Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
93478
View
679
Reply

[Penerbit] ** KARYA SENI **

  [Copy link]

Author: mijot       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-10-2011 12:33 PM | Show all posts |Read mode
Post Last Edit by attokz at 20-4-2012 15:08

ditubuhkan oleh pengasas blog penulisan2u - en. muzri




KARYASENI Enterprise. merupakan sebuah syarikat penerbitan novel yang ditubuhkan pada akhir 2010. Pemilik Penerbitan KARYASENI juga adalah pemilik laman sesawang penulisan2u. Bermula dari sebuah laman sesawang penulisan2u, kini kami bergerak selangkah ke hadapan dengan mewujudkan syarikat penerbitan KARYASENI.

Sebelum kewujudan KARYASENI kami menjalinkan kerjasama dengan beberapa penerbit novel tempatan, terutamanya dalam menyediakan manuskrip kepada penerbit dan juga menjalankan promosi. Pengalaman dan ilmu yang diperolehi sejak tahun 2006, kami gunakan untuk membangunkan sebuah penerbitan yang bergelar KARYASENI.

KARYASENI sebenarnya digabungkan melalui dua perkataan iaitu KARYA dan SENI. Nama yang sesuai untuk sebuah penerbitan yang menghasilkan karya-karya dari penulis novel. Seni dalam alunan corak penulisan memberi satu gambaran kepada sebuah gambaran cerita.

KARYASENI ditubuhkan bagi memeriahkan industri penulisan novel tanahair. Disamping dapat melahirkan penulis-penulis berbakat dan juga melahirkan karya yang mampu memberi impak positif kepada pembaca.

SALAM PERKENALAN dari warga KARYASENI, selamat membaca dan semoga terhibur.


KARYASENI ENTERPRISE
41-1 Jalan Temenggung 9/9,
Bandar Mahkota Cheras,
43200 Cheras,
Selangor.

Tel : 03-90104779
Fax : 03-90104511

Email Pertanyaan : Admin@karyaseni.my
Email  Langganan : [url=mailtoangganan@karyaseni.my]Langganan@karyaseni.my[/url]
Beli online diskaun RM3 setiap buku...

Website : http://karyaseni.my/
Facebook : http://www.facebook.com/Karyaseni

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:34 PM | Show all posts
Post Last Edit by mijot at 8-10-2011 19:06

novel2 terbitan karya seni


Judul : Terlanjur Mencintaimu
Penulis : Syamnuriezmil
Semenanjung : RM18 / RM15
Sabah / Sarawak : RM21 / RM18


Cinta itu mudah datang kepada sesiapa yang bersedia menerima cinta

Johan Iskandar mempunyai dua sebab mengapa dia terpaksa mengahwini Tengku Hanis Zulaikha. Satu, sebab wasiat Tok Din, satu lagi sebab Izhar, ayahnya. Tercetus satu perasaan di antara dia dan Tengku Hanis. Sudah terlanjur mencintai isteri paksaannya, apakah Tengku Hanis menerima Johan setelah mendapat tahu sebab utama Johan mengahwininya?

Johan Iskandar : "Tahu tak kenapa perasaan itu tidak ada? Kerana Johan Iskandar sudah jatuh cinta dengan Tengku Hanis Zulaikha, tak ada... dan tak akan ada wanita lain di hati Johan Iskandar selain Tengku Hanis Zulaikha!"

Tengku Hanis terpaksa menerima keputusan wasiat itu kerana takut keluarganya merempat. Dia mulanya tidak mencintai Johan disebabkan rasa takut yang mendalam, takut ditinggalkan. Tetapi di dalam diam, dia sudah terlanjur mencintai Johan. Adakah Tengku Hanis akan rela membuka sepenuh pintu hatinya kepada Johan Iskandar?

Tengku Hanis Zulaikha : "Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu!"

Wasiat Tok Din mempunyai 'due-date', adakah kedua-dua mereka berjaya memenuhi wasiat itu sebelum tamat tempohnya?


"Ini mesti nak mengusik abang kan? Muka jahat tu.. abang tahu!" Johan meletakkan tangannya ke bahu Tengku Hanis.
Tengku Hanis tergelak-gelak.

"Itulah Cik Intan yang memikat hati Encik Johan selama ni ya."

"Salahlah... Cik Intan yang terpikat dengan Encik Johan!"

"Perasaan lah abang ni! Manis orangnya..."

"Memanglah, taste suami Ika ni semua yang hebat-hebat! Tengok oranglah..." Johan mendabik dada.

"Apa perasaan bila abang terjumpa dengan dia? Jawab betul-betul, tak mau main-main" tanya Tengku Hanis serius.

"Seronok."

"Hah! Seronok?" Tengku Hanis memukul peha Johan. Johan mengaduh sakit.

"Ye lah seronoklah jumpa kawan lama. Takkan nak menangis pula macam orang tu!" Johan mengusik isterinya.

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:35 PM | Show all posts
Post Last Edit by mijot at 8-10-2011 19:08


Judul : Cantiknya Si Comot
Penulis : Miazal Zahra
Semenanjung : RM19 / RM16
Sabah / Sarawak : RM22 / RM19

Dia hadir waktu aku sudah bergelar tunang orang. Awal-awalnya, aku fikir hanya biasa-biasa saja, tetapi pada hujung-hujungnya, aku tahu semua itu bukan lagi sekadar biasa-biasa saja. Sudah menjadi sangat-sanggat luar biasa.

Aduhai… Kenapa dia macam syok sahaja dekat aku? Selalu buat benda-benda yang tidak aku jangkakan. Atau aku yang terlebih syok dekat dia? Kalau betul, apa yang harus aku lakukan? Minta putuskan tali pertunangan? atau aku kena lari bersama dengan si dia.

"Degil sangat ni kenapa? Nasib baik awak jauh."

"Kalau dekat kenapa?"

"Saya cium awak!"

"Encik nak ke cium saya ni. Kan saya kuli encik. Lalu ke encik cium saya?" Aku buat-buat gelak walaupun aku tak ada mood langsung nak gelak.

"Awak berani cakap macam tu sebab kita jauh. Kalau dekat nak cakap dengan awak pun susah. Betullah kata orang, bila jauh dirindu!"

"Eh! Tolong sikit. Siapa yang rindukan encik. Tak nak saya rindukan encik tu!" Cepat saja aku nafikannya.

"Betul? Betul tak rindukan saya?"

Aku diam. Tak boleh nak jawab. Sebab memang betul aku rindukan dia. RINDU GILA!
Bila Hati Kata Sayang

Akan tetapi, bolehkah aku terus-terusan merindui dia? Bolehkah aku jatuh cinta kepadanya sedangkan aku tahu, semuanya sudah benar-benar terlambat.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:38 PM | Show all posts
Post Last Edit by mijot at 8-10-2011 19:09


Judul : Cinta Kontrak
Penulis : Nurul Ain Syuhada
Semenanjung : RM20 / RM17
Sabah / Sarawak : RM23 / RM20

"Oi cicak kobeng! Ayat aku tu! Yang kau sibuk-sibuk ciplak buat harta sendiri pulak apahal? Ayat aku tu milik aku secara rasmi tau tak!" Aku semburkan ayat-ayatku dihadapan wajahnya.

Nur Alia Airysha, seorang gadis yang datang dari kampung ke Kuala Lumpur dengan niat untuk mengumpul duit demi keluarga dan membiayai kos pembelajarannya. Dengan bantuan sahabat Alongnya, Kak Yati, Airysha bekerja di sebuah butik terkemuka yang dimiliki oleh Datin Aleeya.

Muhammad Danial Franz, seorang pemuda kacukan Perancis yang berkelulusan dari luar negara kembali ke Malaysia dan bekerja di bawah daddynya, Dato' Eddy disebuah syarikat besar.

Takdir menemukan Airysha yang brutal dengan Danial yang ego di butik mommy Danial, Datin Aleeya! Danial cuba mendapatkan Airysha tanpa merendahkan egonya. Danial membawa Airysha untuk bertemu orang tuanya untuk dikahwinkan. Tetapi perkahwinan ini bersyarat! Kontrak yang direka Danial dipandang remeh oleh Airysha.

Disaat akad nikah hampir tiba, Airysha menyusun strategi untuk lari!, Airysha mengambil keputusan untuk membatalkan kontrak tersebut. Lantas sekeping kertas yang tertera kontraknya, dibuang. Apa yang bakal terjadi seterusnya? Adakah perkahwinan masih diteruskan? Bagaimana kehidupan Airysha selepas ini? Adakah masih terkurung disangkar yang disaluti emas? Bahagiakah dia? Bagaimana pula penerimaan Danial terhadap perangai brutal Airysha? Bila senduk bertemu kuali, bila api bertemu sumbu bom, apa yang akan terjadi?

"Kontrak! Kontrak! Kontrak! Tu je yang kau tau nak sebut? Yela! Yela! Aku yang buang. Aku tak puas hati dengan syarat-syarat dia. Ada ke aku sebagai seorang perempuan, kena tido atas sofa? Kau ni manusia takde hati, takde perut!" selorohku. Dalam masa yang sama, aku cuba melepaskan diri daripada rangkulannya. Danial mendengus perlahan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:38 PM | Show all posts
Post Last Edit by mijot at 8-10-2011 19:11


Judul : Kau Ditakdirkan Untukku
Penulis : Gee Muszisya
Semenanjung : RM19 / RM16
Sabah / Sarawak : RM22 / RM19

Akan ku sulam kasih hingga ke dasarnya, Kerna ku percaya kita ditakdirkan bersama.

Kenangan lama dalam hidupnya telah menutup pintu hati Akmal Ikram untuk bercinta lagi, namun pertemuan dengan Nuranis Fatihah membuatkan hatinya mula goyah. Dia mula tertarik dengan keperibadian yang ada pada gadis itu. Kelembutan dan kenakalan Anis sering mengusik hati Akmal. Sejak itu, hatinya mula terpaut. Wajah yang sentiasa dihiasi senyuman indah itu sering menggamit kerinduan di hatinya.

Akmal teruja kala perancangan keluarga ingin menjodohkannya dengan Nuranis Fatihah. Namun sebaliknya bagi Anis yang berpegang pada prinsip perkahwinan yang terbina bukan atas dasar cinta tak akan membawa bahagia.

"Kenapa awak tak berterus terang aje. Tadi bukan main berani lagi nak berterus-terang sendiri. Sampai nangis-nangis," sindir Akmal tersengih nakal.

"Bos jangan sebut pasal tu lagi boleh tak!" bidas Anis geram.

Kemunculan Farah Hanim telah menggugat kepercayaan Anis terhadap Akmal. Apatah lagi fitnah yang ditabur oleh Farah disaat ambang perkahwinan mereka menyukarkan lagi keadaan. Apakah yang akan terjadi pada perkahwinan mereka nanti? Mampukah Akmal memenangi hati gadis idamannya disaat dia bergelut dengan perasaannya sendiri?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:39 PM | Show all posts
Post Last Edit by mijot at 8-10-2011 19:11


Judul : Dan Hati Pun Berkata
Penulis : Nurriez
Semenanjung : RM18 / RM15
Sabah / Sarawak : RM21 / RM18

ADIRRA - Kedegilannya bersebab. Kasih sayangnya sudah dirampas. Jadi jangan salahkan dia kalau dia tidak percaya kepada sesiapa, tetapi dengan Rashdan, kedegilannya mula cair.


"Abang ni, Irra cakap betul-betul, abang main-main pulak."

"Abang pun bukan main-main. Ada Irra nampak abang main-main? Abang cakap benda yang betul. Tiada siapapun yang boleh pisahkan abang daripada Irra kecuali kuasa TUHAN. Dan Irra pun jangan harap dapat lari daripada abang selepas ni."

"Kalau Irra lari jugak?"

"Sampai lubang cacing abang cari Irra!"

"Irra tak nak masuk lubang cacing!"


"Hisy! Dia pulak yang main-mainkan abang,"

RASHDAN - Dia tidak pernah jatuh cinta. Tetapi sekali dia jatuh cinta, dia sudah jadi orang lain.

"Jadi Irra sudi menjadi kekasih abang…?"

"Sudi, tapi bersyarat."

"Eh, tadi kata dah lama sayangkan abang, kenapa tiba-tiba nak kenakan syarat pulak?"

"Yang lama tu sebab Irra seorang saja yang sayang abang, yang baru ni abang pun sayangkan Irra, jadi Irra kenalah letak syarat sikit."

"Hmm, begitu rupanya. Baik, apa syaratnya?"

"Irra nak abang jadi manusia biasa saja."

"Habis selama ni, abang manusia yang luar biasa?"

Kerana cinta mereka memiliki hati masing-masing...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:40 PM | Show all posts
Post Last Edit by mijot at 8-10-2011 19:12


Judul : Jauh Dari Cinta
Penulis : Adah Hamidah
Semenanjung : RM21 / RM18
Sabah / Sarawak : RM24 / RM21

NYSA SAKINAH. Cintanya pernah ditolak oleh abang angkatnya, Farish Aqil. Namun Farish Aqil kembali menagih kasih, lalu dengan rela dia menerima. Satu penemuan membuatkan dia kembali sedar, siapa dirinya. Lantas dia terikat dalam perkahwinan yang menjerat.

"Duduk berkurung dalam bilik ni kenapa? Makan tak... minum tak, nak sangat jatuh sakit ke? Nysa ingat kalau kurung diri macam ni dapat selesaikan masalah?"

"Masalah dah lama selesai kalau Abang Aqil tak datang masa majlis pernikahan kita dulu."

"Oh... jadi Nysa nak salahkan abanglah ni? Kalau abang tak boleh jatuh cinta dengan Nysa, kenapa Nysa nak salahkan abang pula? Kalau Nysa dah tahu yang abang tak pernah cintakan Nysa, buatlah sesuatu supaya abang boleh jatuh hati pada Nysa, jangan duduk berpeluk tubuh dalam bilik macam ni aje!"

Namun Nysa Sakinah, tidak terdaya dia melakukan semua itu. Lantas dia bertindak menjejaki wanita yang selama ini dicintai oleh suaminya. Kembali memulangkan bahagia buat suaminya.

FARISH AQIL. Hati lelakinya dicabar, lantas dia terpaksa memulakan semua sedangkan hanya Lily dihatinya. Takkan ada wanita lain.

"Tolong kekal jadi adik abang sampai bila-bila. Abang betul-betul selesa dengan keadaan macam ni."

"Abang Aqil boleh anggap yang permintaan Abang Aqil tu dah tertunai sepenuhnya sebab memang Nysa hanya akan kekal sebagai adik Abang Aqil sepanjang hayat Nysa. Semua dah cukup jelas."

Bagi Nysa Sakinah, bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi! Maka, kerana dia seorang isteri, pengorbanan adalah hadiah teristimewa buat seorang suami!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 12:46 PM | Show all posts
aku dah baca novel terlanjur mencintaimu
bagi aku editing dia masih longgar, susunan ayat tidak bagus...
masa baca pun, baca sambil lewa jer...
dah abes baca, satu benda tak ingat....
senang kata bagi aku, sesiapa yg dah follow kt p2u akan beli punya...
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2011 01:06 PM | Show all posts
dah baca terlanjur mencintaimu.....bagi surie ayat citer dier stail budak2

suker citer .....cantiknya si comot & dan hati pun berkata
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2011 02:27 PM | Show all posts
maaf ana kata...jalan cerita terbitan novel ni sesuai untuk budak2 remaja tapi ana ada beli jika ada review best.tak sabar nak tunggu novel ni...dah order pon ana follow dari blog lagi



Kisah kasih sayang di antara Hilman Yong kacukan Korea - American - Cina dan Intan Zulaikha. Mereka sangat berbeza tetapi kerana perbezaan itulah mereka berjodoh. Malangnya, kesampaiankah jodoh mereka apabila Hilman Yong seorang yang baru mengenali Islam lebih mencintai Islam dari Intan Zulaikha yang sememangnya dilahirkan Islam dari keturunan lagi berselisih faham kerana ego seorang Intan.

Muncul pula Damien Yong yang sentiasa menyesakkan dada Intan Zulaikha dengan aksinya yang daring, sexy, nakal dan menggoda. Intan terpaksa bersabar dengan Damien semata-mata untuk mendapatkan semula Hilmannyaseorang hamba Allah yang penuh kesabaran dan kesopanan.

HilmankusifukukekasihkuKembalilah

" Saya tak pernah tinggalkan awak. Walaupun awak jauh, saya dapat melihat awak. Walaupun awak jauh, saya dapat merasa kehadiran awak. Walau pun awak jauh, saya dapat mendengar awak. Saya sentiasa di sisi awak. Awak sentiasa di sisi saya, di sini" Hilman Yong

" Dont worry, I wont kiss you. Saya tak cium sembarangan gadis. Saya tak ada selera dengan gadis biadab dan sombong seperti awak. Cik Zulaikha.saya nampak kehampaan di wajah awak. You really want me to kiss you. I can feel it. I can see it. From your eyes your lips. Tetapi seperti saya cakap tadi, saya tak selera dengan orang biadab. Ciuman saya tidak semurah itu. Hanya untuk gadis yang bertuah dan terpilih saja." Damien Yong

" Saya akui saya gembira bersama Mr Damien..saya tak boleh menyembunyikan perasaan sayatetapi perasaan saya terhadap Mr Damien sepertimana kita bersentuhan di malam itu. Boleh saling melihat, saling bersentuh, saling bercium..tetapi hanya di dinding kaca.ada batas dan sekatan. Yang tidak boleh dipecahkanwalau cuba dipecahkanpasti kita akan cedera..ditusuk atau dihiris . Itulah Islam. Yang menjaga maruah dan kesucian sesuatu hubungan. Hanya hubungan halal yang boleh melenyapkannya." Intan Zulaikha

Judul : Awak Suka Saya Tak?
Penulis : Melur Jelita
Semenanjung : RM35
Sabah / Sarawak :RM38
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 05:05 PM | Show all posts
Reply 10# chit_ana

RM35
tebal mana ceritanya  
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2011 06:59 PM | Show all posts
Reply  chit_ana

RM35  
tebal mana ceritanya
mijot Post at 8/10/2011 17:05


1060 muka surat  rm35 termasuk pos dah tu beli direct dgn penulis.kalu dgn KS less jadi rm32(masuk pos)
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 07:18 PM | Show all posts

Judul : Bila Hati Kata Sayang
Penulis : Marissa
Semenanjung : RM18 / RM15
Sabah / Sarawak : RM21 / RM18

Dia hadir waktu aku sudah bergelar tunang orang. Awal-awalnya, aku fikir hanya biasa-biasa saja, tetapi pada hujung-hujungnya, aku tahu semua itu bukan lagi sekadar biasa-biasa saja. Sudah menjadi sangat-sanggat luar biasa.

Aduhai… Kenapa dia macam syok sahaja dekat aku? Selalu buat benda-benda yang tidak aku jangkakan. Atau aku yang terlebih syok dekat dia? Kalau betul, apa yang harus aku lakukan? Minta putuskan tali pertunangan? atau aku kena lari bersama dengan si dia.

"Degil sangat ni kenapa? Nasib baik awak jauh."

"Kalau dekat kenapa?"

"Saya cium awak!"

"Encik nak ke cium saya ni. Kan saya kuli encik. Lalu ke encik cium saya?" Aku buat-buat gelak walaupun aku tak ada mood langsung nak gelak.

"Awak berani cakap macam tu sebab kita jauh. Kalau dekat nak cakap dengan awak pun susah. Betullah kata orang, bila jauh dirindu!"

"Eh! Tolong sikit. Siapa yang rindukan encik. Tak nak saya rindukan encik tu!" Cepat saja aku nafikannya.

"Betul? Betul tak rindukan saya?"

Aku diam. Tak boleh nak jawab. Sebab memang betul aku rindukan dia. RINDU GILA!
Bila Hati Kata Sayang

Akan tetapi, bolehkah aku terus-terusan merindui dia? Bolehkah aku jatuh cinta kepadanya sedangkan aku tahu, semuanya sudah benar-benar terlambat.

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 07:20 PM | Show all posts

Judul : Usai aku terima nikahnya
Penulis : Umie Nadzimah
Semenanjung : RM19
Sabah / Sarawak : RM22

Puteri Nur Aina, tidak pernah mengharapkan kehidupan indah di atas pernikahan terpaksanya dengan Iskandar hafiz. Baginya perkahwinan ini adalah penyelamat kepada dirinya yang derita dan dikongkong oleh keluarga angkatnya. Takdir telah menentukan mereka suami isteri telah jatuh cinta dan melalui fasa bahagia alam rumah tangga.

Namun, episod gembira cinta mereka tidak disenangi oleh beberapa pihak yang menyebabkan Iskandar Hafiz amat tertekan. Lalu keputusan yang diambilnya secara tidak sengaja telah menyebabkan Puteri Nur Aina sedih lagi terluka.

Dalam masa yang sama muncul sahabat baik Iskandar Hafiz, Megat Khalif yang telah jatuh cinta pada Puteri Nur Aina pada pandangan pertama lagi, dan sanggup berkorban apa sahaja demi melihat 'puterinya' tersenyum bahagia semula.

Dia tidak berputus asa menunggu sehingga Puteri Nur Aina dapat melupakan Iskandar Hafiz dan menerimanya dengan sepenuh hati. Malangnya, apabila Puteri Nur Aina mula menerimanya, Iskandar Hafiz kembali menagih kasih....

Puteri :"Hadirmu bagaikan seorang wira, menyelamatkan aku dari lembah sengsara, yang mengajar apa itu rasa cinta dan erti perasaan. Namun, yang seorang lagi cukup sempurna, setia mengubati lukaku, sentiasa ada saat aku memerlukan. Tanpamu aku lelah..."

Abang Is : "Kau bukannya yang pertama di hati, namun kaulah perempuan pertama aku nikahi, sehingga lidahku menjadi kelu untuk menyebut nama yang lain, menjadikan hanya dirimu perempuan terakhirku..."

Khalif; " Rasa cinta padamu tidak pernah pudar, walaupun nyawa bercerai dengan badan. Apa yang kuinginkan, hanyalah kebahagiaan dirimu, Puteriku...."

Apakah kesudahan kemelut kisah cinta mereka? Temui jawapan akhirnya dalam Usai.... Aku Terima Nikahnya

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-10-2011 07:25 PM | Show all posts
ada sesiapa yg sudi bagi aku pinjam novel2 di atas
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2011 08:17 PM | Show all posts
novel2 KS yg bleh ada baca setakat ni

bila hati kata sayang
kau ditakdirkan untukku
jauh dari cinta

yang tu kiranya bolehla dibaca...
kalo yg lain2 tu terutamanya dan hati pun berkata dan terlanjur mencintaimu terlampau kebudak-budakan..agaknya x masuk ngan jiwaku yang agak kertu ni

mungkin pasni nak  beli usai aku terima nikahnya -umie nadzimah...
adakah dia penulis yang sama dari  kakinovel tajuk pilihan mana?
sbb novel pilihan mama bg ada sgt best..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2011 08:21 PM | Show all posts
maaf ana kata...jalan cerita terbitan novel ni sesuai untuk budak2 remaja  tapi ana ada beli jika  ...
chit_ana Post at 8-10-2011 14:27



    ana..bleh bg blog dia x?
   nk kena tgk dulu penulisan dia camna..sbb rm32 tu mahai sgt kalo beli x best kang nyesal
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2011 10:04 AM | Show all posts
ana..bleh bg blog dia x?
   nk kena tgk dulu penulisan dia camna..sbb rm32 tu mahai sgt k ...
adalia Post at 8/10/2011 20:21


kat sini http://melurjelita.com/?p=10773
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2011 02:38 AM | Show all posts
kene tgu review dulu la..mahal nyer nk beli. tp kalo best berbaloi la..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2011 01:24 PM | Show all posts
Reply 16# adalia

sy tolong jawab..yup penulis usai aku terima nikahnya sama dgn penulis pilihan mama iaitu umie nadzimah(betulke eja ni)
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2011 01:58 PM | Show all posts
dah abis baca dua2 novel terbaru KS...

dua2 buku ni best
tp paling best bg ada awak suka saya tak-melur jelita...walaupun tebal yg amat,tp baca xde skip2 langsung..penangan hilman yong
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2011 04:59 PM | Show all posts
1060 muka surat  rm35 termasuk pos dah tu beli direct dgn penulis.kalu dgn KS less jadi rm ...
chit_ana Post at 8-10-2011 18:59



1060 ms? patut la harga dia pun.... berapa berat nya? mau 1kg nih!
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2011 08:14 PM | Show all posts
1060 ms? patut la harga dia pun.... berapa berat nya? mau 1kg nih!
liya71a Post at 24/10/2011 16:59


rasa x sampai 1 kg pun.beli dgn ks dpt diskaun rm3 termasuk pos
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2011 05:14 PM | Show all posts
banyak gak aku baca Karya Seni ni... ada yang ok, ada yang kiok.
tajuk ...seandainya... (kalo tak silap) adehhh... meleret2. jalan cerita ok. best je. 1st time baca citer hero mati.
tp dia nyer meleret... tak larat wehhh... baik potong la mana2 yang tak berkenaan tuh.
lagi satu, dia main flashback2, sampai aku lost... buhsan betol
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2011 05:32 PM | Show all posts
Reply 24# EXLESSIA

seandainya bukan ker kaki novel...mmg busan sket..dah la tebal..
jenuh nk ngabih..pening kepala ngan flashbacknya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.110644s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list