Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
4394
View
95
Reply

[Tempatan] Tun Mahathir dijangka umum parti baru petang ini. #34, Tun Mahathir tubuhkan parti baru tak terikat PH atau PN. #40, Mukhriz presiden, 3 Adun Selangor sokong parti baharu.

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-8-2020 11:26 AM | Show all posts |Read mode
Edited by EJALTI at 7-8-2020 09:28 AM

Mahathir dijangka umum parti baru petang ini

https://www.malaysiakini.com/news/537698

Diterbitkan Hari ini 11:00 am
Dikemaskini Hari ini 11:08 am



Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad dijangka mengumumkan parti baru pada jam 4 petang ini, menurut sumber.

Langkah itu diambil selepas beberapa jam Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membenarkan permohonan Muhyiddin Yassin untuk mengetepikan saman Mahathir dan empat lagi anggota parlimen yang mencabar pemecatan mereka daripada Bersatu.

Menurut sumber, Mahathir dijangka mengadakan sidang akhbar di Yayasan Al Bukhary atau sebuah hotel di Kuala Lumpur bagi mengumumkan penubuhan parti baru itu.

Ia dijadualkan pada jam empat petang. Undangan media (ke acara itu) akan dikeluarkan tidak lama lagi, kata sumber yang dekat dengan Mahathir.

Tun mungkin akan bercakap di sebuah hotel di Bangsar, boleh tunggu di sana, kata satu lagi sumber.

Sementara itu, Sinar Harian melaporkan parti baru itu akan dikenali sebagai Parti Bersatu Rakyat Malaysia.


Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-8-2020 11:29 AM | Show all posts
Tun...Tun...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Whatever la Tun.. Kami org kedah sibuk dgn kek kluster hamjad mamak lahanat napoh tu.. Jadi x ada masa layan Tun..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:31 AM | Show all posts

Orang Pon Dah Taknak Dengor

Masih gigeh lagi ye..

Patot buad je Parti Akhirat Malaysia.

Boleh kita PAM masok jamban.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya ampun.. udah3 ler atok...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:46 AM | Show all posts
sudah laaa wehhhh.
org sebok dgn covid ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:48 AM | Show all posts
ishhhhh ada nafsu lagi ek nak berpolitik
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Yesss. Boboi dapat jadik Presiden dan Tun Siti akan senyap, for now.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah2 la atokkk.. drpd kobid baru mai - lega sat - sampai mai kobid hat lain plak..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Yawn......
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
dia dah meninggal nanti apa jadi dhn parti tu?

bagi org melayu pecah belah lagi byk sgt parti
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 12:38 PM | Show all posts
udah udah la atok oi..dok sah pikir hal duniawi lagi lah..

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang kejar dunia betul rangtua ni la!
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Partai sivagangga ke..leluhur dah sama dah
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 01:35 PM | Show all posts
adoiyai.. berpecah lagi orang melayu
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 01:36 PM | Show all posts
dah ...dah la tu
apa lagi dicari dlm hidup ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa nk kena guna nama RAKYAT MALAYSIA???

Guna je lah PARTI MAHATHIR MALAYSIA
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Parti syok sendiri.
Anak beranak pegang jawatan tertinggi
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 01:45 PM | Show all posts
geng kartel ... apa lagi ..join laaa...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:01 PM | Show all posts
Lambang kerbau ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list