CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Fendy Bakry & Isteri Naik Pelamin Selepas 4 Tahun Berkahwin – ‘Datang Beraya Di Indonesia, Diorang Suruh Sanding’

17-4-2024 08:49 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 10659| Komen: 15

Description: Pelakon, Fendy Bakry dan isterinya Ayu Afnizar baru sahaja selesai mengadakan majlis persandingan mereka di Medan selepas empat tahun mendirikan rumah tangga pada Sabtu lalu.

Pelakon, Fendy Bakry dan isterinya Ayu Afnizar baru sahaja selesai mengadakan majlis persandingan mereka di Medan selepas empat tahun mendirikan rumah tangga pada Sabtu lalu.

Menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram (IG), Fendy memaklumkan dirinya dan isteri diminta untuk bersanding oleh keluarga mentua sewaktu pertama kali menyambut perayaan Aidilfitri di Indonesia pada tahun ini.


"Kita tak ada baju raya, sekali datang beraya di Indonesia diorang suruh bersanding selepas empat tahun.

"Korang ‘wish’ selamat pengantin baru tau walaupun dah lama."

Sementara itu, Fendy atau nama sebenarnya Mohd Affandi bin Nor Bakri menjelaskan bahawa majlis persandingannya itu dilakukan bagi memenuhi impian yang tertangguh sebelum ini akibat pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Tambah Fendy, majlis tersebut juga diadakan serentak dengan dua beradik isterinya yang turut melangsungkan perkahwinan.

"Disebabkan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) akibat wabak Covid-19, majlis persandingan kami yang sepatutnya berlangsung di sebelah keluarga mentua terpaksa dibatalkan."

"Berganti tahun demi tahun dan mengambil kira isteri saya pun sudah lama tak pulang ke kampung halamannya, jadi ayah mentua saya bercadang untuk buat majlis persandingan bersama dua beradik lain secara serentak.

"Lagipun ramai dalam kalangan ahli keluarga dan kawan-kawan terdekat yang menetap di Medan tak dapat menghadiri majlis persandingan kami sebelum ini, jadi kami pun ambil peluang ini bersanding semula."

Sekadar info, Fendy dan Ayu mendirikan rumah tangga pada 30 Ogos 2020 namun tidak dapat mengadakan majlis persandingan di belah keluarga mentuanya atas faktor pelaksaan PKP.

Sumber: Instagram Fendy Bakry, Harian Metro/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote BoongaKertas 17-4-2024 09:00 AM
lawa wife heols. indonesian rupanya. tak pernah heols tayangkan before?
Quote telracs 17-4-2024 09:10 AM
Baru nak tanya, Fendy Bakry ni siapa?
Oh, pelakon rupanya.
Boleh tolong beri tajuk drama/filem lakonan beliau?
Baru nak kenal²...
Isterinya cantik...
Semoga perkahwinan ini diberkati dan kekal bahagia sehingga ke akhirnya, amein.
Quote talapia 17-4-2024 11:31 AM
telracs replied at 17-4-2024 09:10 AM
Baru nak tanya, Fendy Bakry ni siapa?
Oh, pelakon rupanya.
Boleh tolong beri tajuk drama/filem lakon ...

dia meletup dengan drama Mr Grey dulu... sila google.
Quote Sesuatu… 17-4-2024 12:15 PM
Huntong bang kawen pompuan indo x kena kecam. Jgn pompuan meleis kawen indo, abangla, paki…terus kena halau meleysia pakej kecam x hengat umpama hina sgt mereka itu
Quote Prickford 17-4-2024 12:19 PM
Baru iolls sedar dari koma ketupat rendang yg heolls ni dah kawin.
Quote Kurex 17-4-2024 12:22 PM
Tak teruskan bisnes char kuetiau ke?
Quote afie_m 17-4-2024 12:25 PM
cantik isteri dia
Quote anggeriklatifah 17-4-2024 12:30 PM
isterinya org indonesia yg cantik persis artis sana

Quote ihtisyam1 17-4-2024 12:30 PM
nampak sangat muka indon wife dia
Quote I.K.A888990 17-4-2024 03:01 PM
tu yg terkejut tgk video ni
tiber ckp eh dia kawen lain ke hahaha
Quote HoneyManjer 17-4-2024 03:07 PM
lepas kawen terus sunyi sepi ke bang...sampai org da lupa abg siapa
hahahhaha
Quote telracs 17-4-2024 03:21 PM
talapia replied at 17-4-2024 03:31 AM
dia meletup dengan drama Mr Grey dulu... sila google.

Ok, thank you.
Quote nanasno 18-4-2024 03:04 PM
jiran iols berkawan baik dengan heols ni. dulu kan heols sakit lepas letup drama mr grey. katanya buatan orang. lepas tu terus senyap.
Quote sambalitam 18-4-2024 03:16 PM
Trobek jaman Mr Grey
Quote sambalitam 18-4-2024 03:17 PM
sambalitam replied at 18-4-2024 03:16 PM
Trobek jaman Mr Grey

[ig]https://www.instagram.com/p/Bh-yi-FgdYi/?igsh=aXJ0dmhzd3Y4N2M4[/ig]

Lihat semua komen(15)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 06:21 PM GMT+8 , Processed in 0.052467 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top