CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 9949|Reply: 57

“Dah Jumpa Anak & Keluarga” – Riena Diana Kini Hangat Bercinta Dengan Keith Foo, Akui Sudah Temui Kebahagiaan

  [Copy link]
Post time 10-6-2024 10:25 PM | Show all posts |Read mode




Terbaru, pelakon Riena Diana mengakui bahawa kini dirinya sudah menemui kebahagiaan yang dicari setelah menjalinkan hubungan mesra bersama aktor kacak, Keith Foo.


Kata Riena hubungan tersebut mula terjalin selepas mereka digandingkan bersama dalam sebuah drama bersiri berjudul Salju Rindu di TV3.


"Keith seorang lelaki yang baik dan kami saling mengambil berat antara satu sama lain."


  



Biarpun sudah mengetahui status teman lelakinya itu (duda anak satu) tetapi aktres terbabit merasakan ia bukan satu masalah.


"Saya pun sudah berjumpa dengan anak dan keluarganya."


Dalam pada masa yang sama, Keith berkata kepada pihak Harian Metro bahawa Riena mempunyai ciri-ciri wanita idaman yang diimpikan dan wanita itu mempunyai banyak persamaan dengannya.


Sekadar info, Keith Foo pernah mendirikan rumah tangga bersama Kim Raymond pada tahun 2015 dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan yang kini berusia tujuh tahun tetapi kedua-dua buat keputusan untuk bercerai pada hujung 2019.


SUMBER : Harian Metro/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Biar Betik lailerrrrrr??? Aku ingt gmba tu utk promo drama. Xpelah lailerrrr asalkan kau bahagia dan laki tu appreciate kau. All the best lailerrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Giler nye lailer! Macam tak kene jeee
Mana bepren lama chuols tuu
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka keith dlm pilem girlfreind kontrak
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:21 PM | Show all posts
KF dah berumur gak kan?

Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 11:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Awalnye mengaku... Akan confirm kahwin ke...
Tp rasanya si girl memang nak kahwin awal kot...
Ex hari tu bercinta lama, tak ajak kahwin kan...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-6-2024 11:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh bkn KF ni dulu dgn tiz zaqyah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 12:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Serious ke lailer? Ingat promo drama. Mcm x kena je.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2024 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Sheols ni taste caines look meh.. ingatkan dah tawen dengan bf dulu.. semoga berbahagia la hendaknya.. hat ni pandai masak kan KF?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 01:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau diorang kawin KF masuk islam, dan ex bini KF sekarang dgn lelaki melayu kawin masuk islam hahahahaha kelakar amat. Anak dia mesti keliru walaupun islam pada IC je.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 03:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm tak sesuai je..ingat kf dgn ezzany jasny tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 03:45 AM From the mobile phone | Show all posts
ingat lailer dengan pelakon lelaki rambut curly yang berlakon sekali dengan dia dalam hello jodoh tu hah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 05:21 AM From the mobile phone | Show all posts
KF tu agk tasty ok masa ariana rose..rugi tekya x smbar dl sblm weng,sbb byk jgk dia berlakon ngan tekya
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 09:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Sepadan je. Asalkan bahagia bersama
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Akak sebagai netizen tak percaya kan cinta lokasi tapi fazura n fatah pun cinta lokasi haha
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:19 AM | Show all posts
Si Lailer ni.. cinta rebound je kot. Sheols baru gak kan break ngan ex tu kan?

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2024 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
kaedahnya: ingat lailer dengan pelakon le ...


Haa kan? Muka dorang pun nampak seiras.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:47 AM | Show all posts
yG KOMEN BYK SPAM NI SEEKOR PUNDEK KAH?
Anyhoo, ingatkan lailer ngan jekfer.. ekeke
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:51 AM | Show all posts
ala ni promot drama baru la ni.
drama sgttt!
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:05 AM | Show all posts
semoga keith sunat nanti.
semoga terbaik utk keduanya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Pulis Minta Bantuan Kesan Kanak-Kanak Perempuan,Albertine Leo Jia Hui,  Enam Tahun Dilapor Hilang di Iskandar Puteri
YgBenarPulis Minta Bantuan Kesan Kanak-Kanak Pe
Views : 25205 Replies : 21
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 239871 Replies : 4274
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 81002 Replies : 142
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92408 Replies : 1018
Lelaki hampir muflis dipergunakan abang ipar guna nama buat pinjaman bank pembelian kereta baharu Rm100k.Wajar atau tidak
YgBenarLelaki hampir muflis dipergunakan abang
Views : 25651 Replies : 28
Aishwarya Rai, Abhishek tidak lagi sebumbung?
mojarean_XAishwarya Rai, Abhishek tidak lagi sebum
Views : 29819 Replies : 38
Ruhainies, Aliff Aziz bakal didakwa!
maklukpenggodaRuhainies, Aliff Aziz bakal didakwa!
Views : 43867 Replies : 226
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85135 Replies : 3807
Joe Biden tarik diri perebutan jawatan Presiden, Harris calon Demokrat
ultra78Joe Biden tarik diri perebutan jawatan P
Views : 7826 Replies : 3
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 47636 Replies : 64

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 12:11 PM GMT+8 , Processed in 0.080939 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list