CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Tanpa Perlu Tolak, Mudah Je Sampai Ke Depan” – Lama Dapat Sentuh Kaabah, Risteena Luah Rasa Sebak

18-4-2024 02:54 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 12377| Komen: 33

Description: Sedia maklum, pelakon Risteena telah menunaikan ibadah umrah bersama adiknya, Ruhainies dan dalam pada masa yang sama menyambut bulan Syawal di Tanah Suci.


Sedia maklum, pelakon Risteena telah menunaikan ibadah umrah bersama adiknya, Ruhainies dan dalam pada masa yang sama menyambut bulan Syawal di Tanah Suci.

Berkongsi perkembangan apabila menunaikan ibadah umrah di sana, Risteena berkata dirinya sangat terkejut dan bersyukur urusan di Mekah dipermudahkan oleh Allah SWT.

Lagi membuatnya berasa sebak apabila urusan untuk menyentuh Kaabah sangat mudah dan tidak diganggu oleh mana-mana jemaah yang lain.


"Alhamdulillah, tanpa perlu tolak mudah je sampai ke depan, dapat masa lama di situ sorang-sorang."

Dalam hantatan IG Story yang lain pula, pelakon itu berharap agar dapat kembali semula ke Tanah Suci suatu hari nanti.

Malah, dia berkata akan merindui Kota Makkah sesudah pulang semula ke tanah air untuk meneruskan pekerjaan yang perlu dilakukan.


Sekadar info, nama Risteena teruk dikecam sebelum ini kerana menyebelahi adiknya, Ruhainies yang telah ditangkap khalwat bersama suami Bella Astillah iaitu Aliff Aziz di sebuah kondominium.

SUMBER : Instagram/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote weezerfan 18-4-2024 03:00 PM
Terpaling umrah mabrur ke ni?berkat amalan soleh sblm pi umrah
Quote slyfynx 18-4-2024 03:14 PM
So, dgn itu keluarga korang automatic suci ke
Quote bintangct 18-4-2024 03:18 PM
hahahaha setakat pegang kaabah semua org boleh buat
Quote ChiciLala 18-4-2024 03:41 PM
Blk sini kau mnjadi2 blk
Quote HoneyManjer 18-4-2024 04:29 PM
beribu ribu tahniah sis....anda hebat

done pembaris
Quote edoraixora 18-4-2024 04:51 PM
proses penyucian
Quote SalenaGomez 18-4-2024 08:30 PM
Yang susah nak cium batu hajar aswad tu kan dan nak solat dlm hijr ismail tu. Kannnnnn?
Quote Suci_Murni 18-4-2024 08:33 PM
Kalau siapa yang bese tgk makkah live di yt, lepas raya kawasan mataf dpn keliling tu agak clear... insya Allah bleh sentuh.. nak tgk kawasan keliling kaabah tu sesak cam musim haji, pergi masa bulan ramadan terutama 10 akhir ramadan... mmg sesak
Quote Hoola 18-4-2024 08:37 PM
sukur ke hadrat ilahii
berkat jmput tetamu dtg rmh
sukurrrrr
Quote alesandra 18-4-2024 09:25 PM
SalenaGomez replied at 18-4-2024 08:30 PM
Yang susah nak cium batu hajar aswad tu kan dan nak solat dlm hijr ismail tu. Kannnnnn?

Masa nk solat  dlm hijr ismail tu aku dipermudahkan .dari jauh macam harapan jela.tiba2terpandang  pulak budak pompuan arab ni dok melambai  suh aku masuk.bila masuk dlm rupanya x penuh pun.bila abis solat cari gak budak tu dah xde.sampai skrg aku teringat benda tu.budak tu dgn sapa? mana mak dia?
Quote 3chanceno 18-4-2024 09:45 PM
Hoola replied at 18-4-2024 08:37 PM
sukur ke hadrat ilahii
berkat jmput tetamu dtg rmh
sukurrrrr


Tak menahan meols senyum2 kambing baca komen uols nie

Jgn hujung2 takde kes
Quote Hoola 18-4-2024 09:48 PM
3chanceno replied at 18-4-2024 09:45 PM
Tak menahan meols senyum2 kambing baca komen uols nie

Jgn hujung2 takde kes


Quote AcikBuncit 19-4-2024 01:16 AM
Petanda Dia nk pgl ko satu family bertaubat la dik non..jgn suka tunggang quote2 agama jurrr
Quote gideoncross 19-4-2024 12:27 PM
bintangct replied at 18-4-2024 03:18 PM
hahahaha setakat pegang kaabah semua org boleh buat

X juga, susah uol, iol dh 2 kli gi sna pun blum dpt sntuh lgi Hajaral Aswad
Quote minguk 19-4-2024 02:21 PM
dia ni kerja apa? dia ni siapa?
Quote justchu 19-4-2024 02:27 PM
muka tak malu
abu jahal dlu pun hari2 depan kaabah tu dik

saje la nk habaq kot bengap tak tau
Quote hukaloh 19-4-2024 02:52 PM
pegang kaabah tu insyaAllah senang. skrg lps ramadhan x ramai
Quote bintangct 19-4-2024 08:25 PM
gideoncross replied at 19-4-2024 12:27 PM
X juga, susah uol, iol dh 2 kli gi sna pun blum dpt sntuh lgi Hajaral Aswad

dia bkn ckp sentuh hajarul aswad tp dia ckp sentuh kaabah je
Quote MadameOnion 19-4-2024 08:56 PM
Semoga cepat dijemput yang maha esa

Lihat semua komen(33)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 05:15 PM GMT+8 , Processed in 0.151622 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top