CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-MAL

Ibu Aliff Aziz Akhirnya Muncul Kembali, Luah Rasa Syukur Selepas Anaknya Bercerai Undang Perhatian - "Hati yang tenang itu sangat mahal harganya" ...

  [Copy link]
Post time 14-6-2024 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Calm before the storm
Nnt ribut dtg lagi masa bicara khalwat. Time tu perlu tenang, sbb mcm2 akan didedahkan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-6-2024 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
R.I.P mokcik, moga mokcik tenang setenangnya disisi Pencipta.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2024 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye ke tenang acik... skrg dah x da sapa nak tanggung anak mu ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2024 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut mcik malu sbb anak macik 1 sen takguna sampai menantu sendiri tahu menyusahkan tuntut apa2 utk diri dia.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2024 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap betul2 tenanglah makcik ya.
Jgn jadi mcm hari tu yg cerai kejap tu perangai alep jadi merepek2 mcm org tak betul.... Kan?
Siapa kena hadap? Makcik jugak.... Kan kan.
Apapun sama2 syukurlah dah seledai ya.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 06:28 PM | Show all posts
dia ni apa cerite sebenarnye.. ada ibu ke takde ibu ke cane ni???
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 17-6-2024 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Tebal betul kulit muka mu
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 10:02 AM | Show all posts
selamat terima menantu baru ya acik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tenang sebab apa tu?
Takde rasa malu ke?
Lepas 1, 1 hal anak keluar kat media. Dari dia muda sampai tua.
Oh lupa.
Mak jenis enabler.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Piramida replied at 14-6-2024 10:24 PM
Harap betul2 tenanglah makcik ya.
Jgn jadi mcm hari tu yg cerai kejap tu perangai alep jadi merepek2 ...

Ada harapan jadi sewel balik
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodo acik ni. Dah elok2 ada orang nak pikir pasal anak awak, ni dia balik duduk bawah ketiak mak bapak balik
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Rentua terpaling toksik
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Makcik ni ada laki ke tak. Kalau ada aku doakan laki dia pun mencelup sana sini. Semoga bertambah ketenangan makcik ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutlah anaknya gituuuu
Maknya gituuuu
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Makcik mmg dasarrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
mak dia nampak muda
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebenarnye malu sebab anak jantan dia kena cerai dan ex wife tak ingin langsung tuntut apa2. Kira anak achik ni laki apak yg terpaling useless lah kan...
Harap achik sediakan lah rumah utk anak kesayangan achik ni...satu rumah kat Malaysia satu rumah Sgpork supaya takdelah dia menumpang rumah mana2 bitch yg kesunyian.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
anak kena tangkap khalwat pun tenang lagi, yakin sangat Allah bersama dia.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
mawardia replied at 17-6-2024 12:47 PM
Tenang sebab apa tu?
Takde rasa malu ke?
Lepas 1, 1 hal anak keluar kat media. Dari dia muda sampai  ...

Okey lah pada mak bella rileks ja ank betina dok jd bini org lagi usung jantan lain ke hulu kehilir lagi xde maruah jd mak apa cmtu ank menjalang pun okey dok gelak2 lagi
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
theotherfriend replied at 17-6-2024 07:58 PM
anak kena tangkap khalwat pun tenang lagi, yakin sangat Allah bersama dia.

Sekurang x leak pic cium2 pipi dgn Ruhaines ..pic peluk2 .. ruhaines pun x hntar pic pakai baju tido kat alep...bella ?? Lu pikirlah sndiri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-7-2024 11:58 PM GMT+8 , Processed in 0.214889 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list