CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Ini Kes Awak, Awak Yang Failkan Takkan Tak Tahu..” – Shuhada Terima Jika Hafidz Roshdi Dikenakan Waran Tangkap

1-4-2024 01:49 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 6353| Komen: 31

Description: Masih berlanjutan isu ini, bekas isteri kepada aktor sensasi, Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada meluahkan rasa kecewa dan marah apabila bekas suaminya itu tidak memberi kerjasama untuk hadir ke mahkam ...


Masih berlanjutan isu ini, bekas isteri kepada aktor sensasi, Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada meluahkan rasa kecewa dan marah apabila bekas suaminya itu tidak memberi kerjasama untuk hadir ke mahkamah bagi perbicaraan kes Hadanah melibatkan anak-anak mereka.

Kata Shuhada, dia berasa marah ketika Hafidz terlihat seolah-olah tidak ingin mengambil tahu dengan kes mahkamah tersebut. Tambahan pula, dia sendiri tidak tahu motif bekas suaminya itu memfailkan kes berkenaan namun enggan hadir dan banyak alasan.

"Saya rasa marah sangat sebab dia macam tak tahu apa benda yang berlaku. Kau nak menjawab pun, kau jawab salah jadi saya bidas.
 
"Saya malas dah nak berlembut dengan orang yang tak nak berlembut. Ini kes awak, awak yang failkan takkan tak tahu hari sebutan kes atau bicara. Bukan nak provoke tapi nak dia tahu yang apa yang dia buat. Kau nak failkan untuk apa? Kau nak ambil apa sebenarnya?"


Bukan itu sahaja, ibu kepada dua orang anak ini juga tidak menolak sekiranya tindakan undang-undang iaitu mengeluarkan waran tangkap terhadap Hafidz itu dilakukan. Katanya, jika hal tersebut mampu bantu mereka menyelesaikan isu tersebut, Shuhada dengan terbuka hati terima.

"Kalau benda tu yang boleh gesa dia untuk percepatkan kes ini, kenapa tidak? Saya akan memperjuangkan hak anak-anak sampai ke titisan terakhir.
 
"Saya diamanahkan oleh Allah untuk jaga anak-anak saya, Umar dan Humairah untuk beri mereka kehidupan yang terbaik saya boleh bagi, InsyaAllah."
 
"Kalau kita tak boleh nak jadi suami isteri yang terbaik, boleh tak kita jadi ibu bapa yang terbaik buat anak-anak? Jadi tak payah nak ada ego masing-masing. Kita selesaikan untuk anak-anak."


Terdahulu, Hafidz telah memfailkan tuntutan hadanah terhadap dua anak mereka pada 16 Mei tahun lepas. Namun, pada 31 Oktober 2023, Shuhada pula memfailkan permohonan memasukkan nama ibunya sebagai penjaga anak-anak mereka dan diluluskan permohonan tersebut.

Sumber : Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Manusiabesa 1-4-2024 01:57 PM
Cewah2 dh konpident mengalahkan retis nyahhhh....
Skrip, cara becakap, cara dduk, pemakaian..mmg bukan besher2...level retis internasioooonal..bkn perlis k... obesi woo...

Gigih la minah ni ...standby wartawan bkn main.. mmg dh ready sgt2 nk jd heroin drama tu...tp xde sapa panggil.
Quote Hessa 1-4-2024 02:07 PM
bnyk nya citer pasal budak berdua ni. dh boleh menggantikan kisah neelofa dan keluarga kat cari forum ni
Quote NazRysha 1-4-2024 02:09 PM
muka mcm telur
mak atasinchi
Quote whimsicalmusic 1-4-2024 02:10 PM
kjap lg naik la benang ni. msti cepat
Quote matjerk 1-4-2024 02:33 PM
Soalan wartawan ni mcm x berapa kena.. dan tak study. Sepatutnya... ko tanya mcm ni...
"Hafiz mengatakan kes hari tu, adalah "keputusan kes" utk org yg memohon, dan shu memohon utk tambah penama penjagaan. Jadi shu yg wajib dtg. Pihak hafiz x dtg pun x pe, memadai hanya wakilkan loyer, apa pendapat shu"

Tp..style shu.. dia ni jenis hembus jer... dpt plak wartawan yg dia boleh makan... dia akan jwb mcm dia jawab tu jugak la.... aku rasa org yg kenal shu..(u know who u are) mesti arif sgt kan.. style shu mcm ni..
Quote matjerk 1-4-2024 02:39 PM
"Shu memang salute dgn netizen kita"
Ye lah sbb netizen sama bingai n percaya 100% kat kau kan..
Quote alieyrina 1-4-2024 03:45 PM
Aku cam konfius shuhada dgn yuhada. Ingat momo yg rela laki dia kena tangkap tadi
Quote suri33 1-4-2024 03:56 PM
Boring laa hai balik2 muka dia ni kt bod. Sapa dia ni. Wartawan boleh tak naikkan nama wajah2 yang menarik sikit.
Quote red_velvet 1-4-2024 04:10 PM
Mohon Dato Akberdin jawab next week ...melodi, tolong terjah ya... Ko kan kabel paling besar seorang bingai ...
Quote kucingitam 1-4-2024 04:24 PM
I is tak boleh la tgk dia ni...pot pet2 je kerja..
Quote naina 1-4-2024 04:29 PM
Aku rengsa la dia ni setiap kali pakai tudung lilit leher macam nak tercekik. Gigih nak berfesyen moden. Pahtu tnjuk rantai leher yang tak berapa panjang. Shu ko ada duit beli lah yang labuh sampai paras bawah tetek..baru puas hati nak show off. Tanpa perlu lilit tudung nak tercekik.
Quote mamajawie 1-4-2024 05:02 PM
Edited by mamajawie at 1-4-2024 05:04 PM
NazRysha replied at 1-4-2024 02:09 PM
muka mcm telur
mak atasinchi

YA ALLAH KAKA

aku gelak nak mampos memang macam sibat komen ko ni..





Quote AreYou.69 1-4-2024 05:26 PM
Eh makcik ni sembang apa..apa yang nk marah sgt tu
Lawyer Hafiz tlg protect anak Guam ko ni skit..

Fitnah betul si bingai ni
Janji terpaling islamik terpaling diuji terpaling betul segala benda eh..

Patutla smpi kena debik dgn laki
Org lain pun curang gk
Cerai xde sampai kes pukul
Ko punya mulut cm buntut ayam
Mmg deserve la dipukul mcm tu..
Provokatif non stop Hmmm
Quote matjerk 1-4-2024 05:33 PM
Edited by matjerk at 1-4-2024 05:35 PM
AreYou.69 replied at 1-4-2024 05:26 PM
Eh makcik ni sembang apa..apa yang nk marah sgt tu
Lawyer Hafiz tlg protect anak Guam ko ni skit..



Aku baca yg forumer bgtau dia mengata alep n ruhainis smpai gunakan word "kongkek" n dia pernah kata apiz kongkek di belakang dia..Masa dia buat live tu... membuatkn aku terpikir.. apa lah yg buatkan Apiz smpai debik dia tu.  

Maybe mcm ni kot.. "ko dah puas kongkek betina tu"

Maybe camtu kot. Klu memang mereka berzina, mmg puas lah kan dpt hembur word mcm tu.  Klu mereka tidak smpai tahap berzina, memang boleh hilang kesabaran, dan mengundang debikan la.

Disclaimer : perbuatan mendebik memang salah.
Quote Binodino 1-4-2024 05:33 PM
red_velvet: Mohon Dato Akberdin jawab next ...

Yes. Semoga lawyer apiz bagi pencerahan. Bukan main petik suruh keluar waran tangkap. Dia sendiri pun taktau hujung pangkal. Yang dia tau membongak je. Dapat pulak member dengan reputz yang sama je tak reti2 nak check fakta, senang2 je diperkudakan si ngai.
Quote matjerk 1-4-2024 05:36 PM
Binodino replied at 1-4-2024 05:33 PM
Yes. Semoga lawyer apiz bagi pencerahan. Bukan main petik suruh keluar waran tangkap. Dia sendiri p ...

Reputz kelas belakang....
Quote Binodino 1-4-2024 05:43 PM
"Kalau kita tak boleh nak jadi suami isteri yang terbaik, boleh tak kita jadi ibu bapa yang terbaik buat anak-anak? Jadi tak payah nak ada ego masing-masing. Kita selesaikan untuk anak-anak."


Kau pun sama ego, ngai. Kalau tak, masa kau gi umrah, buat photoshoot kat kl ni kau boleh je tinggalkan 2 ketul tu kat abah dorang kat shah alam tu.

Terpaling parenting konon
Quote bulanbulat 1-4-2024 05:47 PM
Dah kenapa dia nak terima/tolak hafiz kena tindakan undang2?

Pening la minah ni. Drama
Quote belacan_gurl 1-4-2024 06:16 PM
NazRysha replied at 1-4-2024 02:09 PM
muka mcm telur
mak atasinchi

Ahahahahahahahah wehhhhhhh lawak aghh

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 03:36 AM GMT+8 , Processed in 0.059425 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top