CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-MRO

‘Sampah Tu Biarkan Saja Nanti Bandaran Datang Kutip’ – Rita Rudaini Titip Pesan Buat Bella Astillah

  [Copy link]
Post time 15-6-2024 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 15-6-2024 03:37 PM
Sampahhhh menyokong sampahhhhh berserai dengan sampahhhhhh

Sampah kertu ni kuat meroyan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-6-2024 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
rosevelvet replied at 15-6-2024 03:54 PM
Beza rud ngan bella. Bella pnh rujuk pas cerai. Manakala bekas2 laki rud lari pecut x kaleh blkg lgs ...

Kalau sekali kwen gagal itu perkara biasa mybe tgh proses kematangan tp kalau 2 kali kwen pun gagal. .ex2 plK kwen lain bertahan n elok je maksudnya tau lah sapa yg bermasalah dlm umahtangga sebenarnya
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
rosevelvet replied at 15-6-2024 03:54 PM
Beza rud ngan bella. Bella pnh rujuk pas cerai. Manakala bekas2 laki rud lari pecut x kaleh blkg lgs ...


Tersangat bersetuju. Hihi

Mungkin kalau kedua2 bekas laki rita berborak di wasap mereka akan berkata "mcm mana la kita boleh terkawen dgn dia"

Haha
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
AWEKSAMURAI replied at 15-6-2024 05:23 PM
Kalau sekali kwen gagal itu perkara biasa mybe tgh proses kematangan tp kalau 2 kali kwen pun gaga ...

Yes. Means mereka telah bertemu wanita yg tepat
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampah dia org kutip marah lak.. puiiii
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
tidak_kelihatan replied at 15-6-2024 09:45 AM
Tersangat bersetuju. Hihi

Mungkin kalau kedua2 bekas laki rita berborak di wasap mereka akan berk ...

Bbnu mungkin x tahu. Fakta kedua2 exes kembar.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 15-6-2024 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Pujangga22 replied at 15-6-2024 03:38 PM
Rita tu sindir Mak si Alip yg cakap tak perlu ada sampah dalam kerabat kami

Siyes laaa mak dia kabo gituuu??
Aiyoooo.... Tak kira la nek ta tuju ke sapa tapi sampah mmg patut di abaikan dan biar perbandaram kutip
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Rita,, ko jaga anak tu dah bagus,, tp mulut tu jd busuk sgt berbau,, kat org sampah bagai.. Tak tau pengakhiran kita.. Dulu ko Nikah siam sesenyap pun,, ko buat mak ayah Aidil tu mcm apa? X kan aku nak ckp "sampah" nnti 2x5 kau je Rude!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-6-2024 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
sampah yang mana satu?
sampa nak anak kacuk jepun kira gak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Pujangga22 replied at 15-6-2024 03:38 PM
Rita tu sindir Mak si Alip yg cakap tak perlu ada sampah dalam kerabat kami

Kt mana mak dia ckp gitu? Saja nk baca full context sbb jahatnya dgr mak dia ckp gitu
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
damian_lee replied at 15-6-2024 07:48 PM
sampah yang mana satu?
sampa nak anak kacuk jepun kira gak ke?

Hahaha yg tu fans dia buat2 lupa la
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia tu yang tak move dpd sampah...
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 12:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak alip ckp x perlu ada sampah dlm keluarga dia. Tu yg acik rita berbunyik tuu. Mak alip pun perangai buruk. Patut laa anak pun ngikut, lg advanced. Ko tu yg sampah, makcik oii. Patut masuk loji taik je.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 12:38 AM From the mobile phone | Show all posts
fattymah replied at 15-6-2024 06:27 PM
Sampah dia org kutip marah lak.. puiiii

Khen.. masa ex nak serai dia yang tak nak.. dia yang sampah nak kena buang meroyan yihhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 01:18 AM From the mobile phone | Show all posts
tidak_kelihatan replied at 15-6-2024 05:45 PM
Tersangat bersetuju. Hihi

Mungkin kalau kedua2 bekas laki rita berborak di wasap mereka akan berk ...

Possible dialog; x sangka sebodoh gitu kita dulu2
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 03:33 AM From the mobile phone | Show all posts
rosevelvet replied at 16-6-2024 01:18 AM
Possible dialog; x sangka sebodoh gitu kita dulu2

Haha tiba2 teringat lagu ni (ubah sikit lirik)

Pernah sebodoh itu pernah
Pernah sebongok itu pernah
Pernah sebuta itu tapi itu dulu
Sebelum dapat yg lebih baik

Haha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2024 03:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Dari anak kecik sampai ke remaja, kak tud2 tk berubah dgn mulut hansuang. berhati2 kak tud2.. tkt apa yg dikata berbalik pd anak2 kak tud2.. budak2 tu meningkat dewasa. What future holds tkda sapa tau. tk terludah ke langit terkena muka sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 03:58 AM From the mobile phone | Show all posts
epuepy replied at 15-6-2024 12:45 PM
Kah.. Kah. Kali ni aku setuju ngn Rita. Alip mmg sampah ye. Bandaran tu mak nye si alip. Berbunyik m ...

Walaupon i xsuka rota, tp ayat tu mmg sesuai sgt utk alip n mak alip/skandal alip
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 16-6-2024 03:58 AM
Walaupon i xsuka rota, tp ayat tu mmg sesuai sgt utk alip n mak alip/skandal alip

Sama la. Rota ke Bella ke, Dua2 sama je track tak cantik. Tp mak si alip tu Lagi rengsa. Anak menantu gaduh, boleh pulak dia jd pom pom girl. Padahal jelas lagi terang anak jantan dia yg kena tangkap basah. Yih sgt!
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2024 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
AWEKSAMURAI replied at 15-6-2024 02:42 PM
President tgh di lambung ombak rindu dgn bf bernenen dia tu

I cannot
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 01:29 AM GMT+8 , Processed in 0.058803 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list