CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 26662|Reply: 9

Anak Pelakon Terkenal Teruk Dikritik Tak Beradab, Beri Makanan Yang Dijilat Kepada Pembantu Rumah

[Copy link]
Post time 2-4-2024 07:15 PM | Show all posts |Read mode






Anak kepada pelakon terkenal Indonesia, Nikita Mirzani bernama Laura Meizani Mawardi mendapat kritikan hebat daripada masyarakat di negara itu.


Ia gara-gara kelakuan biadap yang ditunjukkannya kepada pembantu rumah mereka dan menerusi video yang kini tular di TikTok, Laura dilihat berjalan-jalan bersama ibunya, adik dan amah tersebut.








Laura atau mesra dengan panggilan Lolly itu duduk di kerusi belakang kereta ibunya sambil menikmati snek namun apabila pembantu rumah tersebut meminta makanan itu, dia menjilat sebelum diberikan kepada wanita tersebut.


Lolly kemudian dilihat mentertawakan wanita berkenaan yang hanya menerima snek yang telah dijilat dan seperti reda diperlakukan begitu.


Video tersebut tular selepas Lolly dan Nikita bertelingkah hingga berlaku kemelut di antara mereka dan ramai warganet memfokuskan tentang adab anak perempuan aktres itu.







Gara-gara video lama itu jugalah netizen mendapat jawapan dan pendedahan kepada kenyataan Nikita sebelum ini yang meluahkan anaknya sering menimbulkan masalah.


"Melihat video ini saja buat saya percaya kepada ibunya yang Lolly memang suka buat masalah."





Terdahulu, kisah keluarga ini menjadi bualan hangat selepas Nikita mendedahkan dia nekad untuk menggugurkan nama Lolly daripada daftar keluarga.


Nikita turut tidak mengakui remaja itu sebagai anak dan menegaskan dirinya sudah tiada kaitan dengan Lolly selain tidak meletakkan namany di dalam senarai waris harta.


SUMBER : mStar/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
umur berapa si lolly ni???
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:08 PM | Show all posts
tak ada etika
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Lol indon sdri pndang rendah pd bibik indon
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Xde adab
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 10:45 AM | Show all posts
kurang ajar. tgk muka dlm gmbr tu pun mcm muka mintak pelempang je
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-4-2024 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
level tapak kaki kau je kan kau buat
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 12:53 PM | Show all posts
tgk gmbr selfie dia tu buat rasa nak baling telor
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-4-2024 01:59 PM | Show all posts
Yoonggi replied at 3-4-2024 10:45 AM
kurang ajar. tgk muka dlm gmbr tu pun mcm muka mintak pelempang je

Sejenis bitchy girl, kwn cuma dgn org kaya & spoiled af, klau dia nakkan ssuatu, msti dpt. Klau x dpt, mngamuk stu dunia, ni klau dpt kat parents iol, dh lama kna hentam ni klau dh kurang ajar sngt
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2024 02:00 PM | Show all posts
BoongaKertas replied at 3-4-2024 12:53 PM
tgk gmbr selfie dia tu buat rasa nak baling telor

Bitchy girl, live version utk Shitnetron
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

29-5-2024 08:43 PM GMT+8 , Processed in 0.067672 second(s), 35 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list