CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-HBZ

Penyasaran subsidi diesel: Tak kisah rakyat maki berbakul, saya ada mandat – Anwar

[Copy link]
Post time 15-6-2024 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mawarika replied at 13-6-2024 07:34 AM
Perasan tak? Hari2 keluar news tv3 pmx menderma..wakil dia sampaikan. Tak pernah tak miss aku tgk..  ...

drp 'penjimatan diesel'..bangla dh x 'curi'???
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-6-2024 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 12-6-2024 10:08 PM
Logik jugak tu.

Cepat la nuart letak jawatan ajak sekali piji, matsabun, jahidkomedi.

Aritu ada baca penganalisus politaik ckp lps ni lapigi yg jd piem....ko ghaser?
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Wallahi, wa billahi, wa tallahi .... ke dalam lobang jubo saya...

Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
apa yg awk perjuangkan? setakat ni byk menekan rakyat marhein ja.
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 15-6-2024 12:39 PM
cer tgk nk pru nt...hang ulam lagu ni...

Tak payah tengok pun dah tahu. Kawasan non-Malay, dia menang. Kawasan orang Melayu, dia kalah.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Munafik Tegar macam ni mana ada rasa malu kena maki pun. Kulit dah tebal macam babi. Even babi pun tahu malu & berjalan tunduk.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 16-6-2024 10:06 AM | Show all posts
Perwira2022 replied at 16-6-2024 09:48 AM
Munafik Tegar macam ni mana ada rasa malu kena maki pun. Kulit dah tebal macam babi. Even babi pun t ...

Betui juga kata hang.. ramai orang tau dia peliwat, bisex.. langgan jantan & betina ikut mood.. sampai ke hari ni rileks ja..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa dia nak kisah start 2027 nanti dah dapat pencen PM..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2024 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
org maki sbb mungkir janji tu je. lain kali jgn buat janji  sbelum dpt kuasa. bila org lain buat dulu ko n geng maki jugak. minta maaf le n mengaku salah atas keterlanjuran kata2 dahulu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 06:20 PM | Show all posts
Kisah brader peniaga pasar malam ni lagi tak masuk akal..



Sebelum ni guna dalam RM500 sebulan untuk diesel. Sekarang terpaksa belanja RM720. Tapi dapat subsidi RM200 sebulan. Bila tolak subsidi tu belanja dalam RM520 untuk diesel. Tapi dia masih nak subsidi lagi RM500 supaya dia dapat diesel percuma setiap bulan.



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 06:30 PM | Show all posts
ultra78 replied at 18-6-2024 06:20 PM
Kisah brader peniaga pasar malam ni lagi tak masuk akal..

Ini kes melampau ni.. abaikan sahaja kes spt ini

yang paling penting ialah adakah berlaku kesan kenaikan harga barang selpas ini?


Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagusnya dia bekorban utk rakyat & negara
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 07:58 PM | Show all posts
merapu....untuk tutup kelemahan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Sy ulammmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 08:57 PM | Show all posts


mana pegi anwar yang nih.. kata rela flipflop demi raxyat.. minta kembalikan sabsidi laaaa


Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rosmahisham at 18-6-2024 11:42 PM

Bbnu yg pilik bang non & ph ni..aku geram betullah kita yg x undi n x pnh sokong dr zmn tun buang  dia dulu  sampai ke hari ni,tp affected jgk!sakit ati la ..setan betullahhh yg mengundi..menjahanamkn je keje ph ni!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2024 09:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh boleh maki la ni ??? P*k*m*k punya PMX…..

Ada mandat khuenst
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
ultra78 replied at 18-6-2024 06:20 PM
Kisah brader peniaga pasar malam ni lagi tak masuk akal..




Jabatan penerangan PAS
Itu je mampu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni semua sebab nak bayar kenaikan gaji penjawat awam ujung tahun ni laaa. Dia bagi lebih utk pancing undi. Pastuu tarikk keperluan asas...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2024 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
ntah apa nak jadi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 12:29 AM GMT+8 , Processed in 0.069747 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list