CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Sebab Muka ‘Selenga’ Lah Saya Jatuh Cinta Dengan Dia”- Ain Edruce

14-6-2024 07:45 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2905| Komen: 18

Description: Pelakon dan pengacara terkenal, Ain Edruce, yang kini berusia 33 tahun, menegaskan bahawa dia akan terus menjadikan suaminya, Amirul Hafiz, sebagai sebahagian daripada kandungan media sosialnya walaup ...


Pelakon dan pengacara terkenal, Ain Edruce, yang kini berusia 33 tahun, menegaskan bahawa dia akan terus menjadikan suaminya, Amirul Hafiz, sebagai sebahagian daripada kandungan media sosialnya walaupun tindakan tersebut mengundang kritikan dan rasa muak dari netizen.

Ain, atau nama sebenarnya Nurulain Edruce, berpendapat bahawa perkongsian tentang kehidupan seharian bersama suaminya bukan sahaja menjadi punca rezeki tetapi juga cara terbaik untuk menyimpan kenangan manis bersama insan tersayang.

“Sosial media adalah tempat untuk saya simpan kenangan kalau satu hari nanti saya hendak tengok balik. Kalau kita simpan dalam galeri telefon pintar, kita takkan tengok sebab ada beratus-ratus gambar. Atau mungkin kita akan terpadam gambar atau video. Jadi, media sosial tempat paling sesuai untuk simpan semua memori,” ujar Ain dengan yakin.

Dia menambah bahawa sama ada netizen suka atau tidak, dia akan terus memuat naik kandungan yang melibatkan suaminya kerana selain menjadi sumber rezeki, kandungan tersebut juga melibatkan anak mereka yang disayangi.

Ketika ditanya sama ada dia berkecil hati dengan kritikan netizen yang mempersendakan wajah suaminya, Ain yang juga pengacara program Melodi menegaskan bahawa dia enggan melayan provokasi yang cuba memancing emosinya.

“Untuk mereka yang kata muka suami saya ‘selenga’, saya tidak terasa hati sebab muka dia memang macam itu pun. Tidak adalah sebelum kahwin muka dia lain, selepas kahwin jadi lain. Saya kahwin dengan dia sebab muka dia seperti itu. Sebab muka ‘selenga’ dia lah saya jatuh cinta dengan dia.

“Untuk netizen, saya bagi amaran, kalau tidak suka, bosan atau menyampah, dipersilakan ‘scroll’… Saya tak kisah. Ada juga yang terhibur dengan kandungan saya,” katanya dengan tegas.



Ain Edruce bukan sahaja dikenali kerana bakat lakonannya tetapi juga kerana keterbukaannya dalam berkongsi kehidupan peribadi dengan peminat.

Dia percaya bahawa kehidupan peribadi yang dikongsikan secara tulus di media sosial dapat memberi inspirasi dan hiburan kepada pengikutnya.

“Saya percaya bahawa kehidupan peribadi yang kita kongsi boleh menjadi inspirasi dan hiburan kepada orang lain. Bagi saya, ia adalah cara untuk mendekatkan diri dengan peminat dan menunjukkan sisi sebenar kehidupan saya yang mungkin tidak semua orang tahu,” jelasnya.

Sumber : Murai.my

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zuriey 14-6-2024 09:07 PM
Sikit2 ok la ko tayang kelembaman laki ko tu..kalau hari2 buat lembam bodoh melugai juga nak tgk
Quote red_velvet 14-6-2024 10:37 PM
Tak taula tiap kali aku tgk muka ain ni mesti teringat ruminah sidek... Ada la iras2 tu terutama tang mulut lebar n gigi sheols
Quote Minami2013 15-6-2024 07:26 AM
Kena pakej

= Selenga + duit kepuk2

Kalo selenga + keje kerani? Boleh jatuh cinta tak?
Quote swimswim 15-6-2024 08:33 AM
Selenga tu mmg padan dgn si isterinya.. Kalau x mekap, selenga juga muka nya..
Quote Kurex 15-6-2024 09:06 AM
bukan sebab saiz ciknek ke
Quote Prickford 15-6-2024 09:32 AM
Bongak la kau dek Ain oii. Kau ritu cakap, kau pilih sebab jantan ni berduit jah. Kalau rupa selenga, tak berduit, kau kuis dgn kaki jahhh..
Quote cikbudu 15-6-2024 12:18 PM
Selenge sungguh weiiii
Quote newyork 15-6-2024 12:42 PM
Selenge2 pun jadi duta dubai tuhh
Quote mrseller 16-6-2024 05:30 PM
Utoh lerrr, sbb duit banyak la citer dia
Quote Carcosa 16-6-2024 06:06 PM
Aku kan, mengaku tau, aku sejenis mata duitan. Betul. I admit.
Tapi kan. Kan. Kalau muka mcm laki minah ni... Aku tau laki dia kaya raya, kasi dia rumah agam semua. But seriously lah kan. Seriously. Aku TAK boleh siol.
Cemana kaya pun dia, i is kenot. Aku akan rasa mcm nak pelempang je muka mamat ni. Sorry eh.
Quote pakwetizzaqyah 16-6-2024 06:25 PM
tolong berenti mengacara melodi
Quote selipar_hijau 16-6-2024 07:35 PM
Cakap je la sebab duit bertimbun2
Quote cikX87 16-6-2024 09:38 PM
auta. kahkahkah.
Quote awenda507 16-6-2024 10:21 PM
Muka selenga klu tak berduit pn ko bolayan je kan ain
Quote tulip-rain-2 16-6-2024 10:25 PM
Dia ni asyik ckp psl muka laki dia je.
Quote yoppoy 17-6-2024 11:56 AM
Aku jauh lebih boleh hadam content couple selenga ni daripada couple kepit jannadini
Yg tu nak type nama pun boleh bikin rengsa yihh
Quote CikYaYaYa 20-6-2024 11:17 PM
Selenga + poket tebal + duit kepoks2 uollSs
Quote TMZ.com 20-6-2024 11:39 PM
Ye keeee sebab berwang jugak kann ramai je selenge rempit kat luo tu

Lihat semua komen(18)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 01:38 PM GMT+8 , Processed in 0.057303 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top