Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bayi Dilarikan: Nur Aisyah Ditemui Dalam Semak, Polis Tahan Warga Negal

8-6-2018 10:45 AM Komen: 23
Seorang bayi perempuan berjaya diselamatkan oleh pasukan polis selepas hampir 15 jam dilarikan oleh individu yang tidak dikenali.

Keadaan Nur Aisyah stabil namun memerlukan pemeriksan lanjut berikutan terdapat kesan gigitan serangga.

Harian Metro melaporkan, dia ditemui di kawasan semak berhampiran pencawang elektrik.

Sebelum ini Nur Aisyah dilaporkan hilang pada jam 5 pagi selepas individu tidak dikenali bertindak memcah masuh rumah keluarganya di  Kampung Parit Lanjut, Mukim Sungai Terap, Muar.

Foto: NST
Saya hanya menyedari kehilangan anak bongsu saya pada jam 5 pagi. Pada mulanya saya tak perasan ketiadaan anak bongsu saya itu kerana sekadar bangun selepas mak memberitahu pintu belakang rumah terbuka dan juga untuk menyiapkan makanan bijirin untuk anak sulung saya bersahur.

Selepas itulah saya masuk bilik dan mendapati Nur Aisyah tiada di atas katil. Saya cuba mencarinya di serta tempat di dalam rumah termasuk di bawah katil tetapi tiada. Keadaan dalam rumah pun tidak berselerak seperti dipecah masuk kecuali dua telefon bimbit saya dan anak hilang.

Bagaimanapun, beg tangan saya yang mengandungi dompet saya dan mak pula tidak diambil pula, kata ibu Aisyah, Siti Noorfadilah, 30.

Sementara itu polis telah menahan seorang lelaki warga Nepal berumur 25 tahun bagi membantu siasatan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
16
Marah
16
Terkejut
26
Sedih
13
Lawak
13
Bosan
20
0
0
Komen: 23
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote yellowfish 10-6-2018 08:01 PM
Pelik kan... apa pun syukur baby tu selamat

Lain-lain Komen

Quote zulka 8-6-2018 09:10 AM
peliknye...
Quote ninjago 8-6-2018 09:21 AM
semoga cepat ditemui and ada penyelesaian.. kesian dia nak menanggung semua nie. hilang anak boleh buat gila ooo..
Quote nebulagazer 8-6-2018 09:24 AM
Da jumpe kan..tp tula harap tak de dibuat apa apa kt budak tu...
Quote budakshinchan 8-6-2018 10:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

pelik kat sini,
1. sambut Hari Lahir ibu bedua je.. suami ngan anak anak x join..  selalu org celebrate seisi keluarga

2. Keluar bando sampai kul 2 pagi.. ibu dia 68tahun nk pulak merayau lewat malam

3. orang jahat cuma ambil hp dan baby je
Quote akakdendeng 8-6-2018 10:24 AM
budakshinchan replied at 8-6-2018 10:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

peli ...

akak pun rasa pelik jugak masa baca statement dia tu....tp mungkin dia ada alasan lain kot. malas nk bawak anak berderet ke kedai makan...ntah lah...
Quote MizzNaza 8-6-2018 11:10 AM
Harap baby tak diapa-apakan lah
Quote fushimi 8-6-2018 11:12 AM
budakshinchan replied at 8-6-2018 10:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

peli ...

sebenarnya aku lagi tak paham cerita kakak ni

ada versi yang lebih jelas tak
Quote prettyuglybabe 8-6-2018 12:27 PM
cerita beliau macam diragukan juga..
macam ada yang berdendam je..
Quote RatuDunia94 8-6-2018 12:29 PM
budakshinchan: semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version.. pelik kat sini, 1. sambut Hari Lahir ibu bedua je.. suami  ...



Maksudnya akak ni propa ke cemana?
Quote cap_ayam 8-6-2018 01:44 PM
Moral of the story.. pola tidur yang teratur adalah penting utk kesihatan dan kecerdasan.
Quote mejaputih 8-6-2018 02:19 PM
budakshinchan replied at 8-6-2018 10:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

peli ...

kalau baca kat atas kesihatan ibunya yg menurun...maknanya ibunya tak brp sihat la kan..tapi boleh bawa keluar smpi 2 pagi...Allahua'lam.
Quote budakshinchan 8-6-2018 03:46 PM
RatuDunia94 replied at 8-6-2018 12:29 PM
Maksudnya akak ni propa ke cemana?

mcm ada rahsia di sebalik cerita
Quote budakshinchan 8-6-2018 03:46 PM
mejaputih replied at 8-6-2018 02:19 PM
kalau baca kat atas kesihatan ibunya yg menurun...maknanya ibunya tak brp sihat la kan..tapi boleh ...

hmmm kannnn..  
Quote shiedafaizal 8-6-2018 04:04 PM
budakshinchan replied at 8-6-2018 10:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

peli ...

aku pun pelik sebab dia kata kesihatan ibu dia tak berapa ok tp boleh pulak keluar merayau smpi pagi..
Quote haryatie 8-6-2018 04:06 PM
citer dia ni mcm pelik..
mak nya tu dlam sakit2 boleh pulak berembun balik 2 pagi..
ke masih ada yg tersirat...
x pasal2 ank jd mangsa
Quote budakshinchan 8-6-2018 04:41 PM
shiedafaizal replied at 8-6-2018 04:04 PM
aku pun pelik sebab dia kata kesihatan ibu dia tak berapa ok tp boleh pulak keluar merayau smpi pa ...

mak..  husband dia membisu je ker..  xde org interview dia
Quote Modngengade 8-6-2018 04:57 PM
budakshinchan replied at 8-6-2018 02:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

peli ...

adakah nepal itu skendel sheoul?????

Quote budakshinchan 8-6-2018 05:05 PM
Modngengade replied at 8-6-2018 04:57 PM
adakah nepal itu skendel sheoul?????

atau ada yak mengkambinghitamkan Nepal Nepal tersebut utk cover kesalahan
Quote Leeanne88 8-6-2018 05:16 PM
budakshinchan replied at 8-6-2018 10:11 AM
semoga akak ni consistent dengan cerita dia la baru orang percaya..  jgn bertuko2 version..

peli ...

Kannnn. Bapak iols pun kalau keluar malam, setakat sejam je. Pastu dia bising ajak balik

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top