Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5562
View
53
Reply

Isteri Izzue Islam Terjun Tangga Sampai Kaki Bengkak, Lebam

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2020 11:21 AM | Show all posts |Read mode
Alahai, kasihan isteri Izzue Islam, Awin Nurin yang mengalami bengkak dan lebam di kaki kanannya selepas terjun tangga.  








Kenapa Awin terjun tangga? Jelas pelakon itu, isterinya berbuat demikian kerana melarikan diri daripada seekor biawak, baru-baru ini.


Menurut perkongsiannya di Instagram, Awin sudahpun mendapatkan rawatan di klinik.




Kredit foto: IG Izzue



"Doktor cakap, kalau bengkak tak surut dalam masa dua hari, dia perlu menjalani ujian sinar-X kerana takut tulang kaki retak atau patah," katanya.







Dalam masa sama, Izzue memohon peminat dan pengikut mendoakan yang baik-baik buat isterinya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-8-2020 11:30 AM | Show all posts
Lepas ni bini artis sakit perut pun kena posting jugak
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:32 AM | Show all posts
hmmm.. sendu nyer citer ni... hehehhee larikkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
sempat lagi masuk utube.....
utk content ler tu......
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:35 AM | Show all posts
itu jerrr...??                                
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:42 AM | Show all posts
malas nak naikkan views kat youtube retispapehalpun didoakan kesembuhan yang segera
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:43 AM | Show all posts
so kita nak kena nangis ka?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku doa awin ni sneyap/ diam2 sikit sbb bila nmpka cite dia je keluar ruangan gosip ke mana2 ke aku mcm asik buat dosa je kutuk luaran dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak muntah....  
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:20 PM | Show all posts
rengsa aku tgk dua bini retis hafiz dengan izzue.. hmm
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Busuk betul rupa awin ni.. Cer laa kemas2 sikit walaupun tak wape lawa..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
annoyingnya suara bini dia, motip panggil jiran tu uncle padahal taraf abang2 je dgn dia yg kertu #donedengki dia dapat laki pucuk muda

bewak camni sistur2 uia flip tudung jah kalau nampak
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:08 PM | Show all posts
wehh tolong la make up sikit.. kepam betul la dok sebelah izzue
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
padahal biawak tu lari lepas tgk muka Nurin. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
EvieWanKenobi replied at 14-8-2020 11:43 AM
so kita nak kena nangis ka?

tak laaaa.. gelabahkan tetksss je dulu . hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
2 mggu lps nmpk awin dgn izzue kt aeon Maluri dlm jarak dkt. Comel apa awin ni. Izzue x yah cita arrr. Flawless abis
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:39 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 14-8-2020 01:10 PM
padahal biawak tu lari lepas tgk muka Nurin. hehe

hahaha kejam ko kak kiah...
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 02:55 PM | Show all posts
sweet sgt couple ni.. suka tengok.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 02:58 PM | Show all posts
Izzue islam memng seorng lelaki yg baik

Ketika lelaki lain yg muka busuk hodoh miskin kepam tapi masih memilih rupa utk jadi bini

Izzue yg memg hensem tidak memilih rupa
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 03:08 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 14-8-2020 01:11 PM
tak laaaa.. gelabahkan tetksss je dulu . hahaha

ok letss..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list