CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2897|Reply: 5

“Orang Tak Tahu Bila Saya Menangis..” – Hidup Sebagai Ibu Tunggal Tak Mudah, Rita Rudaini Kongsi Dugaan Yang Dialami

[Copy link]
Post time 10-6-2024 05:23 PM | Show all posts |Read mode




Banyak perkara yang harus pelakon Rita Rudaini hadapi sebagai seorang ibu tunggal dan tak mudah untuknya lagi-lagi ketika berasa terlalu penat dengan kerja.


Menerusi sebuah temu bual, pelakon ini berkata ada masanya dia berasa lemah kerana terlalu letih. Hal itu secara tidak langsung membuatkan dirinya mengimbau kembali kesusahan yang pernah dialami sebelum ini.


"Orang nampak saya kuat tapi saya manusia biasa. Ada masa saya lemah. Bila saya penat bekerja saya akan mengimbas kembali kesusahan saya. Masa itulah saya rasa terlalu letih dan saya akan menangis tapi senyap-senyap.

  



"Orang tak tahu bila saya menangis, anak-anak pun tak tahu."


Tambah bekas isteri kepada pemain bola sepak, Aidil Zafuan ini, menangis adalah satu-satunya cara untuk dirinya melepaskan perasaan sedih yang dirasakan ketika itu.





"Itu cara lepaskan. Kadang-kadang saya kena menangis juga."

"Saya ini susah menangis, tapi perlu juga untuk saya lepaskan. Kalau tidak saya suka simpan. Kadang-kadang sampai satu masa benda-benda kecil pun saya boleh marah, sebab saya simpan."


SUMBER : TikTok/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-6-2024 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
tak habis2 cerita sama
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Reporter sangkak mana lah yg rajin sangat interview retis sendu kuat merentan ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
kami nk cerita lain
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2024 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik rita kali ni luahan jiwa kacau pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 09:03 AM | Show all posts
ape lagi ni......?
semua orang dah tau dah pahit jerih hang
ramai pun yg backup dan mendoakan hang
sudah2 la repeat macam lagu radio. asik repeat lagu yang samaaaaaa je
Reply

Use magic Report

Follow Us
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Lelaki warga asing dakwa diliwat tarik balik laporan polis, suspek dibebaskan
mojarean_XLelaki warga asing dakwa diliwat tarik b
Views : 14397 Replies : 39
HILANG kawan, sakit ke?
fahdramliHILANG kawan, sakit ke?
Views : 43969 Replies : 86
JOM test mata korang?
fahdramliJOM test mata korang?
Views : 32278 Replies : 176
Sejauh mana GIGIHNYA  korang
fahdramliSejauh mana GIGIHNYA korang
Views : 75088 Replies : 405
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31842 Replies : 220
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 84901 Replies : 193
TAKZIAH: Isteri Wan Saiful meninggal dunia akibat kanser
mojarean_XTAKZIAH: Isteri Wan Saiful meninggal dun
Views : 33648 Replies : 28
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 35839 Replies : 110
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 59097 Replies : 105
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92865 Replies : 1157

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-7-2024 07:44 PM GMT+8 , Processed in 0.062125 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list