|
last saturday (29/5) my husband and i gi kedai perabot yg agak besar dan glamer kat kuantan..eng lai...
we bought set bilik tido n kitchen cabinet, and buat full payment...
masalahnya sampai saat dan ketika nie, barang2 tu tak dihantar lagi...bila call diaorang cakap llorry full trip...next week baru dapat hantar..bila sound pun janji manis hanya "akan cuba...akan try..."
so nak mintak pendapat, apa yang kitaorg boleh buat? ada tak orang yang terkena macam kitaorang nie? aku ni dah la sarat...tu nak suruh depa hantaq barang waktu hubby ada..senangla sikit... |
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
aduhai... kesiannya kt tt..
naper tak bayar separuh dulu? |
|
|
|
|
|
|
|
Ha'aahh... motip bayar lum sum teruss? Bayar half dulu lah. Kawan i beli perabot, katil dan almari (tapi kedai kat Setapak, kl) bayar half jer dulu. Pas diorg hantar baru bayar balance dia. Dlm dua minggu barang sampai. |
|
|
|
|
|
|
|
dalamkes TT ni dia dah terbayar penuh...nak wat camner....nasik dah jadik bubur...
so..meh kita pikio2 camner nak kasik setel masalah TT ni... |
|
|
|
|
|
|
|
pada TT.....call je kedai tu pagi petang...bg dia hangin....lama2 nanti dia akan cuba percepatkan delivery tu.. |
|
|
|
|
|
|
|
ape kata tt bagi kata 2 kt tokey kedai tu,u bg masa kt dia sehari 2 then if brg xsmp or u xpuas ati dgn condition brg tu u mintak dia pulangkn duit kalau x u ugut la nk report kt bhgn pengguna..ni dh langgar hak kita as pembeli..diaorg ni kena berkeras skit kalu x naik lemak..next time beringat la byr skit jek dulu,dh dpt brg n puas ati br byr penuh.. |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|