CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

“Rasa Berdosa Pada Suami, Belakang Dia Saya Layan Ustaz” – Wanita 40-an Kesal Turuti Permintaan Ebit Lew

16-2-2024 11:53 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 27376| Komen: 10

Description: Sebelum ini, tular cerita tentang saksi kesembilan kes Ebit Lew yang dilaporkan menangis tersedu-sedu selepas membacakan tangkap layar mesejnya bersama pendakwah i


Sebelum ini, tular cerita tentang saksi kesembilan kes Ebit Lew yang dilaporkan menangis tersedu-sedu selepas membacakan tangkap layar mesejnya bersama pendakwah itu.

Tangkap layar perbualan di Whatsapp itu turut mendedahkan Ebit pernah mengajaknya untuk melakukan hubungan intim serta bertukar pasangan suami isteri.

Pengadu berusia 40-an tersebut memberitahu Mahkamah Majistret Tenom, Sabah bahawa pada mulanya dia melihat pendakwah itu sebagai sosok yang dihormati.

Katanya, Ebit Lew membawa imej seorang yang baik dan sering membantu mereka yang memerlukan namun tidak menyangka bahawa pendakwah yang sama itu memaksanya menghantar gambar kepadanya.


Ketika prosiding semalam, pengadu itu telah diminta untuk membaca kandungan beberapa mesej yang dihantarnya kepada Ebit dan menjelaskan maksud mesej ‘maaf saya sibuk’ dan ‘sudah mesej di IG’.

Menerusi tangkap layar tersebut, isi kandungan mesej yang itu merupakan kata-kata pengadu yang sudah tidak mahu menghubungi Ebit.

"Berdosa sangat pada suami sebab di belakang dia saya layan ustaz, sedihnya. Dulu tengok ustaz, mesti panggil suami tengok sama-sama, abang ikutlah macam ustaz Ebit"

"Mesej ini cuma nak cakap je, langsung tidak minta maaf dengan saya, sebab pernah buat yang tidak sepatutnya dengan saya, paksa saya bagi gambar macam-macam. Bodohnya saya ikut.
Ujarnya lagi, mungkin kerana tidak biasa melakukan perkara sebegitu  membuatkan dia teringat-ingat (dosa) dan tidak senang hati (rasa sangat dosa)."

Pendakwah berusia 38 tahun itu menghadapi 11 pertuduhan termasuk mengaibkan saksi dengan menghantar kata-kata dan gambar lucah kepada wanita itu di Whatsapp dari Mac hingga Jun 2021.

Mahkamah menetapkan 20 hingga 25 Mei depan untuk perbicaraan disambung semula.

SUMBER : mStar/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Dwdrum 16-2-2024 11:56 PM
Boolat nya taste acik acik bini orang
Quote ReginaGeorge 17-2-2024 02:04 AM
Nak tau la sapa pompuan ni… lain mcm selera dia
Quote matjerk 17-2-2024 07:46 AM
Boleh pulak mwngikut aja bila laki mintak gambar? Yg mintak tu pendakwqh pulak tu.. ayat apa yg EL ni bg smpai boleh mengikut aja permintaan nafsu dia tu.
Quote green~tea 17-2-2024 07:50 AM
Nape sampai bukak thread baru utk update seciput2 gini? Takleh sambung thread sedia ada ke,??


Quote kyla5042 17-2-2024 02:46 PM
Register on 4rabet register to access exciting 4rabet bonus and connect with 4rabet agent or 4rabet affiliate, while also exploring betrally promotion, enjoying dafabet fishing, and accessing the user-friendly 4rabet app or 91 club app for a seamless gaming experience.
Quote kyla5042 17-2-2024 02:46 PM
Register on 4rabet register to access exciting 4rabet bonus and connect with 4rabet agent or 4rabet affiliate, while also exploring betrally promotion, enjoying dafabet fishing, and accessing the user-friendly 4rabet app or 91 club app for a seamless gaming experience.
Quote KamikuP 19-2-2024 02:43 PM
Sebelom hotdaddy, dewaSAYU DAH BUAT DULU DAH LAGI ADVANCE katakau.. ekekekeke
Quote Decaffeinated 19-2-2024 03:16 PM
green~tea replied at 17-2-2024 07:50 AM
Nape sampai bukak thread baru utk update seciput2 gini? Takleh sambung thread sedia ada ke,??

Saja buat2 tanya kan?

Quote green~tea 19-2-2024 03:18 PM
Decaffeinated replied at 19-2-2024 03:16 PM
Saja buat2 tanya kan?

Bukak page 1 CI je dah berjelujur keluar muka ebit lewd..
Quote Pumpkinhead 21-2-2024 10:45 AM
komen tanda hadir tambah kacang

Lihat semua komen(10)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 04:13 AM GMT+8 , Processed in 0.133977 second(s), 54 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top