Cari secara rasmi melancarkan [Points Mall] pada 27 Jun, membolehkan netizen bertukar mata untuk produk dan kupon!
URL adalah seperti berikut:
【Kaedah pertukaran】 1. Daftar sebagai ahli Forum Cari . 2. Lawati forum hadiah terbaik, siarkan dan balas untuk mendapatkan mata. 3. Pergi ke " Points Mall " untuk memilih produk/kupon. 4. Tebus pelbagai produk/kupon dengan mata Forum Cari . 5. Selepas mendapat kupon, sila baca kaedah setiap penebusan dengan teliti, memandangkan setiap peniaga mempunyai diskaun yang berbeza. 【Kerjasama peniaga】 1. Peniaga dialu-alukan untuk mengambil bahagian dalam aktiviti pertukaran. 2. Peniaga yang berminat untuk menyertai pertukaran barang/kupon, sila isi borang untuk dihubungi.
============ 〖Soalan Lazim〗 ============= [Berkaitan Mata (Points)] 1. Apakah Cari "Points Mall"? "Points Mall" adalah perkhidmatan untuk Cari memberi kembali kepada ahli. Cari bekerjasama dengan pelbagai peniaga untuk membenarkan ahli Cari menukar mata hadiah untuk komoditi, kupon, dll. Pakej keutamaan peniaga individu untuk menukar mata hadiah yang baik adalah berbeza.
2. Bagaimana untuk mendapatkan mata hadiah yang baik? - Mata hadiah ialah mata forum. - Setiap post yang anda komen pada Forum Cari, dan post yang anda balas, melayakkan anda untuk mengumpul Mata Forum Cari. - Mata forum tidak perlu dibeli, anda boleh memilikinya. - Semakin tinggi mata, semakin tinggi tahap keahlian, yang akan memberikan anda hak forum yang lebih tinggi. - Lebih tinggi mata boleh ditebus, lebih banyak barang percuma, kupon, dll. - Tiada had untuk pengumpulan mata hadiah yang baik, tiada had atas, hanya pastikan akaun hadiah tersebut masih aktif. - Anda mesti didaftarkan sebagai ahli untuk mengumpul mata.
3. Mata saya tidak cukup untuk menebus, bolehkah saya membeli mata? Pada masa ini, mata tidak boleh dibeli tetapi hanya boleh diperoleh dengan menghantar atau membalas post di forum.
【Berkaitan Akaun】 1. Mengapa anda ingin menjadi ahli Good Gift? Apakah faedah yang boleh anda nikmati apabila anda menjadi ahli Good Gift? Ahli forum Cari: - Pendaftaran percuma untuk menjadi ahli Good Gift yang baik- bebas untuk menyatakan pendapat dan pendapat peribadi- komunikasi bebas dan terbuka dengan orang lain, bertukar pendapat- lihat pandangan dan reaksi umum rakyat Malaysia terhadap peristiwa semasa- pengumpulan mata hadiah Good Gift tanpa had- dengan menebus mata ganjaran Good Gift, dapatkan produk kegemaran anda dan diskaun - Lebih banyak faedah keahlian akan dilancarkan pada masa hadapan
2. Bagaimana untuk mendaftar sebagai ahli Good Gift? - Cara untuk menjadi ahli Good Gift adalah senang dan mudah: hanya daftar sebagai ahli secara percuma di sini. - Hanya isikan nama pengguna kegemaran dan e-mel anda.
3. Bagaimana untuk log masuk - Pada mana-mana halaman Cari, di penjuru kanan sebelah atas, log masuk dengan nama pengguna dan kata laluan Cari.
4. Lupa kata laluan anda? - Pada mana-mana halaman Cari, di penjuru kanan sebelah atas, klik "Lupa Kata Laluan".
【Berkaitan kupon】 1. Bagaimana untuk menebus produk atau kupon? - Sila cari produk/kupon kegemaran anda di "Points Mall", klik pada butiran produk/kupon - Di tingkat pertama maklumat produk, klik "Tebus/Beli" - Masukkan kuantiti pembelian dan klik "Sahkan Pembelian"
2. Bagaimana untuk menyemak rekod pesanan untuk kupon? Cara 1: - Di tingkat pertama profil produk yang telah anda beli, klik "Pesanan Saya" Cara 2: - Pada mana-mana halaman Cari, di penjuru kanan sebelah atas, selepas log masuk, di sebelah nama pengguna Cari, klik " Tetapan Saya" - Di bahagian tengah kiri "Halaman Tetapan", klik "Mata" untuk melihat semua rekod pertukaran mata.
3. Bolehkah kupon hadiah digunakan semula? Kod kupon Good Gift hanya boleh digunakan sekali. Kod kupon akan menjadi tidak sah untuk penggunaan kali kedua.
4. Bolehkah produk atau kupon yang ditebus masih digunakan selepas tarikh luput? Kupon menjadi tidak sah selepas tarikh tamat tempoh dan tidak boleh ditukar dengan wang tunai atau produk lain. Setiap kupon mempunyai tarikh penebusan yang berbeza, sila pergi ke tapak web pedagang yang ditetapkan untuk menebus dalam tempoh penebusan.
5. Produk atau kupon yang ditebus tidak digunakan, bolehkah saya membatalkan pertukaran? Bolehkah saya mendapatkan mata kembali? Mata yang telah ditebus untuk produk atau kupon dan berjaya ditolak tidak boleh dibatalkan atau dikembalikan.
6. Bagaimana untuk menyemak "kod kupon" yang ditebus? Di tingkat pertama maklumat produk yang telah anda beli, klik "Lihat Kad Rahsia /Kupon yang Dibeli"
7. Bagaimana untuk memindahkan "Kod Kupon" kepada saudara-mara dan rakan-rakan? - Di tingkat pertama maklumat produk yang telah anda beli, klik "Lihat Kad Rahsia /Kupon yang Dibeli" - Salin "Kod Kupon" dan hantar kepada saudara dan rakan anda. - Nota: Semua kod kupon hanya boleh digunakan sekali sahaja. Kali kedua anda menggunakannya, kod kupon akan menjadi tidak sah.
[Berkaitan pertukaran] 1. Adakah terdapat sebarang sekatan ke atas penggunaan kupon yang ditebus dengan mata? - Untuk terma dan syarat penggunaan baucar hadiah, sila rujuk maklumat produk/kupon peniaga individu. - Peniaga mempunyai hak untuk menolak kod kupon yang berkaitan tanpa menjelaskan sebab penolakan. - Anda boleh meninggalkan ulasan perniagaan.
2. Saya telah menukar produk, bagaimana saya boleh menyemak status penghantaran dan mengambil produk? - Sila hubungi peniaga yang berkenaan.
3. Apakah yang perlu saya lakukan jika saya tersilap memasukkan alamat e-mel, alamat penghantaran dan maklumat penerima semasa memesan produk penghantaran? - Jika anda perlu menukar/membetulkan maklumat penghantaran, sila e-mel kepada peniaga yang berkenaan berserta nama, nombor telefon bimbit, nombor pesanan dan maklumat yang hendak ditukar.
【Lain-lain】 Soalan Lazim yang berkaitan akan ditambah atau dipadamkan apabila sesuai.
|