CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Wanita mengaku ada ‘koleksi’ 50 suami, punyai keinginan untuk berkahwin sebanyak 100 kali

14-6-2024 10:28 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6099| Komen: 41

Description: JAKARTA – Seorang wanita di Indonesia tular di media sosial selepas mengaku mempunyai ‘koleksi’ suami yang ramai, lapor akhbar Tribunnews.

JAKARTA – Seorang wanita di Indonesia tular di media sosial selepas mengaku mempunyai ‘koleksi’ suami yang ramai, lapor akhbar Tribunnews.

Wanita dikenali sebagai Mbah Siti itu berkata, dia mempunyai kira-kira 50 suami tetapi jumlah itu masih kurang dan belum mencapai jumlah yang disasarkannya. 

Dia juga mempunyai keinginan untuk berkahwin sebanyak 100 kali. 

Menerusi klip video yang dimuat naik di platform Youtube, Mbah Siti berkata, dia terpaksa menjalinkan hubungan jarak jauh bersama suami-suaminya kerana tinggal berjauhan. 

Lebih mengejutkan apabila suaminya akan datang jika mereka dipanggil untuk ke rumahnya. 

“Saya akan memanggil seramai lima orang, pada setiap minggu,” kata Mbah Siti. 

Sementara itu, seorang pengguna laman sosial yang memuat naik video itu di Youtube, Gus Syafaat menjelaskan bahawa perkongsian itu hanyalah konten semata-mata.


“Video ini dibuat bertujuan untuk konten dan hiburan sahaja. Ia merupakan kejadian yang tidak nyata dan tidak wujud,” kata Gus. – AGENSI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Solokkk 14-6-2024 10:35 AM
Macam biasa, indon jongos memang burit 24/7 gatal . Terlebih dose jamu, burit sentiasa panas kembang kuncup?
Quote dua_chzy 14-6-2024 10:37 AM
Acik2 kalau tak memilih pun boleh la kumpul koleksi jantan jongos buat sedap2 di malam Idulfitri.
Quote ifanonline 14-6-2024 10:37 AM
dah mcm jin betina nafsu seks nya...5 batang sekali jalan
Quote dua_chzy 14-6-2024 10:37 AM
Iduladha la.
Quote rospinki 14-6-2024 10:39 AM
pompuan ni jenis bonkok sabut org kata kuat seks

mana2 jantan kaki seks bole cari tino ni join the game
Quote matjerk 14-6-2024 10:42 AM
Sebab tu perlu dikhitan kan...
Quote black_handbag 14-6-2024 10:42 AM
oh ko ni macam kakpam tek layut thread sebelah lah ye. ko ni brag 50 jantan yg tu brag 40 bf dah tido bersama. badan dah sama, sama2 layut dan boyak

cuma kakpam lagi gemuk dari perempuan ni
Quote matjerk 14-6-2024 10:42 AM
rospinki replied at 14-6-2024 02:39 AM
pompuan ni jenis bonkok sabut org kata kuat seks

mana2 jantan kaki seks bole cari tino ni join the  ...

Betul ke? I ols perasan sorang ni..bongkok sabut gak... asyik bercakap psl nak berlaki ajer
Quote rospinki 14-6-2024 10:44 AM
matjerk replied at 14-6-2024 10:42 AM
Betul ke? I ols perasan sorang ni..bongkok sabut gak... asyik bercakap psl nak berlaki ajer

iye betul..berair je manjang
Quote dio5774 14-6-2024 10:52 AM
rospinki replied at 14-6-2024 10:39 AM
pompuan ni jenis bonkok sabut org kata kuat seks

mana2 jantan kaki seks bole cari tino ni join the  ...



lepas tu jenis berisi sikit kan.. daddy abu suka la yg jenis chubby2 ni  
Quote rospinki 14-6-2024 10:59 AM
dio5774 replied at 14-6-2024 10:52 AM
lepas tu jenis berisi sikit kan.. daddy abu suka la yg jenis chubby2 ni

yeahh gemok air daddy abu love sgt
..sapa daddy abu tu?

Quote IvyGorgon 14-6-2024 11:08 AM
matjerk replied at 14-6-2024 10:42 AM
Sebab tu perlu dikhitan kan...

itu pun nak buang separuh dari nafsu, haihhh kalau tak khitan, cmne lah rengseknya nafsu tuuuu
Quote honey_yayan 14-6-2024 12:00 PM
Ada juga wanita bernafsu liar ya.seram
Quote seri_mawr 14-6-2024 12:43 PM
geli pulak iouls baca...huhuuhu..... dah knp nak ramai2 laki tukar2...
Quote Perawankota 14-6-2024 12:44 PM
Knp terus terbayang kak pam
Quote sharlenetexas 14-6-2024 12:48 PM
Saudara nusabatraya, trisnot friskot ke ni?


Quote Perils 14-6-2024 01:40 PM
Censored pun dah tahu rupa cmni.dgn berlipat2 tayar nye tu.geli nengoknya
Quote ctkusiam 14-6-2024 02:00 PM
Dah mcm pelacur pulak dah.. lebih baik jadi pelacur je dapat gak ongkosnyer ahahha
Quote mojarean_X 14-6-2024 02:24 PM
Rendahnya body count ko dekkk

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 02:16 PM GMT+8 , Processed in 0.381128 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top