CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

‘Syamsul Yusof tak balik raya, saya tidak ambil hati pun’

17-4-2024 05:05 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 17712| Komen: 180

Description: Penerbit tersohor, Datuk Yusof Haslam tidak terasa hati meskipun anak lelakinya yang juga pengarah, Syamsul Yusof masih tidak pulang ke rumahnya pada hari raya tahun ini.


Penerbit tersohor, Datuk Yusof Haslam tidak terasa hati meskipun anak lelakinya yang juga pengarah, Syamsul Yusof masih tidak pulang ke rumahnya pada hari raya tahun ini.

Yusof atau nama sebenarnya Md. Yusof Md. Haslam berkata, isterinya, Datin Patimah Ismail juga sudah boleh menerima realiti tersebut.

“Seperti yang anda semua tahu, Syamsul tak balik beraya dengan kami pada tahun ini.

“Namun tidak mengapa, kami tak ambil hati pun dan kami dah boleh terima benda ini. Semua ini adalah qada’ dan qadar,” katanya.

Dalam masa sama, dia sentiasa percaya bahawa kasih sayang Syamsul terhadap mereka masih kuat meskipun sudah lama tidak pulang ke kediaman keluarga mereka sejak beberapa tahun lalu.

“Saya percaya dia seorang anak, kasih sayang dia pada ibu dan ayah dia tetap utuh.

“Biasalah budak muda merajuk tetapi kami memang tak ambil hati,” jelasnya.


Mengulas hubungan baiknya dengan keluarga Puteri Sarah, Yusof berkata keakraban itu akan kekal selama-lamanya.

“Sehingga ke hari ini, hubungan kami okey sahaja macam biasa dan ada masa kami akan keluar makan bersama.

“Tak ada satu jurang pun antara kami walaupun Syamsul dan Puteri Sarah sudah berpisah.

“Bagi saya, kami dah ada cucu dan itulah yang mengeratkan lagi hubungan kami,” jelasnya.

Dia dan isteri juga menerima dengan berlapang dada sekiranya Puteri Sarah memilih untuk berkahwin lain kerana berhak memiliki kebahagiaan sendiri.

“Bagi saya itu jodoh dia. Kalau Syamsul pun ada jodoh dia, Sarah juga ada jodohnya juga.

“Kami reda dan kita bukanlah nak buang Sarah kalau dia kahwin lain, tidak. Dia pun masih boleh beraya bersama kami,” tuturnya.

Sarah sebelum ini disahkan bercerai dengan bekas suaminya, Syamsul Yusof pada 13 Jun tahun lalu.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata, Syaikhul dan Sumayyah.


Sumber - KOSMO! ONLINE

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote toynme 17-4-2024 05:06 PM
ape masalah dia ekk....
Quote Purplehaz 17-4-2024 05:09 PM
Dah mcm iklan Raya pulak...
Quote prince_marhaen 17-4-2024 05:11 PM
...“Biasalah budak muda merajuk tetapi kami memang tak ambil hati,” jelasnya....
budak mudoooo apoooooo..... dah berpangkas jembbut dahh dah dua pompuan dia tuuuytoooyh dhh atokk...



Quote HoneyManjer 17-4-2024 05:11 PM
gamak ya tak balik beraya bersma ibubapa...
kita ni walau jem 30jam sekali pun sanggup balik raya..
by hook by crook kena beraya....
semoga ko mendapat hidayah la soul
igtla...redha mak pak tu penting utk kita masuk syurga
Quote jejai 17-4-2024 05:18 PM
prince_marhaen: budak mudoooo apoooooo..... dah berpangkas jembbut dahh dah dua pompuan dia tuuuytoooyh dhh atokk...


berpangkas jembut tu apa
Quote Purplehaz 17-4-2024 05:18 PM
Bab erat silaturahmi ni..Doa byk byk jgn putus plus kne usaha lebih ambil hati..mudah mudahan lembut hati dia..keluarga lain pun kena ambil peranan juga.
Quote kikilalapooh 17-4-2024 05:25 PM
suatu hari nanti, akan ada rasa menyesal dan kosong yang teruk sgt...sebab taknak beraya dgn mak ayah sendiri.. bertaubatlah sol..
Quote bawaku_terbang 17-4-2024 05:30 PM
iols masih kepoh nak tau status dia ngan faghioh.takde acik acik mahkamah nak spill ke  
Quote nw111 17-4-2024 05:33 PM
prince_marhaen replied at 17-4-2024 05:11 PM
budak mudoooo apoooooo..... dah berpangkas jembbut dahh dah dua pompuan dia tuuuytoooyh dhh atokk... ...

Bulu bawah pun dh beruban agaknya
Quote nw111 17-4-2024 05:33 PM
kikilalapooh replied at 17-4-2024 05:25 PM
suatu hari nanti, akan ada rasa menyesal dan kosong yang teruk sgt...sebab taknak beraya dgn mak aya ...

Jadi Sewell mcm diba aa
Quote blekkep 17-4-2024 05:35 PM
prince_marhaen replied at 17-4-2024 05:11 PM
budak mudoooo apoooooo..... dah berpangkas jembbut dahh dah dua pompuan dia tuuuytoooyh dhh atokk... ...

chuolssss yakin ke 2 jer chuolssss?
Quote blekkep 17-4-2024 05:36 PM
bawaku_terbang replied at 17-4-2024 05:30 PM
iols masih kepoh nak tau status dia ngan faghioh.takde acik acik mahkamah nak spill ke

xkan ade khen kalo btul cerai pun sbb kawen pun x register sini...
Quote blekkep 17-4-2024 05:37 PM
camtu lar mak pak yg syg kan anak2...sntiasa maafkan anak2 n xnak sakit hati sbb anak...sbb x nak anak tu dpt balasan...so doa baik2 jah utk anak2..
Quote Anyaa29 17-4-2024 05:58 PM
Ko ni dah kenapa syamsul….gara2 perempuan tu ko sanggup buat mcm ni kat ibu bapa ko…mcm dah kena mandrem dia ni dgn c birah tu
Kesian tengok datuk & datin yg menunggu anaknya pulang.
Quote I.K.A888990 17-4-2024 06:05 PM
terpaling anak derhaka
dah2 la bang...kau bawak je la bini kalau masih lagi berbini la jumpa mak ayah...takpun kau pergi la sorang2 bang tak jatuh pun ego kau yg melanggit tu bang...dr notelo nnt kau ada telo balik...dah2 la bang
Quote jihyomelly 17-4-2024 06:10 PM
blk la sol oiii kang bila dah takde nyesal tak sudah
Quote newyork 17-4-2024 06:15 PM
Samsul ni ish la brp kalinla dah lukakan hati parents dia...rasanya cakap kalau nak baljk kena terima menantu baru tuu, baru dia balik.
Quote OsHiN_hOnEy 17-4-2024 06:20 PM
dia malas kot nak balik
selagi sarah tak kawen baru
sebab dparti suka tb moment2 sarah masih isteri dia

so the ball is in dparti court lar
nak anak blk, hapuskan terus memori sarah kat ig
baru lar samdol dgn rela hati blk rumah agam
pelik ekk, sarah takda influence apa2 kat samdol tu
pujuk lar dia blk jumpa mak bpk dia tu
i mean takkan samdol takda any soft spot left for sarah
Quote Diamondmoney 17-4-2024 06:26 PM
Ala nk keluar OG nti dia balik la jejak kasih dgn mak pak dia. Sol masih memerlukan validation dr netizen

Korang tgu la nti

Masa mat kilau sarah masih belum all out kan. Sol terselamat

Lihat semua komen(180)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 05:04 PM GMT+8 , Processed in 0.058885 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top