CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Itu Cerita Lama..” – Tyzo Kongsi Pengalaman Diraba Peminat?

10-2-2024 10:50 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 27491| Komen: 18

Description: Tular baru baru ini mengenai satu video podcast negara Singapura @okletsgo.sg yang menampilkan penyampai radio DJ Tyzo dan Shuk Sahar sebagai tetamu jemputan mereka untuk satu episod mereka.


Tular baru baru ini mengenai satu video podcast negara Singapura @okletsgo.sg yang menampilkan penyampai radio DJ Tyzo dan Shuk Sahar sebagai tetamu jemputan mereka untuk satu episod mereka.

Dalam episod podcast yang dikemudi Dzar Ismail, Dyn dan Raja Razie itu, Tyzo diajukan soalan ‘panas’ iaitu adakah ada peminat wanita cuba mendampingi dirinya sepanjang bergelar personaliti radio.

Dalam nada berseloroh, Tyzo mendakwa dia pernah diraba dan menganggap ia adalah perbuatan tidak sengaja.


Shuk Sahar kemudian menghangatkan suasana dan bertanyaka Tyzo sama ada orang yang meraba itu adalah daripada ‘top management’.

Kata Tyzo, peristiwa itu adalah cerita lama dan perbuatan itu berlaku dalam kereta.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa terhibur dengan gelagat Tyzo dan Shuk Sahar dalam podcast tersebut.


Terdahulu, Tyzo yang merupakan bekas penyampai radio Suria FM telah mencuri perhatian netizen gara-gara penamatan tugasnya di stesen radio tersebut yang didakwa tidak adil.

Tyzojuga memaklumkan bahawa dia tidak reda dengan pemecatannya sebagai penyampai radio Suria FM.


SUMBER : Instagram/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jejai 10-2-2024 01:06 PM
Banyak  betul podcast sekarang ni.cari forum tak nak buat podcast ke..
Quote ezacbee 10-2-2024 01:17 PM
Kena raba pun nak cite..

Quote Tunakimchi 10-2-2024 04:03 PM
Patutlah dah host pun si syuk ni
Quote isbritneybich 11-2-2024 05:39 PM
kalau raba tu laki sado camne tyzo?
Quote Kurex 11-2-2024 06:27 PM
zaman2 sebelum keluar sifat sebenar kan yakni sifat makcik2 kan?
Quote TomyamPuteh 11-2-2024 08:21 PM
Dj Lin ke yg raba nko tuh?
Quote aina_shaira 11-2-2024 08:34 PM
He’s looks young
Quote Denco 12-2-2024 03:01 AM
Aku terserempak dgn tyzo kat Mekah hr tu, masa tgh jln otw balik ke hotel. Sempat la bergambo. Heols mmg nmpak heloks ye
Quote laksmanabentan 12-2-2024 09:01 AM
hot sangat ker mamat nih???
Quote laksmanabentan 12-2-2024 09:02 AM
Kurex replied at 11-2-2024 06:27 PM
zaman2 sebelum keluar sifat sebenar kan yakni sifat makcik2 kan?

mesti skrg orang yang raba dia tu menyesal kannn...
la... makcik2 ker??? hahahahhahaa.....
Quote aina_shaira 12-2-2024 09:03 AM
Denco replied at 12-2-2024 03:01 AM
Aku terserempak dgn tyzo kat Mekah hr tu, masa tgh jln otw balik ke hotel. Sempat la bergambo. Heols ...

Nampak muda kan, macam umur 20-an ke
Quote sangbara2020 13-2-2024 08:45 AM
tezo radio mn skrg?
Quote lea_kdo 13-2-2024 10:45 AM
dlm kereta ek..? lain macammm..

sib baik x cerita habis
Quote cikatilia 15-2-2024 11:54 AM
muka dia yg interview tu mmg nampak la 40s
idak la 20s

tp yg sorg2 pakai mask tu mmg nampak muda.
Quote downiey 15-2-2024 01:10 PM
hahahahahaha kelako
Quote LadyCarefree 15-2-2024 01:58 PM
Edited by LadyCarefree at 15-2-2024 03:16 PM

eeewwwww lah dgn mamat ni. Rupa hauk, mulut pelik. Cara cakap pun mcm orang bodo. Haritu ada clip heols tgh hosting so iols dengarlah. Haiyo pelik gila gitu boleh ramai peminat.
Quote honam 15-2-2024 03:23 PM
dah ada ke job baru?
Quote Lulu_717 15-2-2024 04:11 PM
Cekang katanya hahaha

Lihat semua komen(18)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

21-2-2024 03:13 PM GMT+8 , Processed in 0.266672 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top