CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

AC Mizal Bengang Beg Rosak, Marah Servis Syarikat Penerbangan

16-4-2018 05:00 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 10382| Komen: 58|Original author: Oleh: Amirah

Nampaknya isu beg pecah ini masih berlarutan dan kini mangsa seterusnya pula adalah AC Mizal yang amat marah dengan perkhidmatan Air Asia baru-baru ini.

Foto: IG AC Mizal
Keadaan tersebut dikongsikan oleh isterinya, Emylia Rosnaida dalam Instagram dan terpaksa mencari beg baru untuk meletakkan pakaian. Dia benar-benar kecewa dengan kaunter khidmat pelanggan Air Asia yang seperti tidak mahu melayan dengan aduan mereka.

Foto: IG Emylia


Bagi mendapatkan ganti rugi pula, mereka perlu membawa beg itu semula ke Kuala Lumpur apabila pulang nanti.

Foto: IG Emylia
Netizen juga meluahkan perkara yang sama tentang perkhidmatan Air Asia yang masih tidak ditambah baik dan berharap pihak pengurusan melakukan sesuatu supaya perkara ini tidak berulang.

Ada sahaja masalah servis penerbangan Air Asia. Memang tiada penyelesaian ke? - CARI
11

Bagus
21

Marah
11

Terkejut
7

Sedih
14

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (77 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote grizz 16-4-2018 05:07 PM
kemik tu je ke yg kecoh..ingat beterabor sgale mak nenek dlm tu..
Quote Red_mAnc 16-4-2018 05:10 PM
Edited by Red_mAnc at 16-4-2018 09:11 AM

whatever la lu AC..
Quote Red_mAnc 16-4-2018 05:12 PM
grizz replied at 16-4-2018 09:07 AM
kemik tu je ke yg kecoh..ingat beterabor sgale mak nenek dlm tu..

kan...kecoh je....grab bag pun Supreme, tak kan ler x mampu beli another luggage bag kan..
Quote azahan 16-4-2018 05:14 PM
Sebenarnya bila tengok pekerja tu punggah angkat bag saya rasa kesian pekerja tu. Dah la bag semua berat, nak kejar masa. Bukan sikit bag tapi bepuluh bag. Mau sakit pinggang sakit tulang belakang. Dengan tengah panasnya kerah tenaga if tengahri. Kerja ni bukan utk long term
Quote grizz 16-4-2018 05:17 PM
Red_mAnc replied at 16-4-2018 05:12 PM
kan...kecoh je....grab bag pun Supreme, tak kan ler x mampu beli another luggage bag kan.. {:1_530 ...

nk soh kru air asia cium beg die gamaknye..
Quote Red_mAnc 16-4-2018 05:21 PM
grizz replied at 16-4-2018 09:17 AM
nk soh kru air asia cium beg die gamaknye..

untung2 dapat flight free....
Quote ayjay 16-4-2018 05:23 PM
Bag dia pegang tu ori ke?
Quote xAthenax 16-4-2018 05:23 PM
selayaknya
ko buat orang lagi azab
Quote meya 16-4-2018 05:26 PM
Kita ni memang akan marahlah kalau barang kita rosakkan ...itu semulajadi .  Tapi kalau kita dah pergi ker Khidmat Pelanggan dan cara layanan tu tak membuatkan kita puas hati mestilah kita lagi marah.

Kadang tu bukan nak marah sangat barang tu rosak sebab benda dah jadi tapi lagi marah dan tak boleh nak bersabar kalau Khidmat Pelanggan tu takde nampak nak faham apa masalah kita dan bantu kita.

Lebih baik hapuskan khidmat pelanggan tukar jadi khidmat syarikat sebab jaga kepentingan syarikat.

Tengok Citylink tu..
Quote meya 16-4-2018 05:30 PM
Memang sakit hati tengok orang campak campak barang kita kan.

Kita pun faham bukan beg kita aje diorang nak kena hadap tapi kalau kita pergi buat aduan tu silalah layan elok elok bukan suruh bentang karpet merah pun cuma tolonglah ambil berat sikit.

Kat Malaysia ni ada Tribunal Pengguna bukan takde pun kalau nak buat benda jadi susah sangat.
Quote BookerT 16-4-2018 05:56 PM
begitu juga kemarahan para pembeli gelang magnet peti ais kau tu nyah...
Quote weezerfan 16-4-2018 06:44 PM
BookerT replied at 16-4-2018 05:56 PM
begitu juga kemarahan para pembeli gelang magnet peti ais kau tu nyah...

Hahaha...ingat lagi kau nyah
Quote buragazz 16-4-2018 06:48 PM
Lagi satu.. bayor mahal dik luggage klu Air Asia 7kg je boleh masuk cabin mau tak hangin...  aku pernah kene sampai nak berdarah mata.. tapi MAS la ke KK beg tu aku beli memang khas utk trip tu sebab stay seminggu lebih..  landing pastu nak ambik bag sampai2 dah kemek kat bucu hadoii tahan hati dari nak memaki..
Quote famri7 16-4-2018 06:51 PM
Datin tinted masih jakun kah lv depd kaki sampai kepala? Selayaknyalah
Quote MatDeghem 16-4-2018 06:51 PM
call hajjah Neelofa....terus dapat bag baru. Pasti!!


Alahai....claim dgn airlines lah bang. Tapi kena claim sebelum keluar airport. Atau claim insurance....tak beli travel insurance kah???


Quote BookerT 16-4-2018 06:57 PM
weezerfan replied at 16-4-2018 06:44 PM
Hahaha...ingat lagi kau nyah

memang betul tipu kan nyah? ke mak hayam mizal ni clean sampai muka dia tak putus keluar astro nyah?
Quote qiqi 16-4-2018 07:00 PM
Red_mAnc replied at 16-4-2018 05:12 PM
kan...kecoh je....grab bag pun Supreme, tak kan ler x mampu beli another luggage bag kan.. {:1_530 ...

Supreme Sg.Wang jah tu..bini ni kan suka soping sana
Quote missus_meow 16-4-2018 08:27 PM
qiqi replied at 16-4-2018 07:00 PM
Supreme Sg.Wang jah tu..bini ni kan suka soping sana

sentap lak tok n tin u kata sg wang mali ...
Quote mimi77 16-4-2018 08:29 PM
MatDeghem replied at 16-4-2018 06:51 PM
call hajjah Neelofa....terus dapat bag baru. Pasti!!



Travel insurance cover kerosakan beg ka?

Lihat semua komen(58)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

10-11-2024 09:17 PM GMT+8 , Processed in 0.061480 second(s), 33 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top