View: 12642|Reply: 55
|
Teka-teki untuk Cikgu
[Copy link]
|
|
Ada seorang budak sekolah darjah 5,memberi teka - teki kepada cikgu bahasa melayunya.
Pelajar: Cikgu pandai tak?
cikgu : mestilah pandai, kalau tak, tak jadi cikgu...
pelajar: emm kalo cikgu pandai, cikgu jawap teka-teki ni
Cikgu : ha, ape dia?
Pelajar : ulat gonggok berapa kaki?
Cikgu : emmm Kalo mengikut kajian 100 kaki. betul?
Pelajar : salah..
Cikgu : 99
pelajar : salah!
Cikgu : emm...da tu berapa kaki?
Pelajar : cikgu kan pandai, kalau tak mcm mana leh jadi cikgu...
pelajar itu mengenakan cikgunya, lalu cikgunya terdiam.. dan akhirnya dia menyerah..
Cikgu : ok kalau semua salah, apa jawapannya.?
Pelajar : jawapannya, tak sampai satu kaki pun, sebab ulat gonggok pendek je...hehehe |
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
Nak kena rotan budak ni..... |
|
|
|
|
|
|
|
hahaha...
boleh joint politik budak nie.. |
|
|
|
|
|
|
|
hahahaha |
|
|
|
|
|
|
|
hahahaha....rasa nak besit jek babat budak tu |
|
|
|
|
|
|
|
loyer buruk!.. |
|
|
|
|
|
|
|
Hahahahahha... Sian cikgu. |
|
|
|
|
|
|
|
teringat teka teki pasal kenapa ulat gonggok lambat sampai sekolah? |
|
|
|
|
|
|
|
bwahaha hangen cekgu tu |
|
|
|
|
|
|
|
Kalau pelajar lelaki cuba buka tengok dalam seluar ulat gonggoknya brapa kaki? |
|
|
|
|
|
|
|
Punca anak murid nak kena belasah dgn cikgu. |
|
|
|
|
|
|
|
mmg kene lempang bdk ni nnt.. |
|
|
|
|
|
|
|
mau kene gantung dak ni atas syiling |
|
|
|
|
|
|
|
DayangKirana posted on 23-9-2014 04:09 PM
teringat teka teki pasal kenapa ulat gonggok lambat sampai sekolah?
knp ya dayang?
jawapannya?
|
|
|
|
|
|
|
|
iznanaziz posted on 24-9-2014 12:55 PM
knp ya dayang?
jawapannya?
sebab dia tak naik bas kot
|
|
|
|
|
|
|
|
Nak kena letak ulat gonggok kat badan murid...... biar dia berkawan.. |
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
DayangKirana posted on 24-9-2014 02:42 PM
dia lambat sebab banyak sangat kasut nak pakai...nak ikat tali kasut lagi..tu yang lambat tuh... ...
hehehe...kelako
betul la, betul la.
mekasih
nanti saya nak bagi teka teki ni kat kawan
|
|
|
|
|
|
|
| |
|