CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pasangan Bawa Bayi 11 Bulan Naik Motosikal Dengan Alat Pernafasan Sebenarnya Belum Kahwin?

24-5-2024 09:16 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 19451| Komen: 169

Description: Sebelum ini tersebar gambar di media sosial menunjukkan si ibu menggendong bayinya berusia 11 tahun yang bergantung dengan alat bantuan pernafasan menaiki motosikal ditunggang bapa bayi dalam perjalan ...


Sebelum ini tersebar gambar di media sosial menunjukkan si ibu menggendong bayinya berusia 11 tahun yang bergantung dengan alat bantuan pernafasan menaiki motosikal ditunggang bapa bayi dalam perjalanan ke hospital undang perhatian ramai.

Terbaru! Menerusi satu video yang dimuat naik 15gagmy, seorang imam Masjid Al’Maarufi menjelaskan yang pasangan suami dan isteri itu sebenarnya belum berkahwin. Biar betul?

Loading FB Post...


"Status hubungan mereka masih lagi belum berkahwin dan masih dalam proses untuk berkahwin. Saya nak minta kepada semua, penjelasan saya tidak melibatkan anaknya yang sakit kronik itu." 

"Saya hanya mengatakan dan saya hendak membersihkan nama komuniti dan nama jawatankuasa masjid tentang status hubungan kedua orang itu dan status anak itu yang masih belum diketahui sama ada saf taraf ataupun tidak."

"Jadi petang kelmarin, kami bertindak dengan memberi arahan kepada mereka untuk tidak tinggal sekali dalam satu rumah."

Imam itu juga menasihatkan supaya orang luar perlu berhubung dan bertanya dulu untuk sesuatu perkara.

"Berhubung dulu dengan ketua-ketua tempat penduduk contihnya macam saya imam, ketua kampung dan sebagainya yang berautoriti untuk menjawab persoalan-persoalan."

"Bukannya terus main masuk sebab kita memang akan pantau apa anak kariah kita buat. Assalamualaikum."


Kredit: Instagram 15gagmy/OhMedia

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote noor2 24-5-2024 09:51 PM
Kisah belum kawin satu hal...tp kisah anak tu..harap2 anak tu dapat dirawat.....
Quote mawardia 24-5-2024 09:53 PM
Adoii. Macam-macamlah!
Kesian anak tu!
Quote noor2 24-5-2024 09:54 PM
Status hubungan mereka masih lagi belum berkahwin dan masih dalam proses untuk berkahwin. Saya nak minta kepada semua, penjelasan saya tidak melibatkan anaknya yang sakit kronik itu."


Jd biarla mereka berkahwin...ko dengki ke apa tok imam...depa mak dan ayah bertanggungjawab pada anak depa...

Maafla aku ckp mcm ni...tgh2 org bantu ko cerita pulak hal ni...
Quote shida81 24-5-2024 09:55 PM
Knp nk ckp pasal status kawen dia pulak... Ko settle diam2 x blh ke
Quote lanacondor 24-5-2024 09:55 PM
Kawen kan jela terus xleh ke. Dah serumah Pon. Kesian budak tu.
Quote noor2 24-5-2024 09:56 PM
Ke posting aku x betul sb aku kesia  sgt tgk anak tu...dan bapak tu pun ssbelum ni bukan meminta pun merayu..dia bawak anaknya naik motor...ORG LAIN YG VIRAL
Quote L.U.S.M 24-5-2024 09:57 PM
Bkn belum kawin..bini org laki kat penjara..sorryla tak boleh get positive yang dorg maybe guna ank tu pergi minta sedekah
Quote noor2 24-5-2024 09:57 PM
Sebelum ni bapak dan mak budak ni pun X MERAYU BANTUAN PUN....ORG YG VIRAL...

TOK IMAM DENGKI...KNP SEBELUM NI MEREKA BERSEKEDUDUKAN KO TAK TENTANG????
Quote noor2 24-5-2024 09:57 PM
Sakit hati aku sb aku kesian sgt budak yg sakit tu...
Quote noor2 24-5-2024 09:58 PM
L.U.S.M replied at 24-5-2024 09:57 PM
Bkn belum kawin..bini org laki kat penjara..sorryla tak boleh get positive yang dorg maybe guna ank  ...

Depa ada minta sedekah ke sebelum ni?
Quote zuriey 24-5-2024 10:00 PM
Org kampung mula bersura sbb tahu la netizen ni tak habis2 salahkan mana ketua kampung tak tolong ke..mana imam mana bilal tok sial bagai..tak lupa juga pusat zakat akan di maki 7 hari 7 malam..
Quote sharlenetexas 24-5-2024 10:01 PM
Edited by sharlenetexas at 24-5-2024 10:02 PM

Tahun 2016 guna MO sama. Anak yg lain sakit kronik. Bapak masuk jel tak tau napa. Mak dan bf tinggal bersama sehati sejiwa mendadah. Aib scammer perlu ditutup. Tapi scam tu bukan ke janayah?
Tok bured pun tolong pungut derma. Scammer kuasa dua.


Quote noor2 24-5-2024 10:02 PM
sharlenetexas replied at 24-5-2024 10:01 PM
Tahun 2016 guna MO sama. Anak yg lain sakit kronik. Bapak masuk jel tak tau napa. Mak dan bf tinggal ...

Ohhh penagih dadah ke dua2..adehhhhhh...adoiii
Quote noor2 24-5-2024 10:03 PM
Okla aku surrender kalau jantan betina penagih dadah sampah masyarakat...nasib ko la anak
Quote zuriey 24-5-2024 10:03 PM
noor2 replied at 24-5-2024 09:57 PM
Sebelum ni bapak dan mak budak ni pun X MERAYU BANTUAN PUN....ORG YG VIRAL...

TOK IMAM DENGKI...KNP ...

Dlm artikel tu ada tulis
Orh kampung dah pg ambush pun
Siap hantar ppuan tu balik rumah mak dia.
Tapi ppuan tu dtg balik pada boifren dia ni
Quote sharlenetexas 24-5-2024 10:04 PM
Edited by sharlenetexas at 24-5-2024 10:05 PM
noor2 replied at 24-5-2024 10:02 PM
Ohhh penagih dadah ke dua2..adehhhhhh...adoiii


Anak dgn bf taktaulah bin sape.
Mungkinlah bin bapak dlm jel, senang skit buat surat beranak. Kesian kau nak dapat mak bapak mcm ni.


Quote noor2 24-5-2024 10:05 PM
zuriey replied at 24-5-2024 10:03 PM
Dlm artikel tu ada tulis
Orh kampung dah pg ambush pun
Siap hantar ppuan tu balik rumah mak dia. ...

Ok ok...tq info...mcm2 manusia sekarang....rupanya penagih dadah...
Quote L.U.S.M 24-5-2024 10:05 PM
noor2 replied at 24-5-2024 09:58 PM
Depa ada minta sedekah ke sebelum ni?

Kan I tulis situ MAYBE

Dh klu drug addicts..ank plk 2org sakit ..rasa2 mcm mana dorg cari duit?
Quote noor2 24-5-2024 10:06 PM
sharlenetexas replied at 24-5-2024 10:04 PM
Anak dgn bf taktaulah bin sape.

Tp x de pulak ditangkap basah dikawinkan...hehe....di biar je bersekedudukan....

Lihat semua komen(169)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-6-2024 08:47 PM GMT+8 , Processed in 0.054822 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top