CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pekerja ‘gomen’ tak mengaku liwat anak kandung

14-6-2024 11:09 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5225| Komen: 20

Description: SEBERANG PERAI – Seorang penjawat awam didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, hari ini atas tuduhan melakukan amang seksual dan hubungan seks luar tabii terhadap anak kandungya, bulan lalu.

SEBERANG PERAI – Seorang penjawat awam didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, hari ini atas tuduhan melakukan amang seksual dan hubungan seks luar tabii terhadap anak kandungya, bulan lalu.

Bagaimanapun, tertuduh yang berusia 38 tahun itu mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan sebaik dua pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Noor Aini Yusof.

Mengikut pertuduhan, lelaki terbabit didakwa sebagai seorang yang mempunyai hubungan amanah iaitu bapa didapati melakukan amang seksual terhadap anak perempuannya yang berusia empat tahun di sebuah rumah di Nibong Tebal antara pukul 5.30 hingga 6.30 petang pada Mei lalu.

Bagi pertuduhan kedua, tertuduh didakwa melakukan perhubungan seks bertentangan tabii terhadap mangsa pada tarikh, waktu dan tempat yang sama.

Semasa prosiding, Timbalan Pendakwa Raya, Nurul Nadia Jamal turut memohon tiada jaminan diberikan kerana dikhuatiri kejadian sama akan berulang kerana mangsa tinggal serumah bersama tertuduh.


Mahkamah tidak membenarkan sebarang jaminan dan sebutan semula ditetapkan pada 15 Julai depan. 

Sumber – KOSMO! ONLINE

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Decaffeinated 14-6-2024 11:25 PM
kalau liwat dah kata liwat. isap la kot.
Quote Rogue98 15-6-2024 01:45 AM
Citer liwat lagi....bala betul negara kita....
Quote swimswim 15-6-2024 08:28 AM
4 thn..? Celaka musibat ni
Quote Solokkk 15-6-2024 09:23 AM
Kalau betul, apa masalah nko nih? . Pegi jer la langgan pelacur murah indon jongos .
Quote I.K.A888990 15-6-2024 12:20 PM
lahanat jijik punya setan
Quote plywood 15-6-2024 12:35 PM
kesian budak 4 tahun...

bayarlah bohsia mana-mana klu dah tak tahan sangat... ni merosakkan kehidupan dan sebabkan trauma disebabkan oleh bapa sendiri
Quote Sazreena 15-6-2024 03:53 PM
Eiiiii babi hanat tul pedo sial ni. Aku mmg xleh blah ngan kes-kes pedo. Mampos la ko ngan azab paling pedih di dunia dan akhirat.
Quote ninja boy 15-6-2024 05:39 PM
Melayu mau free tala anak bini org budak sekolah nenek janji free, wargasing aman2 byr pelacur wargasing bersepah
Quote Perwira2022 15-6-2024 05:44 PM
Makin menjadi-jadi jenayah liwat sejak negara ni dapat Perdana Menteri seorang peliwat bersiri

Quote sekngucing 16-6-2024 12:41 AM
Liwat! Liwat! Liwat!
Quote lemonadenoi 16-6-2024 02:02 PM
Ya Allah..... 4 tahun....  
Moga dapat balasan setimpal.. kejam sangat
Quote missnina 16-6-2024 02:43 PM
Gila, tak layak jadi ayah
Quote Combi_ 16-6-2024 04:03 PM
Sakit otak baca crrita mcm ni. Kejam manusia
Quote Sheila1987 17-6-2024 01:50 AM
Apa nak jadilah
Quote Ytee 17-6-2024 06:50 AM
biadap btul
Quote syamzana 17-6-2024 06:57 AM
payah la hidup bertuhankan kote ni...pedo plak tu.
Quote prettygood 18-6-2024 04:08 PM
apa kena kerja gomen dengan perangai syaitan dia?

jenayah paling tk boleh diterima rogol, lagi2 haruan makan anak. takleh brain aku. orang2 camni patut direjam sampai mati je. memang takleh dimaafkan. merosakkan seluruh hidup mangsa.
Quote P.E.K.K.A 18-6-2024 04:23 PM
Semoga mereput dalam penjara
Quote black_handbag 18-6-2024 04:28 PM
buang jelah dari gomen tu. ramai lg orang baik2 nak masuk gomen. simpan lahanat ni buat apa

Lihat semua komen(20)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 01:43 PM GMT+8 , Processed in 0.065043 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top