CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ikut Trend TikTok, Netizen Terhibur Ebit Lew Tiru Dialog KL Gangster – ‘Jangan Macam Tu Ustaz, Lari Nanti Makmum Dalam Masjid’

17-4-2024 01:18 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 6632| Komen: 41

Description: Perkongsian video trend miming dialog Syamsul Yusof yang dibuat pendakwah terkenal, Ebit Lew menarik perhatian pengikutnya di aplikasi TikTok.


Perkongsian video trend miming dialog Syamsul Yusof yang dibuat pendakwah terkenal, Ebit Lew menarik perhatian pengikutnya di aplikasi TikTok.

Walaupun bergelar seorang pendakwah, Ebit atau nama sebenarnya Ebit Irawan Bin Ibrahim Lew dilihat tidak ketinggalan mengikut trend anak muda di TikTok.

Menerusi video pendek yang dikongsikan, Ebit sambil memakai kaca mata berwarna hitam dilihat selamba meniru dialog watak Shark yang dilakonkan oleh Syamsul Yusof dalam filem KL Gangster.

Rata-rata pengikut akui terhibur dengan aksi bersahaja Ebit malah mereka tidak menyangka pendakwah terkenal itu seorang yang ‘sporting’ dan kelakar.

"Ini sebenarnya jiwa ustaz kan."

"Wah first time tengok tak pakai kopiah."

"Assalamualaikum, ustaz okay tak tu."

"Jangan macam tu ustaz, lari nanti makmum dalam masjid."

Di ruangan kapsyen, Ebit memberitahu hasratnya untuk memberi duit raya kepada beberapa individu terpilih yang telah meninggalkan komen di hantaran tersebut.


Sumber: TikTok Ebit Lew/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prince_marhaen 17-4-2024 02:26 PM
bodoh2 & mudah terhibur ye pentaksub bebirdlew ni..
Quote lightheaded67 17-4-2024 02:50 PM
Edited by lightheaded67 at 17-4-2024 03:12 PM

sol masih mdonia? (acik tak komen acik lew, sbb tak rasa terhebur)
Quote jfq 17-4-2024 02:56 PM
Dia bukan ustat
Quote MadameOnion 17-4-2024 02:57 PM
Edited by MadameOnion at 18-4-2024 11:40 AM

jijik penyumbangleweng
Quote Ahriman 17-4-2024 02:58 PM
Eww laku lagi ke dia.
Quote emera 17-4-2024 02:59 PM
Muka tembok sungguh eh?
Quote Mary_jane 17-4-2024 03:02 PM
Lip sync pun berterabur, terhibur konon.
Quote _blackbird 17-4-2024 03:07 PM
aku sampai skang masih tak boleh brain mcm mana bini2 org yg kepam gundu tu boleh berair tgk jilake ni
Quote swimswim 17-4-2024 04:15 PM
Perasan ustaz.
Quote gideoncross 17-4-2024 04:25 PM
_blackbird replied at 17-4-2024 03:07 PM
aku sampai skang masih tak boleh brain mcm mana bini2 org yg kepam gundu tu boleh berair tgk jilake  ...

Sbb org Mlayu kita2 ni mudah trtipu bila org pkai ugama Islam, selit sikit Hadis, dh pngsan
Quote gideoncross 17-4-2024 04:25 PM
lightheaded67 replied at 17-4-2024 02:50 PM
sol masih mdonia? (acik tak komen acik lew, sbb tak rasa terhebur)

Tringat pula iol kat video batu lesung dia tu
Quote salimrock 17-4-2024 04:30 PM
gideoncross replied at 17-4-2024 04:25 PM
Tringat pula iol kat video batu lesung dia tu

kolig2 pompuan i menyumpah bila wa tunjuk gambar tu,

itu la nak tgk sangat, diorang yg mintak, bukan aku bagi saja2...


wakakak padan muka kamu orang....
Quote kemaruk 17-4-2024 04:32 PM
hiburan b40        
Quote dani-rox 17-4-2024 04:38 PM
geli tengok jambang. tu pon ada pompuan yg berdenyut2 ovari, sampai lupa laki sundirik
Quote lightheaded67 17-4-2024 04:46 PM
gideoncross replied at 17-4-2024 04:25 PM
Tringat pula iol kat video batu lesung dia tu

haha tp tak zizik ke. nasib baik ai tak tgk... naik power mata nanti
Quote tripleid 17-4-2024 04:53 PM
Ostad jadian penunggeng agama tersohor pujaan walaun walauntit..

Quote pearl.silver 17-4-2024 05:16 PM
Dia boleh jd imam solat jemaah ke?
Quote _blackbird 17-4-2024 06:03 PM
gideoncross replied at 17-4-2024 04:25 PM
Sbb org Mlayu kita2 ni mudah trtipu bila org pkai ugama Islam, selit sikit Hadis, dh pngsan

bukan pengsan, sampai berair kerang memasing. yihhh taste juga perempuan bani tamim ni dengan jantan janggut yahudi gituh
Quote jihyomelly 17-4-2024 06:23 PM
geli pulak aku teringat edisi menumbuk sambal

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 06:14 PM GMT+8 , Processed in 0.063766 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top