Nampaknya isu beg pecah ini masih berlarutan dan kini mangsa seterusnya pula adalah AC Mizal yang amat marah dengan perkhidmatan Air Asia baru-baru ini.
Keadaan tersebut dikongsikan oleh isterinya, Emylia Rosnaida dalam Instagram dan terpaksa mencari beg baru untuk meletakkan pakaian. Dia benar-benar kecewa dengan kaunter khidmat pelanggan Air Asia yang seperti tidak mahu melayan dengan aduan mereka.
|
11
Bagus |
21
Marah |
11
Terkejut |
7
Sedih |
14
Lawak |
13
Bosan |
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
grizz replied at 16-4-2018 09:07 AM
kemik tu je ke yg kecoh..ingat beterabor sgale mak nenek dlm tu..
Red_mAnc replied at 16-4-2018 05:12 PM
kan...kecoh je....grab bag pun Supreme, tak kan ler x mampu beli another luggage bag kan.. {:1_530 ...
grizz replied at 16-4-2018 09:17 AM
nk soh kru air asia cium beg die gamaknye..
BookerT replied at 16-4-2018 05:56 PM
begitu juga kemarahan para pembeli gelang magnet peti ais kau tu nyah...
weezerfan replied at 16-4-2018 06:44 PM
Hahaha...ingat lagi kau nyah
Red_mAnc replied at 16-4-2018 05:12 PM
kan...kecoh je....grab bag pun Supreme, tak kan ler x mampu beli another luggage bag kan.. {:1_530 ...
qiqi replied at 16-4-2018 07:00 PM
Supreme Sg.Wang jah tu..bini ni kan suka soping sana
ADVERTISEMENT