Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
16982
View
244
Reply

Makan Jamu Sejak 15 Tahun, Syatilla Melvin Yakin Sam Tak Cari Lain

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-8-2020 11:20 AM | Show all posts |Read mode
Syatilla Melvin yakin suaminya Syaheizy Sam tidak akan digoda oleh wanita lain.


  


"Saya percaya Sam tidak akan berbuat demikian tetapi sebagai wanita saya tetap berfikir. Disebabkan itu, saya menceburi bidang perniagaan untuk mempunyai sumber kewangan yang stabil.

"Saya tidak mahu hanya bergantung pada dunia lakonan kerana kita sedia tahu jangka masa seorang pelakon itu tidak lama. Jadi saya perlu ada simpanan sendiri demi kebaikan pada masa hadapan," katanya kepada Harian Metro.


  



  



Sekarang Syatilla tengah rancak berniaga da akan muncul dengan produk jamu pula.

"Saya mengembangkan perniagaan dengan tampil dengan produk baharu, jamu. Kenapa saya pilih jamu? Ini kerana saya mengamalkan pengambilan jamu iaitu sejak berusia 15 tahun lagi.

Foto: IG


"Diakui saya suka memakan jamu kerana apabila mengamalkan, saya rasa bertenaga, malah saya dapat merasakan perbezaan dari segi dalaman, apatah lagi selepas berkahwin dan melahirkan anak.

"Selain itu, ia juga boleh menjaga hubungan suami isteri. Apatah lagi zaman sekarang ini kita boleh lihat pelbagai permasalahan di antara suami dan isteri, jadi apabila saya mencuba jamu ini ia sangat membantu hubungan saya dan suami," tambahnya. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 12-8-2020 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Silakan porumers sekelian.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:25 AM | Show all posts
tak suka tgk jenis lelaki gantung2 vape tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa tilla ni mcm takut sgt kehilangan sam kepam..dia sentiasa rasa ada org nak caras laki dia padahal xde sape nak laki dia sekarang ni..dia rasa dibayangi ngan ex si sam..hahahaha...sendiri rasa x selamat...
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:29 AM | Show all posts
mmmm, yakinnya kamu
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Sape x syg laki kannnn
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:31 AM | Show all posts
maksudnya dia period start 15 tahun la kan
itukah ayat mengong si pompuan bingit ni
whatever
makan jamu pon nak canang seantero
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Ramai org kecam tilla. But time kerjaya sam sendu, bini take over gak kan
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:33 AM | Show all posts
yakinnya kamu...
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Kisah makan Jamu Pon masuk berita?
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:35 AM | Show all posts
amboi.. cakap besar kemahen..
esok laki kena caras orang pun tak koser nak kesian..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:37 AM | Show all posts
jangan yakin sangat
ingat jamu tu boleh kepit dia sampai tua kah
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:38 AM | Show all posts
wanokakaka replied at 12-8-2020 11:25 AM
tak suka tgk jenis lelaki gantung2 vape tu..

kat sini pun gantung vape jugak..bnyk pulak tu.dia bisnes vape ke..?
  


Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
wanokakaka: tak suka tgk jenis lelaki gantung2 vape tu..

Bukan vape laa..tu kan sabun buih budak2 tiup.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka laki mcm apek jual petai..perot belon.  Xmkn jamu pon xpe dekk...
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Cubaan menjual jamu pulak ke lepas ni tilla..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
ayat jual product sgt..dh lma gna pdhal...
klau tgk sam skrg xda spa nk..busuk + bankrupt kn
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:56 AM | Show all posts
since she is so vulgair
why not dia buat vid mcm enon
atleast business laku

dia ckp pun dah mcm enon
yg selalu high on something
sampai we can not make sense
apa yg dia dok merapu

kalo tak krn pictures leak
samdawan di turki
takdanya samdawan amik tila as wife
so tak berapa power lar perapat yg dia mkn tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Stakat nk jaga poen x bg laki lari,sgt x relevan dh.klo dh jantan tu gatal,kerana bohsia lobos pun blh tgglkan bini.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2020 11:59 AM | Show all posts
Yakin sangat lah tu, sekali laki ambil peluang baru tau...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list