CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Antarabangsa Lihat artikel

“Itu Hanya Salah Faham” – TikTokers Islamik ‘Kantoi’ Bercumbu Dengan Penyanyi Wanita Di Kelab Malam

28-5-2024 12:05 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 24434| Komen: 17

Description: Pempengaruh Indonesia terkenal, Gus Zizan menjadi sorotan netizen seberang kerana muncul foto memaparkan dia bermesra dan bercumbu dengan seorang wanita di kelab malam.

Pempengaruh Indonesia terkenal, Gus Zizan menjadi sorotan netizen seberang kerana muncul foto memaparkan dia bermesra dan bercumbu dengan seorang wanita di kelab malam.

Difahamkan, Gus didakwa bercumbu dengan TikToker dan penyanyi wanita seksi, Zoe Levana di sebuah pusat hiburan baru-baru ini.


Seorang individu tampil mendakwa Gus kini sedang bercinta dengan seorang wanita namun berlaku curang dengan Zoe.

“Apa yang diharapkan wanita itu bercium dengan Gus Zizan sedangkan dia masih bercinta dengan kawan saya” dakwa pemilik tiktok @joadoreeforeverr.

Berikutan itu, netizen seberang mula mengorek dan mencari latar belakang kehidupan peribadi Gus Zizan.


Gus diketahui merupakan seorang hafiz Al-Quran sejak usianya 13 tahun dan kerap berkongsi info keagamaan atas kapasiti dia sebagai tokoh muda Nahdlatul Ulama (NU).

Dia juga sering melakukan ceramah agama semenjak dari usianya 21 tahun.

Susulan penyebaran video berkenaan, Gus tampil menafikan dia ada melakukan perbuatan memalukan itu serta menyifatkan ia sebagai salah faham semata-mata.

Sumber : Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote habisnamadahni 28-5-2024 03:35 AM
hmmmmmm...
Quote lightheaded67 28-5-2024 08:01 AM
semak betol komen spem ni ler. tp apepon hok muda muda dh warok ni lah yg lagi takleh caya. ujian hidop tak berape lagi, deme dh claim deme warok. skrg rmai org muda gini, pemakaian kemain zuhud, rupanya kuat kaberline. tak ckp dia ni lah, tp itu acik punye undang undang rimba. org tua pun gitu, hidop tak susah pun tp dia claim dia sabar fatonah amanah, sorry. next
Quote Hoshhi 28-5-2024 10:12 AM
Handsome jugak eh
Quote Kurex 28-5-2024 11:08 AM
Tak salah kalau bercumbu dengan kurex
Quote gorjeous 30-5-2024 07:28 AM
penunggang agama!!!
Quote buapakperut 30-5-2024 10:46 AM
tengok indon sendiri dok kutuk dia tapi tak faham sangat.tapi bila tgk dorang punya majlis bukber ke ape ntah tu pun macam lain macam sebab pempuan berjubah dan berniqob tapi semua bujang2 muda2. yg gedik2. yang lelakinya bersidai duduk semeja dengan pempuan sambil berkepul2 sembur vape.
Quote lasagna 30-5-2024 11:22 AM
Kurex replied at 28-5-2024 11:08 AM
Tak salah kalau bercumbu dengan kurex

woww.. yg ni iols restu jika dgn kurex! hihihi.
Quote nuki12 30-5-2024 05:45 PM

Penunggang agama ke gus ni?
Masuk universiti pun satu sem je pastu dropout
Kaki spedo jugak lah kan ,gf sampai Bg apartment utk sambung belajar


Quote nuki12 30-5-2024 05:50 PM
Mmg imam tak dapat diwarisi betul
Mak ayah hafiz hafizah
Awal Famous pun sbb cucu kiai

Nasib handsome jelah
Budak2 muda semua backup dia

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-6-2024 07:07 PM GMT+8 , Processed in 0.044728 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top