-6-2024 08:29 AM | Show all posts |Read mode




Boleh dikatakan nama isteri pengarah hebat, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar sudah lama tidak disebut oleh warganet kan?


Terbaru, Ira Kazar ada berkongsikan satu platform media sosial memaparkan dirinya sedang bermain bersama dengan anak kecil.


Perkongsian tersebut telah meraih perhatian ramai susulan sebelum ini isteri Syamsul dikhabarkan hamil anak pertama mereka.






Gambar tersebut mempunyai sebarang kapsyen dan Ira hanya meletakkan emoji berbentuk hati, malah wanita terbabit turut dikatakan lebih berseri serta badan juga sudah berisi.


Sekadar info, Ira Kazar dan Syamsul Yusof mendirikan rumah tangga di Songkhla, Thailand pada Januari tahun lalu.


SUMBER : Instagram/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 08:34 AM | Show all posts
Anak sapa la si birah ni pegang
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:24 AM | Show all posts
selain jering, betina ni lah mmgakan dibenci netizen sampai bila2. tp tu lah kalau kat ig, eleh kjp je duk kutuk pahtu semua pakat suh redha sb dh jodoh mereka. ooo x kena batang hidung msg2 blh la ckp byk!
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:29 AM | Show all posts
Anak sedar mara dia kot
aritu kata dah kena cerai
ingatkan dah senyap dari dunia yang fana.. eh tetiba muncul balik
gedik
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:35 AM | Show all posts
Alhamdulillah... bahagia gitu....
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Very the misteri perempuan ni. Hahaha
Uploud 1 gambar je pun dah netizen dah kecoh.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-6-2024 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak fruit ke tuu? Prektis jadi omak yang penyayang
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 12:25 PM | Show all posts
anak die ke
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
anak sendiri? anak sedara waima anak tekak pun tetap dipanggil anak
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 12:46 PM | Show all posts
mek tetap tgk gambo kawen pes tu, cam sol apaknya, layan anak sekolah rendah...
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila la sol nak upload gambar sawit dgn bighah....berkurun Aku tunggu...
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
alahaiii penat la duk speku & teka teki.. ntah2 semua pun tak btul, cerai tak btul, ngandung pun tak btul..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:11 PM | Show all posts
Edisi kalkulator tak keluar ke? Kalau pun bunting pelamin, takkan la anak dorang sebesar itu. Ni baru masuk bulan June kot. Paling tua pun 7 - 8 bulan umurnya... Gitu... Ni budak tu nampak macam baru masuk setahun aje...
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
siapa je la dok kisah lagi psl depa ni
preegy la cerai la ada anak la
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
I.K.A888990 replied at 10-6-2024 02:20 PM
siapa je la dok kisah lagi psl depa ni
preegy la cerai la ada anak la

Iols tunggu muvi je..tah dah siap ke belom..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
sukanyanyi replied at 10-6-2024 02:25 PM
Iols tunggu muvi je..tah dah siap ke belom..

dah siap la tu agaknya..adik dah mendonia dgn syeriff kan.
tu tgh panas enjin kot slow2 nak munculkan diri dgn bini tercintahhhhhhhhhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
I.K.A888990 replied at 10-6-2024 02:36 PM
dah siap la tu agaknya..adik dah mendonia dgn syeriff kan.
tu tgh panas enjin kot slow2 nak muncul ...

Hahaaa.. pastu kalo heols bawak minik gi premiere, mmg akan kecoh la seantero malaya.. tp rasanya saat itu lambert lg kan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ira Kazar di sayangi selepas kes Marissa. Marissa meneutralkan kisah Ira.
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
sukanyanyi replied at 10-6-2024 02:39 PM
Hahaaa.. pastu kalo heols bawak minik gi premiere, mmg akan kecoh la seantero malaya.. tp rasanya  ...

pastu si toksop pun ada pulak sekali time premier..haaa kebaboom marketing kompom letopans filem gitu moh kita nantikan
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 09:13 PM | Show all posts
samdol pun ikot nasihat ramli le ni..

tak nak bagi benih... kahkahkah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Pulis Minta Bantuan Kesan Kanak-Kanak Perempuan,Albertine Leo Jia Hui,  Enam Tahun Dilapor Hilang di Iskandar Puteri
YgBenarPulis Minta Bantuan Kesan Kanak-Kanak Pe
Views : 25205 Replies : 21
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 239871 Replies : 4274
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 81002 Replies : 142
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92408 Replies : 1018
Lelaki hampir muflis dipergunakan abang ipar guna nama buat pinjaman bank pembelian kereta baharu Rm100k.Wajar atau tidak
YgBenarLelaki hampir muflis dipergunakan abang
Views : 25651 Replies : 28
Aishwarya Rai, Abhishek tidak lagi sebumbung?
mojarean_XAishwarya Rai, Abhishek tidak lagi sebum
Views : 29819 Replies : 38
Ruhainies, Aliff Aziz bakal didakwa!
maklukpenggodaRuhainies, Aliff Aziz bakal didakwa!
Views : 43867 Replies : 226
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85135 Replies : 3807
Joe Biden tarik diri perebutan jawatan Presiden, Harris calon Demokrat
ultra78Joe Biden tarik diri perebutan jawatan P
Views : 7826 Replies : 3
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 47636 Replies : 64

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 11:40 AM GMT+8 , Processed in 0.094169 second(s), 52 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list