CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Antarabangsa Lihat artikel

Anak Pelakon Terkenal Teruk Dikritik Tak Beradab, Beri Makanan Yang Dijilat Kepada Pembantu Rumah

2-4-2024 07:15 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 27042| Komen: 9

Description: Anak kepada pelakon terkenal Indonesia, Nikita Mirzani bernama Laura Meizani Mawardi mendapat kritikan hebat daripada masyarakat di negara itu.


Anak kepada pelakon terkenal Indonesia, Nikita Mirzani bernama Laura Meizani Mawardi mendapat kritikan hebat daripada masyarakat di negara itu.

Ia gara-gara kelakuan biadap yang ditunjukkannya kepada pembantu rumah mereka dan menerusi video yang kini tular di TikTok, Laura dilihat berjalan-jalan bersama ibunya, adik dan amah tersebut.



Laura atau mesra dengan panggilan Lolly itu duduk di kerusi belakang kereta ibunya sambil menikmati snek namun apabila pembantu rumah tersebut meminta makanan itu, dia menjilat sebelum diberikan kepada wanita tersebut.

Lolly kemudian dilihat mentertawakan wanita berkenaan yang hanya menerima snek yang telah dijilat dan seperti reda diperlakukan begitu.


Video tersebut tular selepas Lolly dan Nikita bertelingkah hingga berlaku kemelut di antara mereka dan ramai warganet memfokuskan tentang adab anak perempuan aktres itu.



Gara-gara video lama itu jugalah netizen mendapat jawapan dan pendedahan kepada kenyataan Nikita sebelum ini yang meluahkan anaknya sering menimbulkan masalah.

"Melihat video ini saja buat saya percaya kepada ibunya yang Lolly memang suka buat masalah."


Terdahulu, kisah keluarga ini menjadi bualan hangat selepas Nikita mendedahkan dia nekad untuk menggugurkan nama Lolly daripada daftar keluarga.

Nikita turut tidak mengakui remaja itu sebagai anak dan menegaskan dirinya sudah tiada kaitan dengan Lolly selain tidak meletakkan namany di dalam senarai waris harta.

SUMBER : mStar/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hokeypokey 2-4-2024 09:08 PM
umur berapa si lolly ni???
Quote manamana123 2-4-2024 09:08 PM
tak ada etika
Quote anony-mous 2-4-2024 11:45 PM
Lol indon sdri pndang rendah pd bibik indon
Quote Hoshhi 3-4-2024 01:06 AM
Xde adab
Quote Yoonggi 3-4-2024 10:45 AM
kurang ajar. tgk muka dlm gmbr tu pun mcm muka mintak pelempang je
Quote I.K.A888990 3-4-2024 11:00 AM
level tapak kaki kau je kan kau buat
Quote BoongaKertas 3-4-2024 12:53 PM
tgk gmbr selfie dia tu buat rasa nak baling telor
Quote gideoncross 11-4-2024 01:59 PM
Yoonggi replied at 3-4-2024 10:45 AM
kurang ajar. tgk muka dlm gmbr tu pun mcm muka mintak pelempang je

Sejenis bitchy girl, kwn cuma dgn org kaya & spoiled af, klau dia nakkan ssuatu, msti dpt. Klau x dpt, mngamuk stu dunia, ni klau dpt kat parents iol, dh lama kna hentam ni klau dh kurang ajar sngt
Quote gideoncross 11-4-2024 02:00 PM
BoongaKertas replied at 3-4-2024 12:53 PM
tgk gmbr selfie dia tu buat rasa nak baling telor

Bitchy girl, live version utk Shitnetron

Lihat semua komen(9)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 04:43 AM GMT+8 , Processed in 0.068432 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top