
Merdeka 2015 bakal menjadi sambutan yang lebih besar tahun ini kerana rakyat Malaysia akan dapat menikmati sesuatu yang istimewa — 5 perniagaan e-dagang terkemuka akan menggabungkan sumber-sumber mereka untuk membawa #Unitysale pertama seumpamanya! Lazada, foodpanda, ZALORA, UBER dan HappyFresh hari ini mendedahkan jualan dalam talian bersama yang pertama seumpamanya di Malaysia yang bakal berlangsung dari 26 Ogos – 1 September 2015. Dibayangkan sebagai sebahagian daripada sumbangan rakan kongsi ini ke arah sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia pada tahun ini, mereka akan menawarkan lebih daripada 20,000 tawaran dalam talian dan sehingga 94% pada diskaun produk di seluruh produk dan perkhidmatan individu yang ditawarkan oleh lima jenama yang mengambil bahagian.  “#Unitysale adalah hadiah kami kepada rakyat Malaysia yang menyambut satu peristiwa penting — kebebasan negara ini. Kami berbangga untuk menerajui inisiatif ini bersama perniagaan e-dagang di Malaysia yang lain. #Unitysale yang pertama ini akan menawarkan tawaran diskaun sehingga 94% ke atas produk dan promosi khas untuk pembelian yang dibuat menggunakan aplikasi mudah alih Lazada. Kami teruja untuk bekerjasama dengan rakan-rakan kami dalam industri untuk menawarkan rakyat Malaysia tawaran hebat, seperti yang kita semua menyokong aspirasi negara sebagai sebahagian daripada inisiatif Digital Malaysia,” kata Hans-Peter Ressel, Ketua Pegawai Eksekutif Lazada Malaysia.
Kempen #Unitysale merupakan satu inisiatif untuk memanfaatkan jumlah pengguna internet di Malaysia yang semakin meningkat yang kini berjumlah 20 juta. Mewakili lebih 66% daripada penduduk, membeli-belah dalam talian telah berkembang pesat sejak dua tahun yang lalu. Ini termasuk peningkatan penggunaan peranti mudah alih untuk membeli barang-barang dalam talian; dan menggunakan internet untuk penyelidikan tawaran yang terbaik sebelum membeli. E-dagang berkembang lebih cepat kerana pembeli mendapatkan harga yang rendah, kemudahan, penghantaran cepat dan pilihan luas produk dan juga perkhidmatan. Tujuan utama #Unitysale diadakan adalah untuk menawarkan tawaran terbaik kepada pengguna, menjadikan produk tempatan dan antarabangsa mampu dimiliki oleh rakyat Malaysia semasa tempoh jualan ini. Kempen #Unitysale mengintegrasikan laman web dan pengaktifan pengguna titik sentuh seperti aplikasi mudah alih dan saluran media sosial. Gabungan produk, perkhidmatan, pilihan makanan dan minuman, produk segar dan pengangkutan, membuat #Unitysale jambatan lengkap dalam talian dan luar talian untuk pengguna Malaysia yang arif. [Dari kiri – kanan] Leon Foong, General Manager of Uber Malaysia, Uffe Jordan, Managing Director foodpanda Malaysia, Hans-Peter Ressel, CEO of Lazada Malaysia, Opal Wu, Managing Director of HappyFresh Malaysia, dan Luca Barberis, Managing Director of ZALORA Malaysia.Dari 26 Ogos – 1 September 2015, rakyat Malaysia akan menikmati lebih daripada 20,000 tawaran dan sehingga 94% dalam diskaun produk bersempena #Unitysale di Lazada, foodpanda, ZALORA, UBER dan HappyFresh.
wanista
|