CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234
Return to list New
Author: EJALTI

[Tempatan] Mengapa harga minyak tak turun: Ini penjelasan Rafizi Ramli

  [Copy link]
Post time 15-6-2024 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 15-6-2024 09:17 PM
Iols tak salahkan deme sbb deme taktau, didikan pun tak tinggi..

Hat yg didikan tinggi tapi masih ...

Hat pendidikan pun ada jek...doktor loyar engineer yg iols kenal still mendambakan paknon n team...
Kt grup tmn ada mamat ni sibuk la kalut nk share ideologi rasionalisasi diesel ni...laki iols tjk...iols kata mcm dok bwh temprung apa...dulu org kata org ameno la mcm lemboo dicucuk hidung...now...hehehe...ameno ada geng u...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2024 01:58 AM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 15-6-2024 10:26 PM
Hat pendidikan pun ada jek...doktor loyar engineer yg iols kenal still mendambakan paknon n team.. ...

Iols pelik.. deme tak nampak ka apa..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by arnauld at 16-6-2024 10:31 AM
kemaruk replied at 13-6-2024 08:40 AM
Berbelas tahun bangkem dicop bodoh dungu, kerana bangkem tak percaya anwat akan hapuskan tol, turu ...


Tahniah bangkem, for the bleeds n bruises, sweat n tears. bak pepatah bangla "beryani kerana benar". You winnnnn!!!
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 16-6-2024 01:58 AM
Iols pelik.. deme tak nampak ka apa..

Tu lah bezanya org yg gi sekolah nak baca buku dgn yg nak asah otk. Dia tahu apa yg ada dlm buku jer yg tak der yg kena synthesize sendiri mmg tak tahu la.
Pergi la mahirkan bloom taxonomy tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
arnauld replied at 16-6-2024 10:38 AM
Tu lah bezanya org yg gi sekolah nak baca buku dgn yg nak asah otk. Dia tahu apa yg ada dlm buku j ...

Bkn ka now ada soklan kbat?
Anyways, bloom taxonomy tu bkn ka cikgu jahh yg kena blajaq.. murid2 mana blajaq bloom taxonomy.. murid2 jawab soklan kbat jahh..

Iols caya jahh ada sesetengah org mmg mudah terpedaya sbb easily influenced.. mcm iols pernah jahh beli pizza wakyu.. mak soh benti sbb bazir duit..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 16-6-2024 11:16 AM
Bkn ka now ada soklan kbat?
Anyways, bloom taxonomy tu bkn ka cikgu jahh yg kena blajaq.. murid2 m ...

Kbat tu baru lvl application lagi pun dak2 kbat baru sekali undi ni yg poblemnya gen gajah dynasor pun kena scam
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 16-6-2024 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada ke sesapa yang boleh baling telur kat muka dia ni tak pun humban gundu ni kat tong sampah macam kat obersea tu. Ternampak muka dia ni je rasa macam nak hamun tapi, sesungguhnya orang yang bersabar itu lebih baik
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
cashewnut replied at 16-6-2024 08:23 PM
Ada ke sesapa yang boleh baling telur kat muka dia ni tak pun humban gundu ni kat tong sampah macam  ...

Setuju baling telur
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 07:35 AM From the mobile phone | Show all posts
cashewnut replied at 16-6-2024 08:23 PM
Ada ke sesapa yang boleh baling telur kat muka dia ni tak pun humban gundu ni kat tong sampah macam  ...

Kalau kt indon dh kena baling najis
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
arnauld replied at 16-6-2024 08:15 PM
Kbat tu baru lvl application lagi pun dak2 kbat baru sekali undi ni yg poblemnya gen gajah dynasor ...

Gen gajah dinosaur tu tak reti2 tu tatau la kenapa.. kekadang dah depan mata pun buat2 tak nampak.. hijab tertutup kott..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2024 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 15-6-2024 10:26 PM
Hat pendidikan pun ada jek...doktor loyar engineer yg iols kenal still mendambakan paknon n team.. ...

Alasan biasa:

"Dah usaha tapi tak berapa berhasil"

"Percubaan baru mmg susah nak berjaya"

"Kekurangan pengalaman"

"Sabo bersatu"

"Sabo lobai"

"Sabo mca"

"Sabo mic"

"Sabo kakitangam gomen"


"Sabo puak wahabii" atau "sabo puak antivax" je tak dgr lagi sbg alasan jilat

"
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2024 02:35 PM | Show all posts
Bila buka mulut..dia membuhong..siapakah dia?
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2024 02:37 PM | Show all posts




Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2024 03:20 PM | Show all posts
sekurang2 nya org boleh menilai kalau dia tak naik jadik ketua kelas ni kita tak nampak kepimpinan dia.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 01:50 AM GMT+8 , Processed in 0.087381 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list