CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Minyak naik, diesel naik, subsidi dah kena potong. Mari kita berbasikal – Che Ta

14-6-2024 11:23 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5593| Komen: 30

Description: Pelakon dan usahawan, Rozita Che Wan atau mesra disapa Che Ta bertutur secara sinis terutama buat peminatnya mengenai perkembangan isu semasa yang berlaku pada masa ini.

Pelakon dan usahawan, Rozita Che Wan atau mesra disapa Che Ta bertutur secara sinis terutama buat peminatnya mengenai perkembangan isu semasa yang berlaku pada masa ini.

Isteri kepada pelakon Zain Saidin berpendapat, adalah lebih baik jika orang ramai mula berbasikal apabila menyedari nilai perbelanjaan terutama harga minyak, diesel dan subsidi semakin memberikan kesan dalam kehidupan seharian.

Pandangan berbaur sindiran sinis itu dinyatakan aktres berusia 51 tahun selepas kesal dengan segelintir individu yang tidak segan silu berkongsi secara terperinci mengenai perkara yang tidak sepatutnya.

Menganggap cerita sebegitu tidak berfaedah, ibu kepada tiga cahaya mata itu menegaskan banyak lagi hal lain yang boleh diberi perhatian daripada isu dalam kain.

“Koyak berapa sentimeter pun nak cerita dekat orang. Adui kalian simpan sikitlah malu tu.

“Yang berita pun merapu-rapu cerita sampai dah tak ada cerita ke? Tak ada komen-komen netizen pasal harga diesel naik ke?

“Aku rasa macam nak naik basikal je lepas ni. Minyak naik, diesel naik, subsidi dah kena potong. Mari kita berbasikal,” ujarnya sinis.



Sumber: Instagram rozitachewan1/OhMymedia

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Afifi82 15-6-2024 12:26 AM
Awat hazab sgt rupa Nek Ta kat gambar hat depan tu
Quote sharlenetexas 15-6-2024 12:32 AM
Afifi82 replied at 15-6-2024 12:26 AM
Awat hazab sgt rupa Nek Ta kat gambar hat depan tu

Baru cucuk filler ke?


Quote Afifi82 15-6-2024 12:33 AM
sharlenetexas replied at 14-6-2024 11:32 PM
Baru cucuk filler ke?

Seram kan?? Dgn mulut dah terjuih gitu. Kening dia pun dah mcm cangkul
Quote misc 15-6-2024 12:36 AM
Apsal lain macam rupa dia.
Quote AWEKSAMURAI 15-6-2024 12:53 AM
X helok lah muka che ta dh mcm satu team dgn mak alif shukri dgn bini alif..fateya pun sama.. Buat klinik sama ke? Muka sume mcm kena sengat tebuan
Quote Sazreena 15-6-2024 02:10 PM
Dia ni cantik masa zaman rania gold..nak plak without mekap.
Quote caprisonne 17-6-2024 05:25 PM
Nape buruk nau gambar tudung brown tu? Mcm makcik jongos lukisan komik Ujang
Quote miss_white 17-6-2024 05:31 PM
Apa lah yg cantik bibir juih mcm tu
Seksi ke bibir mcm tu
Quote Ytee 17-6-2024 07:08 PM
lain je
Quote Kakteq 18-6-2024 01:49 AM
Curlasss kau chetaa. Jarang2 tk menyala
Quote CoffeeOverdose 18-6-2024 02:08 AM
bagi lagi che ta bagi lagi.
Quote irvene 18-6-2024 02:45 AM
awat lain benor muka dekat IG sendiri dgn IG orang lain? tacood
[ig]https://www.instagram.com/reel/C65VCvOvroI/?igsh=aGFpbmNscnZ1OGxh[/ig]
Quote Afifi82 18-6-2024 12:28 PM
irvene replied at 18-6-2024 01:45 AM
awat lain benor muka dekat IG sendiri dgn IG orang lain? tacood

Muka mcm siku
Quote I.K.A888990 18-6-2024 12:30 PM
kenapa acik ta ni bercakap pun dah mcm si sajat
bibir dah copy pasta tok bida ku puteh ku puteh pulak
Quote Cleocatra 18-6-2024 02:08 PM
irvene replied at 18-6-2024 02:45 AM
awat lain benor muka dekat IG sendiri dgn IG orang lain? tacood

Macam makcik2 ceruk ulu kampung tengah membawang cara bercakap
Quote Cleocatra 18-6-2024 02:08 PM
Orang melayu, tapi bak bibir negro.
Quote missbigrockstar 18-6-2024 02:12 PM
Muka cocok + filter kah?
Quote missbigrockstar 18-6-2024 02:13 PM
Sazreena replied at 15-6-2024 02:10 PM
Dia ni cantik masa zaman rania gold..nak plak without mekap.

Zaman diari Ramadan rafique pun kan. Pakai baju kurung cotton, muka tak make up. Lawa asli melayu.
Quote razzia 18-6-2024 02:14 PM
macam dsv/sajat

Lihat semua komen(30)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 01:23 PM GMT+8 , Processed in 0.049999 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top