CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2791|Reply: 18

“Sebab Muka ‘Selenga’ Lah Saya Jatuh Cinta Dengan Dia”- Ain Edruce

[Copy link]
Post time 14-6-2024 07:45 PM | Show all posts |Read mode




Pelakon dan pengacara terkenal, Ain Edruce, yang kini berusia 33 tahun, menegaskan bahawa dia akan terus menjadikan suaminya, Amirul Hafiz, sebagai sebahagian daripada kandungan media sosialnya walaupun tindakan tersebut mengundang kritikan dan rasa muak dari netizen.

Ain, atau nama sebenarnya Nurulain Edruce, berpendapat bahawa perkongsian tentang kehidupan seharian bersama suaminya bukan sahaja menjadi punca rezeki tetapi juga cara terbaik untuk menyimpan kenangan manis bersama insan tersayang.

“Sosial media adalah tempat untuk saya simpan kenangan kalau satu hari nanti saya hendak tengok balik. Kalau kita simpan dalam galeri telefon pintar, kita takkan tengok sebab ada beratus-ratus gambar. Atau mungkin kita akan terpadam gambar atau video. Jadi, media sosial tempat paling sesuai untuk simpan semua memori,” ujar Ain dengan yakin.

Dia menambah bahawa sama ada netizen suka atau tidak, dia akan terus memuat naik kandungan yang melibatkan suaminya kerana selain menjadi sumber rezeki, kandungan tersebut juga melibatkan anak mereka yang disayangi.

Ketika ditanya sama ada dia berkecil hati dengan kritikan netizen yang mempersendakan wajah suaminya, Ain yang juga pengacara program Melodi menegaskan bahawa dia enggan melayan provokasi yang cuba memancing emosinya.

“Untuk mereka yang kata muka suami saya ‘selenga’, saya tidak terasa hati sebab muka dia memang macam itu pun. Tidak adalah sebelum kahwin muka dia lain, selepas kahwin jadi lain. Saya kahwin dengan dia sebab muka dia seperti itu. Sebab muka ‘selenga’ dia lah saya jatuh cinta dengan dia.

“Untuk netizen, saya bagi amaran, kalau tidak suka, bosan atau menyampah, dipersilakan ‘scroll’… Saya tak kisah. Ada juga yang terhibur dengan kandungan saya,” katanya dengan tegas.


  



Ain Edruce bukan sahaja dikenali kerana bakat lakonannya tetapi juga kerana keterbukaannya dalam berkongsi kehidupan peribadi dengan peminat.

Dia percaya bahawa kehidupan peribadi yang dikongsikan secara tulus di media sosial dapat memberi inspirasi dan hiburan kepada pengikutnya.

“Saya percaya bahawa kehidupan peribadi yang kita kongsi boleh menjadi inspirasi dan hiburan kepada orang lain. Bagi saya, ia adalah cara untuk mendekatkan diri dengan peminat dan menunjukkan sisi sebenar kehidupan saya yang mungkin tidak semua orang tahu,” jelasnya.

Sumber : Murai.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-6-2024 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Sikit2 ok la ko tayang kelembaman laki ko tu..kalau hari2 buat lembam bodoh melugai juga nak tgk
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2024 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak taula tiap kali aku tgk muka ain ni mesti teringat ruminah sidek... Ada la iras2 tu terutama tang mulut lebar n gigi sheols
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Kena pakej

= Selenga + duit kepuk2

Kalo selenga + keje kerani? Boleh jatuh cinta tak?
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Selenga tu mmg padan dgn si isterinya.. Kalau x mekap, selenga juga muka nya..
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 09:06 AM From the mobile phone | Show all posts
bukan sebab saiz ciknek ke
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 15-6-2024 09:32 AM | Show all posts
Bongak la kau dek Ain oii. Kau ritu cakap, kau pilih sebab jantan ni berduit jah. Kalau rupa selenga, tak berduit, kau kuis dgn kaki jahhh..
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Selenge sungguh weiiii
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-6-2024 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Selenge2 pun jadi duta dubai tuhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Utoh lerrr, sbb duit banyak la citer dia
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku kan, mengaku tau, aku sejenis mata duitan. Betul. I admit.
Tapi kan. Kan. Kalau muka mcm laki minah ni... Aku tau laki dia kaya raya, kasi dia rumah agam semua. But seriously lah kan. Seriously. Aku TAK boleh siol.
Cemana kaya pun dia, i is kenot. Aku akan rasa mcm nak pelempang je muka mamat ni. Sorry eh.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 06:25 PM | Show all posts
tolong berenti mengacara melodi
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Cakap je la sebab duit bertimbun2
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
auta. kahkahkah.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka selenga klu tak berduit pn ko bolayan je kan ain
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni asyik ckp psl muka laki dia je.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 11:56 AM | Show all posts
Aku jauh lebih boleh hadam content couple selenga ni daripada couple kepit jannadini
Yg tu nak type nama pun boleh bikin rengsa yihh
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Selenga + poket tebal + duit kepoks2 uollSs
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye keeee sebab berwang jugak kann ramai je selenge rempit kat luo tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 12:30 AM GMT+8 , Processed in 0.062717 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list